K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-10-2010, 11:14   #31
Florken
Lever på K10
 
Florkens avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-01 2010
Indlæg: 1.774
Styrke: 16
Florken er rigtig godt på vej
Tilføjer lige en rettelse

Citat:
Den røde trekant som kan være på nogle pakker medicin er betegnelsen for at medicinen indeholder efouriserende stoffer,
Nej, medicinen indeholder ikke nødvendigvis euforiserende stoffer.

Se : http://www.apoteketfriheden.dk/page/152

Visse lægemidler kan på samme måde som alkohol have en sløvende eller berusende virkning.
Disse lægemidler nedsætter reaktionsevnen og kaldes derfor "trafikfarlige lægemidler".
For at du som bruger kan skelne disse lægemidler fra andre lægemidler, er emballagen mærket med en rød advarselstrekant.
Den indikerer, at du i forbindelse med indtagelsen af den pågældende medicin så vidt muligt bør undgå bilkørsel,
arbejde med farlige maskiner og andet risikofyldt arbejde.

Du skal være opmærksom på, at den sløvende virkning forstærkes, hvis du samtidig indtager alkohol,
eller hvis du indtager flere forskellige lægemidler, som alle er mærket med en rød advarselstrekant.
Visse lægemidler er ikke mærket med den røde advarselstrekant til trods for,
at de for nogen kan være trafikfarlige.
Derfor bør du finde ud af, hvordan du reagerer på den medicin, du tager, inden du f.eks. begynder at køre bil.
__________________
Der er SÅ mange SØDE mennesker på K10
Obesa cantavit, den fede kvinde har udtalt sig (frit oversat af Florken)
Førtidspensionist pr. 01/01/-2011
Der er ingen FREMTID i at bruge NUTIDEN til at ærgre sig over FORTIDEN
Florken er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2010, 12:02   #32
gulfi
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej jeg fik selv effexor 300 mg fra maj 2007 og til jul 2007 hvor jeg var helt fra den på grund af for høj dosis .Jeg fik også lycra pga meget stor angst men måtte stoppe ret hurtig igen da jeg ikke kunne tåle dem. Jeg gik gradvis ned til 150 mg effexor det gik bedre. Jeg skulle starte på et kursus for langtids syge i april 2008, da mente jeg selv ,at når formålet med kurset var at komme tilbage på arbejds markedet , måtte jeg heller stoppe med effexor for de holdt mig i en tilstand hvor der hverken var op el ned hverken er kold el varm hvis du forstår .Lige pludselig var jeg overbevist om at jeg kunne arbejde i mindst 80 timer i ugen, men lykken varede kun i 10 dage. Jeg røg fuldstændig under gulvbrædderne og måtte starte på 225 mg for bare at stå op.I dag får jeg 150 mg og skal blive ved med at tage dem resten af livet for at klare hverdagen.Jeg blev sat på FTP 1 januar 2009. Så gab ikke højere en du kan nå.
  Besvar med citat
Gammel 08-10-2010, 12:11   #33
gulfi
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg venter stadig på sexlysten skal komme til bage.Håbet er lysegrønt der er kun gået 3 1/2 år
  Besvar med citat
Gammel 08-10-2010, 12:25   #34
CHNEVIDE
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2009
Indlæg: 211
Styrke: 15
CHNEVIDE er ny på vejen
Hej Florken

Ja så lærte jeg også lidt idag
Jeg vidste at man skal passe på i trafikken og for mig var det det vigtigste:-) og som skrevet kunne jeg da heller ikke køre bil i nogle måneder(ville være uansvarligt)

Til Gulfi.

Ja sexlysten er vist en by i Rusland når vi snakker antidepressive midler(desværre)
Tror bestemt at man skal have en tålmodig samlever.
Jeg har fået antidepressive i 6 år nu on/off og jeg venter også på sexlysten endnu og for den sags skyld lysten til mangt og meget.
Synes desværre ikke at man har den store lyst til meget men måske det bare er mig og mine symptomer.

Knus
CHNEVIDE er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2010, 12:27   #35
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Gulfi,

Velkommen til

Nej jeg ved skam godt at jeg ikke skal flyve højere end vingerne bær, det er bare min øverste pære der har svært ved at forstå det. Jeg prøver dog hele tiden at "holde fast i mig selv" og det er blevet bedre.

Jeg går selv efter pension, tillykke med din, gik det ok med at få denne ?

Jeg kører ikke bil, selvom jeg har køre kort, jeg har læst på indlægssedlen til Lyrica at det fra rådes. Da jeg røg op på 75 mg. kunne jeg godt mærke at den var gal og havde bare lyst til at ligge på sofaen det meste af dagen.

Jeg holder mig til 300 mg. effexor og 2 x 50 mg. lyrica, det er min behandlingsmulighed, men ikke noget der får mig arbejdsklar kun en lidt mere overkommelig tilværelse.

Mvh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-10-2010, 14:08   #36
blj
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2010
Indlæg: 117
Blog Indlæg: 4
Styrke: 14
blj er ny på vejen
undskyld jeg blander mig

jeg kender godt nok ikke effexor
men kender meget til lyrica
om du kommer på smerte klinik her har de en del piller til os som feks jeg har selv fået disse 2 forskellige lykkepille, 2 forskellige krampemidicin, en anden pille jeg ikke han huske navnet og til sidst giver de mig lyica og allt det medicin bliver jeg for det enkelte pille trappet op over en periode og skifter som i kan se mellen disse.
Jeg har så mage bivirkninger at jeg må sygemelde mig fra mit job Jeg føler mig skæv går ind i dørekram er tom i hoved falder over mig selv tilsidst sidder jeg i sofaen og forstår kun at piller kan ikke hjælpe mig tilbage på jobbet da jeg ikke kan køre til mit job
jeg klager min nød til Riget og bliver henvist til Tværfagligt smerte klinik her får jeg stort hjælp kan anbefale det til alle
knus stor kamp for os
blj er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
når medicinen hjælper ? 123456 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 17-11-2012 18:25
Det hjælper at klage Vej86 Politik og Samfund 0 08-04-2012 21:55
Hvornår hjælper medicinen ? Enteneller Alt det andet 6 16-11-2011 09:27
Personlig hjælper Tullepigen90 Alt det andet 7 02-08-2011 16:45
Er der nogen der kender medicinen Arava? Gunell Alt det andet 0 31-07-2011 11:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension