K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-03-2013, 15:08   #11
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
jeg er bare så utrolig ked af det ringede til jc i dag for, at spøger, hvad jag skulle stille op med mine hjælpemidler, fik af vide at jeg skulle lade være med, at forstyre hende ( sjovt jeg trode dat var hendes job)

og at jeg skulle søger for hjælpemidlerne blev afleveret på jobcentret, de bliver kloger.

Og jeg trode jeg lige kunne snakek 5 min med hende om, hvor ked af det jeg var.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2013, 16:10   #12
le cuere
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 267
Styrke: 14
le cuere er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
jeg er bare så utrolig ked af det ringede til jc i dag for, at spøger, hvad jag skulle stille op med mine hjælpemidler, fik af vide at jeg skulle lade være med, at forstyre hende ( sjovt jeg trode dat var hendes job)

og at jeg skulle søger for hjælpemidlerne blev afleveret på jobcentret, de bliver kloger.

Og jeg trode jeg lige kunne snakek 5 min med hende om, hvor ked af det jeg var.



Forstår godt du er ked af det, det ville jeg også ha været med den behandling.

Hvad bilder hun sig ind, et er at de ødelægger dit liv og din tilværelse, behøver de virkelig også at bagefter at træde på dig, knuse dig.

Vedr. hjælpemidler, så ville jeg nok ha sagt, vil i ha dem så må i hente dem, og så havde jeg nok i raseri smidt røret på.

De er totalt ligeglade med hvordan vi har det, det rager dem en papand.

De tænker ikke på, at det er dem der skal være der for os, ikke omvendt. At uden os, ville de miste deres job.

Det job jeg havde i praktik ville jeg gerne ha beholdt, selv om det var hårdt og jeg fik smerter, men der var allerede en frivillig førtidspensionist, som nærmest jagtede mig for at hjælpe mig i mit arbejde.

Da jeg stoppede, overtog hun mit arbejde hver dag som frivillig, det passede jo arbejdsgiver fint med gratis arbejdskraft.

Du har det af helvede til nu, du vil få det bedre, men det tager tid desværre.

le cuere er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2013, 16:47   #13
Jøsses
Mit andet hjem K10
 
Jøssess avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2008
Lokation: Norddjurs
Alder: 65
Indlæg: 643
Styrke: 16
Jøsses er ny på vejen
Hold da

helt op.

Hvor er det bare så usmagligt og ufatteligt af jc.

Ved ikke om du er i fagforening...hvis du er..så tag fat i dem.

Om ikke andet så kan de hjælpe dig med at lave en klage over behandlingen af dig.

For mener helt bestemt, at du skal klage...start med teamlederen eller hvad det hedder i din kommune.

Føler med dig og forståligt, at du er i kulkælderen.

Du skulle have sendt en mail til din jobkonsulent...for så det svært for vedkommende at bortforklare sin ubehøvlethed.

til dig
__________________
Jøsses fleksjobber d. 27-06-2012 Kl. 13.25
Jøsses er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2013, 16:48   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Forstår ikke hvorfor folk bliver bed med at ringe....gør det dog på skrift....og i vil blive sparet for mange bekymringer...

Når man har dokumentation på alt...ja så er der ingen tvivl om hvem der har sagt hvad og hvornår...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2013, 20:33   #15
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
sjovt nok min mand har lige sagt jeg syntes du skal gå til fagforeningen og ja det vil jeg lige tænke lidt over, det der er i det jeg vil gerne ramme jc ikke arbejdsgiveren han prøver nok bare, at overleve.

Men på den anden side!!!!
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2013, 11:08   #16
PiaTT
Hvor skulle jeg ellers være
 
PiaTTs avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Lokation: Vestjylland
Alder: 50
Indlæg: 151
Styrke: 13
PiaTT er ny på vejen
Er da lidt mere usmageligt når man tænker på at Herning Kommune lige har takket ja til en millionstøtte for at skaffe flere fleksjob, der skal ansættes to fuldtidsmedarbejdere som skal overbevise virksomhederne om at vise socialt ansvar.....
Hvad med at kommunen starter hos sig selv?
PiaTT er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2013, 15:51   #17
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Ja de ville være rart, ved ikke lige hva jeg skal sige, kan ikke lige sluge kartoflen lige nu.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-03-2013, 23:25   #18
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af PiaTT Se meddelelser
Er da lidt mere usmageligt når man tænker på at Herning Kommune lige har takket ja til en millionstøtte for at skaffe flere fleksjob, der skal ansættes to fuldtidsmedarbejdere som skal overbevise virksomhederne om at vise socialt ansvar.....
Hvad med at kommunen starter hos sig selv?
Mener at have læst et sted at alle komuner skal have ansat to eks i jobcentret til formålet med at opsøge virksomheder.

Tror de akal finde virksomheder der vil opratte job til flere under de der 10 timer ,som kan udløse en bonus.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2013, 12:13   #19
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af c.l.e.o. Se meddelelser
Mener at have læst et sted at alle komuner skal have ansat to eks i jobcentret til formålet med at opsøge virksomheder.

Tror de akal finde virksomheder der vil opratte job til flere under de der 10 timer ,som kan udløse en bonus.
Ja, jeg så lige at Nordfyns Kommune ansætter to, der skal opstøve fleksjob...fleksjobbene skal være noget som ellers ikke ville være blevet udført?? Altså...det lyder lidt af de gamle puljejob eller 100% tilskuds-fleksjob, gør det ikke?
Odense kommune søger også fleksjobsambassadører..overvejer sørme selv at søge..har jo en masse insider-viden..meeeen det bliver nok ved overvejelsen..det er jo nok fuldtidsstillinger..men på den anden side kunne der jo blive arbejde til mange fleksjobbere, hvis vi deler
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2013, 12:29   #20
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Ja og JVS mener godt man kan dele job,de oben for alt bare det nogle der ånder endnu

Det lugter langt væk at aktivering-og hvorfor måske for at det kan pønte på talen til næste valg,for aller der er i en 6 måndres kontragt tæller jo ikke med som arbejdsløs.

Men det skulle ikke undre mig at de vil blive talt med som dem regringen fik i arbejde.
Men opfundet job hvor staten betaler lønen efter 6 månder kan jeg ikke kalde arbejde det bare en p - - dyr aktivering
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension