K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-08-2010, 13:34   #1
Peter8
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2010
Indlæg: 47
Styrke: 15
Peter8 er ny på vejen
Løn-Flex

Jeg er meget i tvivl om, hvor meget jeg kommer til at tjene i et flexjob, selvom jeg nogenlunde kender reglerne med at kommunen giver tilskud til GRUNDLØNNEN uden div tillæg osv.
Jeg er lærer, og meget i tvivl om hvad jeg vil kunne tjene ifht før jeg kom på flex. Er der nogen der har nogle konkrete eksempler på hvor meget de tjener på flex ifht andre i samme stillinger, der IKKE er på flex?
Ex. er en stor del af min (tidligere)løn ancinnitet, vil jeg ikke kunne få for det som flexjobber?
Peter8 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-08-2010, 13:48   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Peter8 Se meddelelser
Jeg er meget i tvivl om, hvor meget jeg kommer til at tjene i et flexjob, selvom jeg nogenlunde kender reglerne med at kommunen giver tilskud til GRUNDLØNNEN uden div tillæg osv.
Jeg er lærer, og meget i tvivl om hvad jeg vil kunne tjene ifht før jeg kom på flex. Er der nogen der har nogle konkrete eksempler på hvor meget de tjener på flex ifht andre i samme stillinger, der IKKE er på flex?
Ex. er en stor del af min (tidligere)løn ancinnitet, vil jeg ikke kunne få for det som flexjobber?

Hej
Det er korrekt, at arbejdsgiveren kun får refunderet til det, der svarer til grundlønnen i overenskomsten. Men du kan selv forhandle dig til en højere løn hos arbejdsgiveren. Arbejdspladsen får bare kun tilskud til grundlønnen stadigvæk, selvom hvis du har kunnet forhandle dig til en højere løn.
Er du i en fagforening, så forhør dem ad, hvad du ville få i løn, hvis det er grundlønnen. Kommunen har i øvrigt ansvaret for at finde ud af, hvad grundlønnen er. Det skal de i samråd med en faglig organisation.

Du kan læse mere om løn og arbejdsvilkår for visiterede fleksjobbere her:
http://www.clh.dk/?id=1474

Jeg tjekkede lige hvad lønnen kan være. Der er 3 forskellige løntyper. F.eks. her gennemsnit indenfor private (kr. 28.894), kommune (kr. 31.970) eller stat. (kr. 29.384 kr.)
Klik ind under løn her: http://www.ug.dk/job/undervisningfor...olelaerer.aspx

Held og lykke!
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
flex eller ikke flex. stumbi Spørgsmål ang fleksjob 19 07-02-2013 15:50
flex mus0025 Spørgsmål ang fleksjob 8 14-12-2012 19:33
Indstillet til flex / Den nye flex lov Bitsch Spørgsmål ang fleksjob 7 18-09-2012 20:21
Flex-job lindairene Din historie 1 14-01-2010 12:29
flex job jens-p hansen Din historie 2 28-10-2008 10:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension