K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-04-2008, 19:40   #31
rolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
rolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2006
Indlæg: 127
Styrke: 18
rolle er ny på vejen
hejsan gigipi jeg sidder og tænker at ham du skulle køre med har han ikke en forsikring der evt kan hjælpe dig
det er ham der har en skyld i det der er sket med dig jeg syntes du evt skulle prøve det . jeg ved ingen ting om det havde det være her over i sverige skulle en forsikring gå ind og hjælpe jeg vil ønske dig held og lykke med det du er igang med 3 f kh rolle (rolf) i sverige
rolle er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-04-2008, 21:43   #32
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Hej Rolle.

Jeg har sagt til min fagforening, at min kollega som kørte bilen, ikke skal blandes ind i det, da det jo selvf ikke var med vilje han gjorde det, og var meget hårdt medtaget af det, psykisk da det skete..

Grunden til jeg også gør det, er at jeg føler mig ok dækket ind mange steder fra.

Det er meldt til arbejdsskadestyrelsen, siger de nej, så er jeg dækket ind af min fritidsulykke forsikring.

Samt at jeg også er dækket ind af noget der hedder en motorkøretøjsforsikring, da bilen kørte i det øjeblik skaden sker, så gælder den nemlig også.

De dækker ind, for svig og smerte, tabt arbejdsfortjeneste, dækning af medicin, specialpuder, sko og diverse ting jeg nu har fået anskaffet mig.
Mens at de to andre ting dækker for mén osv.

Jeg ved ikke .. er det dumt af mig at lade min kollega "slippe"?!
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2008, 01:11   #33
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Nu bliver din kollega hverken hængt eller brændt fordi der er sket en ulykke, det er jo et hændeligt uheld, og den slags sker hver dag....du skal ikke engang anmelde det til politiet eller noget, så din kollega sker der intet.

Men det KAN få overordentligt stor betydning at du anmelder det til bilens forsikringsselskab, det er dit helbred der står på spil....og et helt livs arbejdsindkomst, hvis aldrig du bliver i stand til at arbejde mere.

Så mit råd er, få din advokat til at hjælpe og rådgive dig.

Vh Ingrid.

Ingrid.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2008, 22:31   #34
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Hejsa Gigipi'

ja jeg vil også sige som Ingrid at det kan få stor betydning for dig, hvis du skulle være så uheldig at det er varig mén og du ikke kan arbejde

vil også råde dig til at snakke med advokaten om dette
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg har HURTIG brug for råd eller hjælp! ladytass Alt det andet 22 13-07-2012 06:21
Har brug for råd...eller for at lette mit hjerte Blomme66 Din historie 25 10-05-2012 20:03
hjælp har brug for et godt råd mormor2010 Alt det andet 8 09-09-2011 22:06
har brug for et godt råd Garfield Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 18-01-2011 10:47
Jeg har virkelig brug for et godt råd. (Kommunen) Camille Dit og Dat 10 09-09-2008 22:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension