K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-07-2007, 12:12   #1
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
Starkite.dk

Hej Alle

Inde på Starkite.dk der søger de folk der kan arbejde hjemmefra.
om det er noget for jer ved jeg ikke, men jeg er superglad for at være kommet i fleks hos dem,selvom min arbejdsgiver er på sjælland og jeg i Århus.

Lone T.
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2007, 12:22   #2
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Starkite.dk

Tusind tak for den oplysning LoneT
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-07-2007, 20:53   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Starkite.dk

Lone T.

Sjovt der har jeg også været , det var pga dem at jeg overhovdet kom ind i faget som sælger (som jeg nu er stoppet med igen)

Lige et spørgsmål, er du ansat og hvor læge var du i praktik ?

Jeg kan oplyse dig om at dine arbejdsgivere på sjælland er nogle fine fyre
  Besvar med citat
Gammel 05-07-2007, 11:40   #4
lone t
Afhængigheds tegn af K10
 
lone ts avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2006
Indlæg: 348
Styrke: 18
lone t er rigtig godt på vej
RE: Starkite.dk

Citat:
Hejdien skrev:
Lone T.

Sjovt der har jeg også været , det var pga dem at jeg overhovdet kom ind i faget som sælger (som jeg nu er stoppet med igen)

Lige et spørgsmål, er du ansat og hvor læge var du i praktik ?

Jeg kan oplyse dig om at dine arbejdsgivere på sjælland er nogle fine fyre
Hejsa

Ja jeg er ansat og har været det siden April. Ja min arbejdsgiver en en fantastisk mand uden overdrivelse.

praktik nej det var jeg ikke, da han kendte mig i forvejen fra et telemarketings selvskab i århus, hvor jeg solgte for dem.

så han mente ikke det var nødvendigt med prøvetid da vi kendte hinanden, så det var på ligepå om mandagen da jeg havde været til møde med ham i Århus om Fredagen.

Så dækkede han da bare min tlf regning. imens
lone t er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-07-2007, 12:48   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Starkite.dk

Lone T tillykke med dit arbejde og glæder mig da at se at nogen stadig kan finde ud af at ansætte uden en alen lang praktik ..

Jeg havde også kun gode erfaringer med dem, jeg var så godt nok i Roskilde hvor de har deres hovedkontor, og da jeg søgte jobbet igennem jobnet og ringede og fortalte dem hvad flekser var, ja da var de helt med på at prøve ideen af med det samme.

Og foreslog endda at de tog flere flekser ind, desværre var der af de tre vi var til en start kun mig der kunne klare mosten og derfor var jeg den eneste der blev længe nok til at prøve at arbejde hjemmefra og det gik også fint, og fik også lovning og dato for en ansættelse, men fandt så noget andet også som sælger men salg kun til virksomheder ...

Så hvis andre har mod på at prøve det, så kan jeg også kun anbefale at man prøver at kontakte Starkite.dk

Men kan sige for mit eget vedkommen, at lider man af stress så er sælger jobbet måske ikke lige det rigtige , man skal være 110% på hele tiden (men det er nemmere hjemmefra end når man sidder og sælger omkap med andre sælger med en chef i nakken hele tiden, i hvertfald hvis man har en chef som min viste sig at være )

men man kan jo ikke vide noget før man har prøvet det
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension