K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-04-2009, 02:54   #11
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Enten det eller også er det en dårlig undskyldning for at fyre Brammer
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 00:11   #12
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Jeg tror også på den som Webmaster skriver her til sidst.
At det simpelthen er en dårlig undskyldning fra din arbejdsgiver's side for at kunne fyre dig.

For det giver ikke mening at du skulle være dyrer end de andre medarbejdere.
Det er jo det der er meningen med med flexjob, hvilket jeg også fik forklaret på Københavns kommune da jeg sad og talte med min sagsbehandler ang. flexjob og Reva.
Flexjob er jo på nedsat tid, og resten får han jo så støtte for, sådan at regnstykket går lige op.

Så jeg syntes det lyder mærkeligt at du skulle være en større udgift for ham end som så mange andre.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 00:19   #13
Kohai
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2009
Indlæg: 132
Styrke: 16
Kohai er ny på vejen
Det er bestemt set før at kommuner kommer til at udbetale/beskatte forkert i alle mulige sammenhænge. Lad os håbe det ikke er arbejdsgiveren der vil have en dårlig undskyldning Det kan også være han har en dårlig revisor, som andre har påpeget.
Kohai er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2009, 13:13   #14
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er helt rigtigt hvad Kohai skriver det ville langt fra være første gang at kommunen lavde en "fejl"

Hvis det var mig der kom i den situation så ville jeg med det sammen ringe til sagsbehandler og bede hende/ham om at undersøge det , og give en tilbagemelding om hvorvidt det forholder sig sådan...

Og jeg ville også lige tage en snak med min fagforening bare lige for at være lidt på forkant med tingene
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Beskatning af ftp hvis man er udlandsdansker hansemand Politik og Samfund 61 18-10-2012 17:39
Beskatning? Løbende udbetalinger af Tab af erhvervsevne privat tegnet pensionsordning 1futfe Alt det andet 14 26-06-2011 20:31
beskatning ? slagteren Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 30-11-2010 22:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension