K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-10-2007, 21:17   #1
mokkasine
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 05-09 2007
Indlæg: 178
Styrke: 17
mokkasine er rigtig godt på vej
MCMI-III test

I forbindelse med min arbejdsprøvning til enten flexjob eller pension, har jeg skullet tage en MCMI-III test.

Er der andre, der har erfaringer med denne?
Har den hjulpet dig i det videre forløb?

Fra nettet, uddrag:

MCMI-III måler 14 personlighedsmønstre og 10 kliniske syndromer. De 14 personlighedsmønstre er skizoid, ængstelig, depressiv, dependent, histrionisk, narcissistisk, antisocial, sadistisk, tvangspræget, passiv-aggressiv, masochistisk, skizotypal, borderline og paranoid. De 10 kliniske syndromer er angst, somatoform, bipolar hypomani, dysthymi, alkoholafhængighed, stof- og medicinafhængighed, posttraumatisk stressforstyrrelse, psykotisk tænkning, svær depression og vrangforestillinger.

Mere om testen kan læses i sin helhed her:

http://www.dpf.dk/Item.aspx?Departme...Collection=126

På forhånd tak
mokkasine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2008, 01:52   #2
MadWoman
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2007
Alder: 59
Indlæg: 11
Styrke: 17
MadWoman er ny på vejen
Så kom dagen hvor jeg skulle til det første besøg af 3 hos den psykolog der skal helbrede min piskesmældsskade - se tidligere indlæg http://www.k10.dk/showthread.php?t=3...light=Madwoman

Jeg skulle være der kl 11 så jeg stod tidligt op, og så i bad en ½ times tid for at blive så bevægelig at jeg kunne komme i tøjet, spiste lidt morgenmad og futtede så ned til bussen, og selvfølgelig bor psykologen på 2 sal i et hus uden elevator, godt jeg var i god tid med alle de trapper.

Jeg kom så ind til en flink dame (hun ligner Ulla Henningsen) blev tilbudt en elendig stol ved et bord hvorpå der stod vand og kleenex.
Så gik vi igang, hun spurgte en masse til min barndom! Hvad det så har med min ryg at gøre, jeg var jo voksen da jeg fik skaden.
Efter ca 45 min spurgte hun om jeg var nervøs fordi jeg sad lidt uroligt, nej dame jeg har hammer ondt i ryggen! Det så hun helt overrasket ud over.
Så var timen overstået og hun sagde jeg lige skulle have noget "hjemmearbejde" jeg fik så udleveret en MCMI-III test som jeg skal udfylde og medbringe ved næste besøg.

Jeg må sige at jeg er spændt på, hvilken indflydelse min besvarelse af de 175 spørgsmål i testen får på de smerter jeg har i nakke og ryg.

Sidst redigeret af MadWoman; 25-01-2008 kl. 02:08.
MadWoman er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2008, 07:22   #3
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Jeg fik lavet sådan en psykologtest sidste år, og NEJ den hjalp mig IKKE i det videre forløb, for selv om kommunen betalte en mindre formue for at få den lavet, så læste de den slet ikke. Først ca 8 mdr efter da jeg kom til en anden aktør, og selv havde medbragt rapporten som hun godt "gad" læse skete der noget, jeg fik bevilget 10 timers psykologhjælp, for da hun havde læst den nægtede hun at arbejdsprøve mig INDEN jeg havde fået noget hjælp, og så kunne det nok være at kommunen kunne få fingeren ud
Så hvormeget sådan en rapport hjælper, ved jeg ikke, du skal nok selv være opmærksom på at de tager den med i betragtning.
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2008, 13:30   #4
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af mokkasine Se meddelelser
I forbindelse med min arbejdsprøvning til enten flexjob eller pension, har jeg skullet tage en MCMI-III test.

Er der andre, der har erfaringer med denne?
Har den hjulpet dig i det videre forløb?

Fra nettet, uddrag:

MCMI-III måler 14 personlighedsmønstre og 10 kliniske syndromer. De 14 personlighedsmønstre er skizoid, ængstelig, depressiv, dependent, histrionisk, narcissistisk, antisocial, sadistisk, tvangspræget, passiv-aggressiv, masochistisk, skizotypal, borderline og paranoid. De 10 kliniske syndromer er angst, somatoform, bipolar hypomani, dysthymi, alkoholafhængighed, stof- og medicinafhængighed, posttraumatisk stressforstyrrelse, psykotisk tænkning, svær depression og vrangforestillinger.

Mere om testen kan læses i sin helhed her:

http://www.dpf.dk/Item.aspx?Departme...Collection=126

På forhånd tak

HOLD DA FEST DET VAR IKKE SÅ LIDT der står her... det er nok til at man dør af skræk
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2008, 13:35   #5
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
MadWoman skrev:

Citat:
Jeg må sige at jeg er spændt på, hvilken indflydelse min besvarelse af de 175 spørgsmål i testen får på de smerter jeg har i nakke og ryg.
Sikken dejlig humor...

Det er vist også nødvendigt, hvis man skal "overleve" sådan et cirkus, hvilket får mig til at tænke på "Dumbo".

"Dumbo" kunne flyve med en fjer i snablen.

Kommunen tror måske, at du bare skal have en "fjer", så er alle problemer løst... også når du skal slæbe dig op ad trapper.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 25-01-2008 kl. 13:36. Årsag: stavefejl rettet
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ANA-Test ( LUPUS) ? SanneHansen Dit og Dat 1 08-02-2012 21:42
Neurologisk test Asaasa Alt det andet 21 09-08-2011 22:56
psykologisk test tigger Alt det andet 4 02-04-2009 11:18
test Cat 72 Nyttigt at vide for Førtidspensionister 1 10-04-2008 21:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension