K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-01-2018, 15:40   #1
Jespersen2200
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2018
Indlæg: 1
Styrke: 0
Jespersen2200 er ny på vejen
Aktindsigt - Manglende bilag, journalliste etc

Jeg har forsøgt mig med søgefunktionen men kan ikke finde svar. Så undskylder hvis emnet er berørt i anden tråd. sagen er, at jeg gennem de sidste 6 år gentagne gange har søgt og fået beviilgiet fuld aktindsigt i både SOF og BIF.
På intet tidspunkt har jeg modtaget en journalliste, ligesom det synes tilfældigt hvilke bilag der er vedlagt.
Visse af mine anmodninger er besvaret digitalt andre ved tilsendelse af papirkopier.
KK henviser nu til, at jeg allerede har modtaget aktindsigt og derfor skal betale for at modtage de samme sagsakter endnu en gang.
Problemet er, at jeg i forbindelse med de perioder hvor sagsakter er i papirkopi jo ikke kan dokumentere, at der mangler både journalliste og bilag.
Derfor har jeg bedt om, en gang for alle, at få samtlige sagsakter samt journaliste tilsendt i digitalkopi.
Og her oplyser KK først at jeg allerede har modtaget sagens akter, hvilket jeg jo så ikke har. KK fastholder dette, og oplyser at jeg skal betale flere kroner pr side hvis jeg vil have akterne tilsendt digitalt? Dette gebyr er vel oprindeligt tænkt som betaling for print/fotokopi? Er træt og forvirret over de svar jeg får; jeg vil bare gerne have en fulkd kopi af min sag.
Jespersen2200 er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension