K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2011, 14:44   #1
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Smile Læserbrev

Kære alle k10ér jeg har de seneste 2 uger haft læserbrev i Aars avis og på baggrund af den kritik som jeg giver udtryk for der, har Tv2 Nord været på besøg hjemme hos mig, her til formiddag :-) og udsendelsen bliver vist i aften kl 19.30 på Tv2nord. Det er en lidt uvandt situation for mig, at blive midtpunkt på den måde men jeg håber, at det giver andre mod til, at stå frem og sætte focus på derers umenneskelige sagsforløb.

Selv håber jeg på, at min pensionssag går igennem eller at der i det mindste, er bare 1, som vil træffe en beslutning/ afgørelse om min fremtid. For alle andre håber jeg at min medvirken i Tv2 Nord sætter skub i måden vi sygdomsramte fremover bliver behandler på. Lidt anstændighed er vel ikke for meget at forlange ?? Vel

Jeg indsætter link til Aars avis. www.aarsavis.dk se side 16 -18 og 19 .
For at se aktiklen trykkes på " se denne udgave"

Så nu er der forhåbentlig taget huld på bylden, nu mangler vi bare flere TØR! stå frem.




M2y med mange sommerfugle i maven
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2011, 14:48   #2
mette thorsage
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2011
Lokation: Viborg
Indlæg: 52
Styrke: 14
mette thorsage er ny på vejen
Har lige læst det meget velformulerede læserbrev...rigtig godt. Held og lykke med det. Håber det kommer mange til gode. Glæder mig til at se indslaget.
mette thorsage er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2011, 15:00   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af maybeline2you Se meddelelser
Så nu er der forhåbentlig taget huld på bylden, nu mangler vi bare flere TØR! stå frem.
Tyv

Ja, nu må den kære kommune godt få fingeren ud og behandle os ALLE på en ordentæig og respækfyldt måde.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2011, 15:25   #4
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
jamen det bliver spændende at høre hvad du får ud af det på kommunen, jeg vil forsøge at se indslaget i aften
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2011, 15:29   #5
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Maybeline, hvor er det bare godt formuleret, sidder og klapper i mine små hænder! HELD OG LYKKE, og fortsat god kampgejst, jeg ønsker det allerbedste for dig og ja..også alle os andre selvfølgelig!

Glæder mig til at læse, hvad der kommer ud af det
og godt gået, fra Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2011, 15:31   #6
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Det er så flot, du gør det. Du få hilsner om det aller bedste fra mig.
Kh. Hanna
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 10:46   #7
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 14
Garfield er ny på vejen
er det kun mig der har overset det, eller blev indslaget ikke vist ??
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 11:17   #8
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Exclamation Opdatering!

Kære alle jer der sad klistret til Tvét igår aftes for at se Tv2 Nord. beklager jeg at indslaget ikke blev bragt. Grunden er ganske enkelt den at INGEN på Jobcenter Vesthimmerland vil(læs tør) udtale sig. Øverste ledelse mener, at kun Hans J Kastjerg kan svare og han er først tilbage fra ferie i morgen.

Journalist Torben Nørgaard forventer at indslaget kommer med fredag kl 19.30


M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2011, 12:06   #9
Tullee
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2008
Indlæg: 199
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Tullee er ny på vejen
Tak for din opdatering - så må vi hænge på nogle dage endnu m.h.t. at se TV2 Nord :-))

Vh. Tullee
Tullee er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2011, 17:39   #10
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Så kom jeg skisme i TV -Sg-

http://www.tv2nord.dk/arkiv/2011/2/1...610&autoplay=1

Bemærk i indslaget, at Forvaltningschef Hanne Madsen udtaler, at de først fik svar fra lægekonsulenten efter at mine papirer var blevet væk på mystisk vis, men sandheden er at jeg selv måtte rykke for svar i november og der havde SB ikke reageret på, at lægekonsulenten ikke havde svare den 18 november 2010 og det nye svar kom altså først den 11 januar 2011.

Forvaltningschef Hanne Madsen udtaler også, at De intet har gjort forkert og jeg nu skal i en virksomhedspraktik, men dette stemmer ikke overens med den aftale jeg har med Sb.. virksomhedspraktik er menlig lavet om til en arbejdsprøvning. Hvilket tydelig viser, at Hanne Madsen ikke har sat sig ordentlig ind i sagen og hvis De prøver på at løbe fra den aftale, skal de tænke om en ekstra gang, for jeg har denne aftale optaget på bånd.

Jeg har også et læserbrev mere i støbeskeeen og det udkommer i næste uge.
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
"Lad nu de svageste få fred" - godt læserbrev i JP -Henrik- Politik og Samfund 4 08-12-2010 18:55
har brug for hjælp til svar på læserbrev buster Alt det andet 0 15-01-2009 22:04
Læserbrev om Erik Simonsen OD. Henrikxxxx Politik og Samfund 0 15-01-2009 07:28
Læserbrev. annasen Alt det andet 0 08-01-2009 13:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension