K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-09-2009, 12:58   #1
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
Min historie

hejsa jeg vil gerne fortælle mine erfaringer ang at være i systemet, jeg er idag 27 snart 28 og har været på kontanthjælp siden jeg var 18 og blevet sendt ud i forskellige aktiveringstilbud osv fordi de ville have mig ud i job/uddannelse som jeg så knækkede ned psykisk på fordi jeg ikke kunne klare at have fuldtid, så kom på døgninstition da jeg var 23 og var der i 2 år og blev så sendt ud i systemet igen og kom i aktivering men blev så sygemeldt i et år pga en operation også ud i systemet igen, har altid været på kontanthjælp mens jeg var på instition og sygemeldt. Nu er det så sådan at jeg har papir fra læge, psykolog og instition at jeg ikke kan varetage et alm fuldtidsjob men kan holde til 2-3 timer dagligt på arbejdsmarkedet et sted som er stille og roligt og jeg kan passe mig selv uden stress og jag. Har fået lavet ressurce profil som fortæller hvad jeg kan holde til osv men jeg går stadig hjemme og har gjort det i ca 6 måneder nu da de ikke kan finde en praktikplads til mig der egner sig til mine behov men bliver kuller i hovedet af at gå hjemme bare men pengene kommer da ind på kontoen hver måned. lige min historie :-)
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 18:19   #2
Julcha
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-05 2009
Lokation: Nordjylland
Alder: 42
Indlæg: 196
Styrke: 15
Julcha er ny på vejen
Hej og velkommen til. Håber du snart får en form for afklaring. At gå i venteposition er aldrig sjovt. Held og lykke
Julcha er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Min historie. troldepuzz39 Din historie 10 18-11-2008 12:23
Min historie Berit p Hvordan forløb det da du søgte fleks? 0 11-10-2007 11:34
min historie Antlia Din historie 1 30-06-2007 19:50
Min Historie TNK Din historie 2 05-06-2007 10:53
Min historie Louise Spørgsmål ang fleksjob 5 20-04-2007 10:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension