K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-03-2014, 22:37   #11
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
rehabilitering team

Hej Nuller
I mit jobcenter, fleksjob teamet har de valgt at de ikke har tid til at svare på mails, men hvis jeg spørger om noget og udbeder et skriftligt svar, får jeg altid et svar via e-boks.

Hvis din sb bliver ved at ignorere dine henvendelser ville jeg i dit sted igen kontakte jobcenterchefen, gøre opmærksom på at det er vigtigt at du får skriftligt svar, da du ønsker dokumentation for din henvendelse, og svaret herpå.
Alternativt kan du undersøge om der i din kommune findes en borgervejleder. Det kan du se på kommunens hjemmeside, eller se den tråd der for få dage siden har omhandlet emnet her på forummet.

En borgervejleder er ansat til at vejlede/rådgive borgerne i de tilfælde hvor der går koks i kommunikationen mellem eks. jobcenter og borger.
Borgervejlederen kan ikke sagsbehandle , men det kan måske gøre at der kommer en bedre kommunikation fra sagsbehandlers side, nu hvor der er andre der har øjne på hans/hendes arbejde. Jeg har selv haft glæde af en borgervejleder i min kommune.

Håber der snart sker noget godt i din sag.
vh og god aften fra Sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2014, 11:47   #12
nuller
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 50
Styrke: 15
nuller er ny på vejen
Jeg har fået agtindsigt og kommunen har indbudt til dialog møde efter min klage til jobcenter chefen.I mødet deltager temaleder,sagsbehandler og funtionschef fra en afd, som ikke har noget med mig at gøre. Er det godt eller skidt?
nuller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2014, 12:34   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis det møde er ang din klage er det vel helt fint at de prøver at se om i kan finde ud af tingene...

Det sker ikke så tit at de lige frem holder møder om klager....så jeg ville nok vælge at se det positivt...

Men måske det ville være smart af dig at tage en bisidder med....så du ikke sidder alene over for dem alle...evt optage mødet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension