K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-11-2011, 14:05   #31
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
jeg har personligt kendskab til en sag, en sag der har været gennem samtlige ankeinstanser

Der er ingen godkendt RP !
der er overlagt fjernet sagsakter !
der er begået overlagt dokumentfalsk i og med at RP er omskrevet ! ( af en afdelingschef)
der er adskillige ulovlige (og umulige) diagnoser fra LK og EMBEDSLÆGE erling f grøn
der er adskillige usande oplysninger fra læger deriblandt en overlæge - der har fået en rejse af "industrien" og i øvrigt har et nært samarbejde med de 3 andre der har afgivet usande oplysninger til kommunen
DER ER INGEN DER VIL RØRE VED DEN SAG FORDI DET ER 2 LEDERE DER HAR BEGÅET DISSE ULOVLIGHEDER

yderligere har pågældende fået varige men da sagsbehandler nægtede at se lægejournal, men under trusler tvang pågældende i aktivering !
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 15:37   #32
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Ja -

Citat:
Oprindeligt indsendt af karo Se meddelelser


jeg har intet tilovers over for københavnsk kommune, simpelthen ingenting.
så er vi 2.
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 17:09   #33
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af SÅrdnok! Se meddelelser
jeg har personligt kendskab til en sag, en sag der har været gennem samtlige ankeinstanser

Der er ingen godkendt RP !
der er overlagt fjernet sagsakter !
der er begået overlagt dokumentfalsk i og med at RP er omskrevet ! ( af en afdelingschef)
der er adskillige ulovlige (og umulige) diagnoser fra LK og EMBEDSLÆGE erling f grøn
der er adskillige usande oplysninger fra læger deriblandt en overlæge - der har fået en rejse af "industrien" og i øvrigt har et nært samarbejde med de 3 andre der har afgivet usande oplysninger til kommunen
DER ER INGEN DER VIL RØRE VED DEN SAG FORDI DET ER 2 LEDERE DER HAR BEGÅET DISSE ULOVLIGHEDER

yderligere har pågældende fået varige men da sagsbehandler nægtede at se lægejournal, men under trusler tvang pågældende i aktivering !
Jeg påstår ikke, at der ikke laves fup og svindel o.l., jeg har selv været udsat lidt af den slags.

Jeg påstår bare, at man har også selv et ansvar.

Og det er desværre min erfaring, at mange ikke påtager sig dette ansvar.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-11-2011, 18:13   #34
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
My point Vovse
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2011, 10:05   #35
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Prøv at læse min tråd "magtmisbrug", så vil I få flere eks. på dokumentfalskerier.

Det er et trick, Hillerød Kommune i bred forstand benytter sig af i div afgørelser, og desværre ikke kun i min sag.

Det gælder, for kommunen om, at kunne begrunde afslag. Derfor bliver der istedet "Tilpasset" oplysninger, så det passer/begrunder afslag.

Yderligere begrundelser, lyder ofte " Det er vores vurdering, at borger kan ... og ..." . Det er deværre alm. kendt blandt sagsbehandlere og politikkere, at det foregår således.

Dette gælder både for jobcenter og Voksen, Handicap, og Ældre.

Det har således intet med borger at gøre, men alene besparelser.

Vh Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2011, 10:09   #36
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
Stil et spørgsmål til beskæftigelsesminister Mette Frederiksen, der gæster Spørgetid torsdag d. 10. november. DR deadline
http://www.dr.dk/DR2/Deadline17/20100126152319.htm

Sidst redigeret af østerbro; 07-11-2011 kl. 10:16. Årsag: link
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2011, 15:51   #37
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Det gælder, for kommunen om, at kunne begrunde afslag. Derfor bliver der istedet "Tilpasset" oplysninger, så det passer/begrunder afslag.
Der regnes mao. baglæns: Man ønsker et bestemt resultat og fifler så med faktuelle rå-data, så de passer med det netop ønskede resultat.


Inden for forskning betegnes den type manipulation for: Videnskabelig Uredelighed.

Penkowa-sagen [1] springer i (næsten) frisk erindring frem af hukommelsen ... hvor den omtalte formodentlig får rimelig svært ved igen at komme Back on Track.


Note:
------

[1] http://da.wikipedia.org/wiki/Milena_Penkowa
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal jeg gå efter? Mermaidmum Alt det andet 2 03-08-2013 13:47
Hvad skal der ske efter arbejdsprøvning? hej Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 26-02-2012 21:57
Hvad skal der ske efter endt arbejdsprøvning??? mijanse82 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 7 14-02-2012 21:12
Skal på ledighedsydelse efter 6 års Flexjob OdinTor Spørgsmål ang fleksjob 1 03-10-2011 05:49
"Gladsaxe Kommune bør kigges efter i sømmene" Maybe Dit og Dat 4 25-04-2009 10:58




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension