K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-10-2006, 19:10   #31
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: Lise Ehlers

Grrr.....kan ikke få det til at virke!!:|
Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2006, 19:56   #32
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: Lise Ehlers

hahahah du kikker på den adresse der står under smileyen og klikker kopier link adr og så sætter du den ind og så markerer du den og klikker på img nedenunder og så skulle den være der...



....:@B)
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2006, 20:28   #33
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 55
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: Lise Ehlers





i skulle ha sagt at jeg skulle trykke på den først
Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2006, 13:51   #34
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Lise Ehlers

Citat:
Webmaster skrev:
Jamen det er da et rigtig godt initativ Metro...det fortjener da helt sikkert sit eget domæne...og så bliver det sikkert også mere synligt for alle...
Tak skal du have for opmuntringen

Jeg har også luftet ideen før i andre sammenhænge..... og modtaget adskillige og energiske tilkendegivelser, men efter relativ kort tid var de fleste "redaktøraspiranterne" sprunget fra med henvisning til privatlivet , "livet udenfor Internettet" og andre presserende gøremål.

Nu vil jeg så forsøge igen, men der er no way, at jeg vil skynde mig over hals og hoved, hvis historien gentager sig og jeg igen står foran at skulle drive en opslagsside alene. Det har jeg prøvet før og selv om jeg mener at "sagen" haster, "skriger til himmels" og på alle måder er essentiel og afgørende for mange skæbner i dagens DK - har jeg personligt ikke (fri)tid nok til at gennemføre projektet på egen hånd.

Om denne "modvægt" til Lise Ehlers kommer på Nettet hurtigt eller først "engang" i fremtiden kommer kun an på, om der henvender sig ildsjæle nok til at deles om tjansen.

Personligt ved jeg hvad der kræves af tid og opmærksomhed, og kryber derfor i støvet i en rendyrket beundring for, hvad I havde startet og gennemført her på k10:dk . I den grad godt gået!
  Besvar med citat
Gammel 24-10-2006, 14:29   #35
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
RE: Lise Ehlers

Jamen det takker vi da for Metro...
Det ser jo ellers nemt ud....at drive sådan en side....men det er jo kun hvis man ikke ved hvad det kræver...så du skal klart vente til du er sikker på at der er nok af hjælp til at drive siden...for ellers dør den bare hurtig ud...og det kan ingen jo være tjent med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ehlers danlos hypermobile Alt det andet 58 21-02-2016 15:54
Svendborg - Lise Ehlers m.v. zuza Politik og Samfund 1 17-08-2008 14:40
Diagnoseliste - førtidspension - Ehlers zuza At søge førtidspension 14 16-05-2008 23:00
Tilykke til Lise W Hejdien Dit og Dat 4 12-11-2007 23:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension