K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-07-2016, 17:17   #11
madelaine
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 11
Styrke: 10
madelaine er ny på vejen
Smile Seniorførtidspension

hej

tak for Jeres svar.

Jeg har i dag via E-boks sendt min ansøgning om Seniorfortidspension ( altså Digitalt ) til min kommune. Så jeg regner med, at få svar på, at de har modtaget ansøgningen i min E-boks.

Jeg har selvfølgelig også taget kopier af ansøningen med dato og underskrift så jeg selv har den fysisk.

Med hensyn til beregning af arbejdstimer m.v. har jeg skrevet til ATP og bedt dem hjælpe mig med oplysninger og arbejdsmarked tilknytning.

Så langt så godt.................
madelaine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2016, 18:43   #12
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Det lyder rigtigt, og du har virkelig forberedt dig godt. Gid jeg havde gjort som dig i min sag.
Anede f.eks ikke at jeg selv skulle være OBS, på ATP.
Havde godt set i lovteksten, at de brugte ATP oplysninger men anså det som en formalitet og anede ikke, at SB ikke kendte loven og blev overrasket over, at jeg selv skulle kontakte ATP, da jeg jo havde underskrevet samtykke.
Du er godt på vej!

Sidst redigeret af vasen; 10-07-2016 kl. 18:48. Årsag: fejl
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2016, 20:03   #13
madelaine
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 11
Styrke: 10
madelaine er ny på vejen
Seniorførtidspension

Hej

Tak for din bemærkning.Der er dejligt med lidt ros.

I morgen vil jeg søge aktindsigt, så jeg har alle journalnotater, inden jeg starter på at udfylde rehabiliteringsskemaet første del.Samt indsamle alle de lægelige papirer. Det skal jo bare gøres.
madelaine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-07-2016, 22:45   #14
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af madelaine Se meddelelser
I morgen vil jeg søge aktindsigt, så jeg har alle journalnotater, inden jeg starter på at udfylde rehabiliteringsskemaet første del.Samt indsamle alle de lægelige papirer. Det skal jo bare gøres.
Under "Nyttige Links" er der flere, der har med aktindsigt at gøre.

Ved kommunen:

http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt.pdf

http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt_old.pdf

http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt_vejledning.pdf

Ved lægen:

http://www.k10.dk/media/skema/aktindsigt_ved_laege.pdf

http://www.k10.dk/media/skema/aktind...vejledning.pdf
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2016, 00:40   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ifølge straffelovens paragraf 263 så må du godt optage møder du selv deltager i...også uden at du fortæller at du optager...

Meeeen...

Hvis kommunen opdager at du optager og beder dig om at stoppe med det....og du ikke stopper.....ja så kan de stoppe mødet med dig..

Uanset hvad...så vil du ikke kunne straffes for at optage...da det jo er lovligt ifølge straffeloven....

Men du kan risikere at få trukket din sag i langdrag hvis de opdager at du optager og ikke vil stoppe med det...

Dette fordi det som udgangspunkt er kommunen der selv vælger hvordan et møde skal sættes op...og om der må optages...

Så sørg for at de ikke opdager det...og lad være med at fortælle at du optager...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2016, 08:36   #16
madelaine
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 11
Styrke: 10
madelaine er ny på vejen
Hej

Tak for Jeres indlæg om aktindsigt og mit spørgsmål om man må optage en samtale i kommunnen. Det var rigtig nyttige links.

Hej

Der to aktindsigt til kommunen, den som hedder" OLD m.v.) er den forældet eller kan den bruges ?

Sidst redigeret af Webmaster; 11-07-2016 kl. 10:44. Årsag: 2 Indlæg lige efter hinanden lagt sammen til 1
madelaine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2016, 10:46   #17
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
De er alle sammen opdateret og kan bruges som de er..

Den eneste forskel på de to aktindsigtserklæringer er at den ene skal printes ud og udfyldes og den anden kan du udfylde inden du printer den ud..

Men begge er up to date..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-07-2016, 11:27   #18
madelaine
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 11
Styrke: 10
madelaine er ny på vejen
Seniorførtidspension

Hej

tak for dit svar........fortsat god dag
madelaine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-08-2017, 14:18   #19
Morgenfrisk
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2015
Lokation: Sjælland
Indlæg: 39
Blog Indlæg: 2
Styrke: 9
Morgenfrisk er ny på vejen
Hej madelaine

Hvordan går det med at søge senior førtidspensionen?
Morgenfrisk er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:03.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension