K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Skal kommuner ikke overholde loven?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Skal kommuner ikke overholde loven? En af vores bruger phhmw føre en sej og lang kamp for at få gjort noget ved at kommunerne ikke overholder Retssikkerhedsloven § 3 stk.2. Følg hans kamp her kom evt med spørgsmål til phhmw

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-02-2017, 02:28   #1
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
borgernes tiltagende mangel på indflydelse.

Er meget i tvivl om emnet hører herunder.
Først, hvorfor er der røde prikker under alt hvad jeg skriver her og i min g. mail?

Jeg tænker, for år tilbage hed det medinddragelse.
Så hed det medhør
Og,nu hedder det medgørlighed.

Hvad bliver det næste M ord?
Hvor længe finder vi os i det?
Hvor meget kan man træde på en regnorm, så selv den viser tænder?
Man skal ikke lave bølger, når man står i lort til halsen.
Eller er det ikke det man gør i dette højt besungne humanistiske land, hvor alle er lige for loven, og få har for meget og færre for lidt.


Eller er det et stort manipulatoins rokade, hvor vi alle sidder og lader, tror vi, har har noget at skulle have sagt i verdens bedste land , hvor vi ikke har korruption, men bare kalder det noget andet.

Jeg læser stort set alle indlæg, og glæder mig over alle de gode råd folk giver til hinanden, med erfaringer og lovhenvisninger og alligevel er folk klemt i systemet, hvor vi alle mere eller mindre er desperate og vi sidder alle i hver vores hule og forsøger at få lidt styr på et kafkask system, som ridder os som en mare.

Jeg har ingen fix til at hjælpe nogen og allermindst mig selv.
Jeg griber et halmsrå, men sidder tilbage med.
Vi må kunne det bedre, ,men jeg aner ikke hvordan?
Dejligt med internettet, hvor vi alle kan få en stemme, og alligevel savner jeg de gamle dage, hvor demonstrationer gjorde en forskel.
For jeg er så naiv at jeg tror på, at folkdets magt bedst udtrykkes ved fyskisk tilstedeværelse.

Hvordn tænker i andre?
Er jeg bare en gammel kone, der ikke kan forstå en hulens fis

Sidst redigeret af vasen; 02-02-2017 kl. 02:34. Årsag: stave og slåfejl
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension