K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2009, 16:49   #21
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvad så, når ens sag hedder "CLaus Hjort Frederiksen", eller "Inger Støjberg"... skal det så også holdes i samme tråd?... kan jeres database klare så lange tråde?
  Besvar med citat
Gammel 12-09-2009, 23:52   #22
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
he he Razmo nej det kan den bestemt ikke

Men de laver nu også så mange dumheder at det skal debatteres i hver sin tråd (syntes jeg ) men det kunne nu (igen syntes jeg ) være sjovt med en tråd hvor ALLE deres dumheder helt konkret samles sådan at man kan hive den frem og give den en central plads når valget nærmere sig

Og også en med alle ulovligheder det kunne være sjov
  Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 09:19   #23
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Godt at få tingene sat på plads - også i mit lille hoved. Har summet over den her tråd siden fredag aften og over hvordan jeg skal reagere på det hele.

Det kan godt være jeg har reageret meget kraftigt på det hele - det er så en af mine store fejl - og ikke modtaget budskabet som det var tænkt af afsenderen.

Men jeg har taget det til mig nu (og summet nok en gang over min egen reaktion i det hele taget), der er ingen sure miner fra mig af eller noget og jeg kan godt se fornuften i det hele.

Jeg skal i hvert fald nok gøre mit til at mine tråde bliver mere overskuelige og at der ikke er for mange.

__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension