K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-02-2015, 01:21   #11
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 18
TimeGuest er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Normalt ryger man ikke på en ecigaret...man damper og kun i den ene ende...hvilket ikke kræver nogen form for ild...og det kan absolut ikke anbefales at sætte ild til en ecigaret...
Nu kan der jo gættes på, om det var e-smøgens ende jeg tænkte på ... hvad enten den så dampes eller ryges, så lokummet revner ;-)


Citat:
Det bliver spændende at høre om det er noget for dig
Jeg forstår, at der er noget væske, der skal hældes på ... og her er jeg nok mere på hjemmebane ... for det siges jo man skal have mindst 1½ - 2 L i døgnet for ikke at tørre ud ;-)

Og hjernetåge er der vel nok af ... så det behøver man vel ikke ligefrem at opsøge?
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-02-2015, 13:21   #12
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Hejhejhej2...Har du fået det til at virke...bliver spændende at se hvad du synes om den...

@Timeguest...det kunne da være et eksperiment at prøve de 1½ L i e-væske....men igen....det kan ikke anbefales medmindre man er træt af livet...eller det er helt uden nicotin...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2015, 12:44   #13
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
Hej web

Ja jeg smoker for håndt nu :-)

Den er rigitg god den ego, den er nok mere hardcore røg end den anden du forslog.

jeg er ikke helt vildt med smagen, bla flauvortech strawberry. den er lidt krads.

men forfanden det er smart, iforhold til at sætte ild til nogle tobaks blade .-)
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2015, 18:44   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps det er genialt...

He he smag....tja det er ikke nemt at gi videre eller modtage råd om smag....jeg er helt vild med den jordbær fra Flavourtec....

Derfor skal man også påregne lidt tid til at finde lige den smag man selv kan li...

Fedt at du er kommet i gang og kan bruge det....

Hvis du helt dropper dine smøger så vil du rigtig hurtigt kunne se fremskridt hvad angår smags, lugte sans og på lungerne...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2015, 14:39   #15
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
hej

jeg skal lige have hjælp til at mixe mit eget juice :-)

jeg tænkte 1 del PG med 36 mg nicotin, og 2 dele 0 vg.

det burde give 12 mg, med god røg, no?

hvor køber jeg, så jeg ikke slår mig selv ihjel, og prisen er god :-)
og hvad med smagen?
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2015, 16:05   #16
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det ser da rigtig t ud...hvis du blander med 36 mg nicotin PG...

Hvis du kommer 2/3 VG i ja så vil det blive en del tykkere og give mere damp...

Du kan også bare købe en 24 mg nicotin PG og så blande 1:1....for at nå de 12 mg...

På sidste måde vil du opnår en 50/50 VG/PG....som er den mest alm væske...

Men der er mange der gerne vil have lidt mere damp ud af det og som blander det som du ville med 75/25 VG/PG

Man skal dog være opmærksom på at jo tykere ens væske er jo sværere vil den wick man har have det med at holde ens coils våd med væske..

Du kan købe din nicotin base PG eller VG her http://www.esug.dk/e-juice/e-vaeske-bland-selv/ eller hos PinkMule her http://pink-mule.com/Rygevaeske-Damp.../nikotin-baser

Der kan du selv vælge hvilken størrelse mg det skal være på...

Du kan også købe en nicotin base som allerede er blandet op feks her http://pink-mule.com/Rygevaeske-Damp...L-36-MG-100-ML

Vil du hamstre og have lidt højere mg feks 100 mg i 100 ml kan man købe her http://www.mixnmatcheliquids.com/pro...id_product=152

Man skal dog lige være ekstra forsigtig når man arbejder med 100 mg nicotin baser...og det anbefales bestemt ikke at dampe det i den styrke..

Når man skal købe rene varer altså uden nicotin så plejer de fleste at købe hos Vera Cura her http://www.veracura.com/shop/pg-vg-og-24c1.html

Glycerin/VG fås i både 250 ml, 1 L og 2,5 L og er forholdsvis billig...

Er ens væske for tyk ja så kan man blande meget lidt demineraliseret vand i...

Det var selve nicotin væsken...der skal så noget aroma i....

Vera Cura har en del aromaer http://www.veracura.com/shop/smagsstoffer-23c1.html

Andre køber ved Bolsjehuset http://www.bolsjehuset.dk/olier-aromaer.html

Nogle køber de aromaer man kan få ved de forskellige ecig forhandlerne...feks PinkMule http://pink-mule.com/Rygevaeske-Damp...Essencer-Smage

Husk sprøjter og flakser til opbevaring...glas er bedst...

Husk handsker når du skal blande...

E-væsker har ikke godt af varme og sollys...de skal helst stå mørkt og koldt...så holder de sig bedst og i ret lang tid..

Så skulle du have lidt at starte på...

Faldt lige over et video review mere af den ego one https://www.youtube.com/watch?v=Xb23_e4T29I
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2015, 12:52   #17
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
Så er der bestilt vape.

Jeg forsøger mig med ren vG 6 mg, med 10% dem. vand og jordbær aroma 3%

(paln b, 1 del pg til 2 del vg

jeg er ikke en aln. frafalden ryger, så jeg efterspørger ikke de effekter og potentiel bivirkninger PG har. -
det er dejligt nørdet at kunne lave sit egen regimente :-)


hvorlænge holder en coil og hvordan renser man det evt.?

Sidst redigeret af hejhejhej2; 12-02-2015 kl. 13:00.
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-02-2015, 13:18   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis det er en færdigkøbt coil ja så kan du skylle den under meget varmt vand...og så lade den tørre bagefter...

Det er noget andet hvis det er coils man selv laver....da man der kan hive den wick ud der sidder i coilen og tørbrænde selve coilen...det fjerne det meste "snask" der sidder på coilen...

Men alle coils har en begrænset levetid...hvorefter man skal skifte den ud med en ny...

Jeps det er jo fordelen ved at lave tingene selv at man så kan få det lige som man vil have det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2015, 13:55   #19
hejhejhej2
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2013
Indlæg: 236
Styrke: 11
hejhejhej2 er ny på vejen
Lige en update, har fået 500ml VG, som haar fået 6% dem vand.og 6 % aroma.

det funger fint, man kan ikke mærke når man vaper, som ventet ingen krads i hals og lunger. sødlig smag og meget røg.

kan anbefales
hejhejhej2 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2015, 16:58   #20
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps hvis man kan leve uden det krads i halsen og den sødlige smag....ja så vil det selvfølgelig give en del mere damp når det kun er VG..

Var det jordbær aroma du har kommet i og hvor har du købt det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension