K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-09-2009, 21:20   #1
Dorah
Elsker at være her på K10
 
Dorahs avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 97
Styrke: 16
Dorah er ny på vejen
Andre der venter på svar fra Statsamtet ?

Hej alle i Nordjylland

Er der andre der venter på en afgørelse fra Statsmatet i Nordjylland ?

De siger de er frygteligt bagud grunde ophobning af sager !

Jeg har ventet 27 uger på en sag angående min bolig !

Og skal forvente at vente at vente tretten uger mere.
Jeg går og venter på at min sag om flexjob skal tages op og i Janaur siger kommunen så at jeg skal ud af min lejlighed NU.

Efter flere klager udsættes det med tre måneder.
Nøjagtig den tid jeg er i arbejdsprøvning med henblik på et flexjob.

Normalt er ventetiden 13 uger ca. 3 måneder.

Kommunen vil kun betale det halve af min husleje...så jeg mangler ca. 2000 kr siden 1 maj og har måtte sætte mig selv i gæld, da jeg ikke kan finde en ledig lejlighed så hurtigt !!!

Nu kan jeg ikke låne noget længere og skal jo regne med at vente helt til Jul.

Jeg bruger mine kostpenge til at betale husleje med.
De har fjernet § 34.
I loven står der at man skal sætte boligsager i bero, mens folk får deres sag afgjort.
Ombudsmanden siger at stride om bolig og tvangsflytning skla ankes med opsættende virkning...da en mistet bolig er uoprettelig.

Er der andre i lignenede situation...eller andre der også venter evigheder på en anskesag i Statsamtet ?

Med venlig hilsen
Dorah
Dorah er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2009, 02:21   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg rykker lige den her op er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe her ??

du skriver


Citat:
Jeg bruger mine kostpenge til at betale husleje med.
De har fjernet § 34.
I loven står der at man skal sætte boligsager i bero, mens folk får deres sag afgjort.
Ombudsmanden siger at stride om bolig og tvangsflytning skla ankes med opsættende virkning...da en mistet bolig er uoprettelig.
Har du det som ombudsmanden har sagt om opsættende virkning på skrift sådan at du evt kunne sende det til kommunen ??

jeg har prøvet at findet det som du skriver men har ikke kunne finde det men syntes sq godt nok at det er en grotesk måde kommunen behandler dig på ...

Nu er det her en ny tråd men så vidt jeg husker så forlanger kommunen af dig at du selv skal finde en billigere bolig ikk?

og så vidt jeg husker så skrev Zuza noget om at de ikke først kunne tilkende dig §34 og så bagefter tage den med den begrundelse at du bare kunne finde noget billigere ...

Jeg må indrømme at jeg ikke lige kan overkue det her , lige nu men prøver at kigge på det igen og håber der kommer nogen forbi din tråd som kender mere til § 34 end jeg gør, problemet er som jeg ser det at du har anket det men at anken tager så lang tid at du kan nå at miste din bolig inden de er færdige ??

Mener at der er noget med at de kan haste behandle din sag i nævnet når det er noget der truer din eksistens , har du sagt til dem hvad det drejer sig om ??

Kunne du evt prøve at skrive til ombudsmanden ?
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Venter og venter og . . . . . . hobby4me Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 06-04-2011 20:29
Erstatninger venter camerone1863 Spørgsmål ang fleksjob 10 26-10-2010 19:31
Venter på svar Mai-Britt Alt det andet 38 11-04-2009 15:27
Venter bare ... Hejdien Dit og Dat 11 31-07-2008 15:44
Venter på visitation Gladsaxe Nyttigt at vide når du er visiteret til fleksjob 9 03-04-2008 17:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension