K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 29-05-2012, 09:44   #11
laurana
Hvor skulle jeg ellers være
 
lauranas avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2007
Lokation: amager / roskilde
Alder: 46
Indlæg: 113
Styrke: 17
laurana er rigtig godt på vej
Har stadigvæk ikke hørt noget fra Ask, men har lige fået følgede svar fra Ankestyrelsen :

Ankestyrelsens afgørelser kan ikke ankes.

Arbejdsskadestyrelsens afgørelser kan ankes til Ankestyrelsen.

En sag kan genoptages i Arbejdsskadestyrelsen indenfor en frist på 5 år fra Arbejdsskadestyrelsens første afgørelse.

En anmodning om genoptagelse udover 5-årsfristen for så vidt angår spørgsmålene om varigt mén og tab af erhvervsevne kan alene genoptages, hvis der er tale om væsetlig forværrede helbreds- eller erhvervsmæssige forhold.

For så vidt angår spørgsmålet om genoptagelse af erhvervssygdomme er 5-årsfristen absolut.

Så det ser desværre ud til at ens sag kan blive ved i det uendelige så længe modparten kan finde noget at klage over mht. ask afgørelser(
laurana er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 11:58   #12
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
lov mig du ikke gir op..
har du ikke en dygtig advokat der kan hjælpe dig..

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-05-2012, 16:57   #13
Siv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2010
Indlæg: 136
Styrke: 14
Siv er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af laurana Se meddelelser
Har stadigvæk ikke hørt noget fra Ask, men har lige fået følgede svar fra Ankestyrelsen :

Ankestyrelsens afgørelser kan ikke ankes.

Arbejdsskadestyrelsens afgørelser kan ankes til Ankestyrelsen.

En sag kan genoptages i Arbejdsskadestyrelsen indenfor en frist på 5 år fra Arbejdsskadestyrelsens første afgørelse.

En anmodning om genoptagelse udover 5-årsfristen for så vidt angår spørgsmålene om varigt mén og tab af erhvervsevne kan alene genoptages, hvis der er tale om væsetlig forværrede helbreds- eller erhvervsmæssige forhold.

For så vidt angår spørgsmålet om genoptagelse af erhvervssygdomme er 5-årsfristen absolut.

Så det ser desværre ud til at ens sag kan blive ved i det uendelige så længe modparten kan finde noget at klage over mht. ask afgørelser(
Sån læser jeg det nu slet ikke.

Der står at ask's afgørelse kan ankes til Ankestyrelsen - det kan begge parter vælge at gøre.

Videre står der at ankestyrelsens afgørelse IKKE kan ankes. Altså slutter den der.

Genoptagelsesfristen er for dig som den skadesramte. Den giver dig mulighed for at få genoptaget din sag hvis tiden viser at ex dine mén bliver mere udtalte over tid.
__________________
Fra Siv
Med felxjobbevilling siden 12/12 2011

Vær opmærksom på dine tanker...de er starten på dine handlinger
Siv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-05-2012, 11:02   #14
laurana
Hvor skulle jeg ellers være
 
lauranas avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2007
Lokation: amager / roskilde
Alder: 46
Indlæg: 113
Styrke: 17
laurana er rigtig godt på vej
Nej men ankestyrelsen kan sende sagen retur til ask om evt. ny vudering af sagen og den nye afgølse kan så ankes igen, hvis jeg eller modpartens forsikringsselvskab stadigvæk ikke er enige i den afgørelse og sådan kan det jo blive ved i det uendelige ;-((

Køre selv min sag men har løbende haft gratis hjælp og vudering af min sag igennem en privat ven der er skadesadvokat og til dagligt sidder med den slags sager og jeg har gjort alt det han selv ville have gjort hvis han sad med sagen ;-)))
laurana er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor mange gange må de anke? Camille Dit og Dat 2 05-12-2011 22:29
hvor mange gange... Marolle Alt det andet 12 09-04-2008 15:35
Hvor mange gange kan kommunen sige, at jeg skal i arbejdsprøvning Stella Manglen på Fleksjob 0 17-03-2008 12:45
hvor mange gange revisitering jomfrujensen Spørgsmål ang fleksjob 0 19-01-2008 15:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension