K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-05-2012, 11:46   #1
laurana
Hvor skulle jeg ellers være
 
lauranas avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2007
Lokation: amager / roskilde
Alder: 46
Indlæg: 113
Styrke: 17
laurana er rigtig godt på vej
Eratatning for tab af erhvervsevne / hvor mange gange kan modparten anke?

Hejsa

Ja nu skriver jeg igen herinde fordi jeg er helt nede i kulkældren, over at min sag om tab af erhvervsevne der ellers var blevet genoptage som følge af højesteretsdommene og principafgørelse 190 -10 om deltidsansatte. og hjemsendt af ankestyrelsen til fornyet behandling af hos arbejdsskadestyrelsen, som da også traf en tilfredstillende afgørelse i sagen d. 29 marts , men modpartens forsikringsselvskab Gensidige valgte desværre at ankesagen d. 27 april, alså en dag for sent, så vidt jeg kan se da man kan klage over afgørelsen inden for 4 uger. da de mente at erstatningen var for høj osv. jeg er helt færdig nu da det indtil videre har været en lang sej kamp mod systemet på over 7 år og jeg trænger bare til at få sagen afsuttet på retfærdigvis, så jeg kan få mit liv tilbage igen!!

Så kort og godt er der nogen herinde der ved hvor mange gange at de kan blive ved med at anke sagen og om hvad jeg gør hvis de nægter at udbetale min erstatning????

Jeg har selvfølgelig skrevet til arbejdsskadestyrelsen og klaget over gensidige, samt indsendt alt hvad jeg havde af nye oplysninger i sagen!!

For jeg magter bare ikke mere ((
laurana er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor mange gange må de anke? Camille Dit og Dat 2 05-12-2011 22:29
hvor mange gange... Marolle Alt det andet 12 09-04-2008 15:35
Hvor mange gange kan kommunen sige, at jeg skal i arbejdsprøvning Stella Manglen på Fleksjob 0 17-03-2008 12:45
hvor mange gange revisitering jomfrujensen Spørgsmål ang fleksjob 0 19-01-2008 15:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension