K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-02-2015, 11:33   #1
farmormor
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2012
Indlæg: 50
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
farmormor er ny på vejen
Vurdering af arbejdsevne

Kan det være rigtigt, at ens arbejdsevne vurderes ud fra ens personlighed og udseende, som er beskrevet af en virksomhedskonsulent, der åbenbart ikke havde opfanget, at det er syge mennesker hun arbejdede med?
Hun har b.la. beskrevet mig,efter en gennemført praktik, som ikke videre præsentabel. Hvad hun så end lige mener med det?
Ja,undskyld mig,men hvad forventer hun af syge mennesker? Jeg har ikke det fornødne overskud til at gøre særlig meget væsen ud af mig selv, i øjeblikket.
farmormor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2015, 12:32   #2
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Hvis det handler om almindelig grunlæggende hygiejne, altså om man optræder i synligt beskidt tøj, super fedtet hår, kan det vel være relevant, ellers ikke.

synes du må spørge til hvad der menes, og sige/skrive til kommunen hvis du er uenig. kunne du bede virksomhedskonsulenten være mere konkret hvad der menes?

hvis du stadig er uenig så skriv det ned, og lad det ligge som en del af din sag på kommunen.

det er Mit bedste råd, måske andre ved mere.

vh og god dag
sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2015, 12:34   #3
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Nej ikke som en vurdering af din arbejdsevne som sådan, men hun peger måske på at dine ressourcer er spændt ud, at du kun lige magter det mest nødvendige.

Så på den måde kan det være til din fordel at hun beskriver din fremtræden som ikke videre præsentabel.

Men jeg synes hun skulle have givet dig en forklaring på hvorfor hun har skrevet det.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-02-2015, 12:52   #4
Rebecca.And
Hjemmevant på K10
 
Rebecca.Ands avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2014
Lokation: Frederiksberg
Alder: 58
Indlæg: 239
Styrke: 10
Rebecca.And er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af farmormor Se meddelelser
Kan det være rigtigt, at ens arbejdsevne vurderes ud fra ens personlighed og udseende, som er beskrevet af en virksomhedskonsulent, der åbenbart ikke havde opfanget, at det er syge mennesker hun arbejdede med?
Din arbejdsevne skal beskrives/vurderes ud fra hvilke jobfunktioner, du er i stand til at varetage ude i en virksomhed. Det skal også vurderes, hvor mange timer du kan arbejde om ugen. Dertil skal arbejdsevnevurderingen indeholde en beskrivelse af, i hvilket omfang arbejdspladsen skal tage særlige hensyn til dig. Måske har du brug for tekniske hjælpemidler eller ekstra pauser for at kunne klare jobbet.
Du er ikke den første, som er utilfreds med, hvordan virksomhedskonsulenter vurderer syge personers arbejdsevne. Prøv selv at læse om et yderst kreativt jobafklaringsforløb i denne tråd.
http://www.k10.dk/showthread.php?t=31583
__________________
Rebecca.And stikker sit næb i alt
Rebecca.And er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension