K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Rehabiliteringsteams og Rehabliteringsskema Her kan man stille spørgsmål om rehabiliteringsteams og rehabiliteringsskemaer dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-10-2014, 12:30   #1
Brikke
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 60
Styrke: 14
Brikke er ny på vejen
Tak for alle rådene.

LÆ165
Idag har jeg været hos min praktiserende læge vedrørende LÆ165.
Lægen mener, at han allerede har skrevet i LÆ265, hvad der vil stå i en LÆ165, så det vil blive det samme, han så skriver igen. Derfor mener han ikke, det vil være nødvendigt med en LÆ165.
Han vil gerne skrive en LÆ165, hvis kommunen beder ham om det, men er det ikke lige netop den erklæring, som lægen af egen drift kan lave?

Diagnose - CVID
Jeg har informeret sagsbehandleren skriftligt om min diagnose, så beskrivelsen af diagnosen kommer med til alle deltagere i mødet med Rehabiliteringsteamet den 19. november. Så er der ingen, der er uvidende om, hvad jeg fejler og hvordan det virker på mig at have den diagnose.

Sundhedskoordinatoren
Min sagsbehandler har endnu ikke svaret mig på, om sundhedskoordinatoren er en læge. Det har jeg rykket for svar på idag.

Dagligdagen
Vi har ikke søgt om hjælp til vores dagligdag, det har vi tænkt på.
Vi blev præsenteret for muligheden for at søge om enkelttilskud, men det har vi ikke ret til.

Aktindsigt
Min mand henter idag resten af aktindsigten, hvor der manglede lægeerklæringer og journaler.

Nordea Liv & Pension
Det er indenfor et andet område, men da jeg allerede har informeret om min sag hos Nordea Liv & Pension, vil jeg lige opdatere status.
Hos Nordea anerkender man ikke min immundefekt (CVID), som en diagnose.
De har valgt at sende mig til psykiater for at få be- eller afkræftet mine psykiske problemer. Jeg er frustreret og nervøs for det møde hos psykiateren, men nu bider jeg tænderne sammen og møder op den 10. november.
Jeg håber, at han vil kunne se det samme som min psykolog kan og derudover også respekterer min immundefekt som diagnose og hovedsygdom.

Vh Louise
Brikke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-10-2014, 20:34   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Alle bør være opmærksom på at den nemmeste måde for en kommune at spare penge på ja det er ved at give et mundtligt afslag når nogen spørger eller søger om noget mundtligt...

Alle ansøgninger skal INDIVIDUELT undersøges af kommunen....

Så man bør aldrig ansøge om noget som helst mundtligt....

Man skal altid gøre det skriftligt og forlange et evt afslag skriftligt...

Det er en gratis omgang for kommunen at bare give de mundtlige afslag på en mundtlig ansøgning...og der er virkelig ikke nogen grund til at man giver dem den chance...

Dette indlæg er ikke kun beregnet på dig @Brikke men til alle der læser med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-10-2014, 16:18   #3
Brikke
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 60
Styrke: 14
Brikke er ny på vejen
Enkelttilskud
Jeg ved godt, at jeg skal søge skriftligt om enkelttilskud.
Det er jeg også ved at gøre, tilsagnet/afslaget kan jo først endeligt komme efter skriftlig ansøgning.

CVID
Jeg lider af en type af CVID, som jeg ikke kan behandles for.
Det er meget frustrerende, men sygdommen er opstået og kan blive bedre, fortsætte som den er eller blive værre.
Mit CD4 tal er meget lavt og mit CD8 tal er også forkert, så jeg tager næsten alt til mig af virus, som dernæst bliver til infektioner.
CD4 og CD8 ligger under kroppens virusbekæmpelsessystem, er jeg blevet oplyst.
Det foreligger journaler på alt, men alligevel underkender Nordeas lægekonsulent min diagnose.
Begrundelsen er meget rystende: Lægekonsulenten har fundet ud af, at når jeg får en infektion, skal jeg selvfølgelig have antibiotika, hvorefter jeg efter lægekonsulentens mening er rask efter 2 dage.
Lægekonsulenten og dermed Nordea tænker ikke over og respekterer ikke, at jeg faktisk er i konstant forebyggende antibiotikabehandling og mere end 1 gang om måneden derudover er i rigtig antibiotikabehandling.
Brikke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2014, 11:07   #4
Brikke
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 60
Styrke: 14
Brikke er ny på vejen
Møder aflyst
I denne uge skulle SB og jeg have gjort mine papirer klar til den 12. november, hvor Rehabiliteringsteamet skal have papirerne.
Min mand og jeg var til møde i mandags, hvor SB var ved at blive syg og stadig manglede LÆ165, som min læge sendte i fredags.
Derfor skulle vi komme igen idag onsdag og på fredag. Desværre er SB nu syg og jeg frygter for, om vi når at få papirerne klar til den 12. november.
Ellers skal jeg vel vente yderligere en måned, på at Rehabiliteringsteamet mødes igen.
Åh nej, det vil være så ærgerligt.
Desuden frygter jeg for mit eget helbred, når jeg har været sammen med én, der nu er syg. Jeg må krydse fingre for, at jeg ikke har taget imod noget.

Møde hos psykiater
På mandag skal jeg til møde hos den psykiater, Nordea Liv & Pension har udpeget.
Jeg er stadig spændt på, hvad det møde kommer til at resultere i. Jeg medbringer en nøje beskrivelse af min primære sygdom, CVID, samt udtalelsen fra den psykolog, jeg konsulterer.
Jeg vender tilbage, når jeg har nyt.

Vh Louise
Brikke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2014, 11:37   #5
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.806
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du har check på det, flot...

Kære Brikke

.... trods den situation du er i. Meget belastende situation at være i.

Jeg har netop beskrevet mødet foran "Rehabiliteringsteamet" et panel af fremmede mennesker som vi forventer er top professionelle og har den fornødne viden..... også om din diagnose, trods den høre under "Sjældne diagnoser.

Læs denne tråd igennem og forstå hvad jeg oplyser og mener:

http://www.k10.dk/showthread.php?p=316291#post316291 indlæg #17

I dit tilfælde ville jeg stille følgende spørgsmål til Rehabiliteringsteamet:

Er "Sundhedskoordinatoren" læge? S.U.

Har "Sundhedskoordinatoren" viden om min "Sjældne diagnose" CVID? S.U.

Her ville jeg aflevere en beskrivelse af diagnosen CVID til samtlige medlemmer af "Rehabiliteringsteamet"

Du kunne også fremsende det til din SB og bede om at det bliver tilsendt medlemmer af "Rehabiliteringsteamet" inden mødet, så de er forberedt med deres svar.

Fordi, det er vel rimeligt, at de professionelle, der har din fremtid i deres hænder, har et minimum af kendskab til din diagnose?

Du tager fejl hvis du tager det som en selvfølge!

http://idf.dk/immunsystemet-mainmenu...ask=view&id=49

http://www.socialstyrelsen.se/ovanli...brist#anchor_6

"Den som har variabel immunbrist bör inte välja ett yrke som innebär kontakt med många människor, speciellt inte små barn, eftersom de ofta är smittbärare. Arbeten i dammiga och smutsiga miljöer eller med starka kemikalier bör också undvikas."

"Att ha ett infektionskänsligt barn kan vara påfrestande och medföra en social isolering. Hela familjens behov av psykologiskt och socialt stöd behöver tillgodoses. Om och när föräldrarna så önskar bör de erbjudas möjlighet att komma i kontakt med andra föräldrar i liknande situation, som kan dela med sig av sina erfarenheter. Familjen kan också ha behov av hjälp med samordning av olika insatser."


Vil "Sundhedskoordinatoren" kontakte "Klinisk Funktion" i min sag, da min diagnoser høre under "Sjældne diagnoser? S.U.

Vil min praktiserende læge blive informeret om de næste skridt, som "Rehabiliteringsteamet" foreslår? S.U.

Bedste hilsner

Peter

Sidst redigeret af phhmw; 05-11-2014 kl. 11:46.
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-11-2014, 23:42   #6
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.806
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Brikke, til din orientering da din situation har påvirket min interesse.

Når jeg har svar, forhåbentlig før dit møde med Rehabiliteringsteamet, er du den første, som modtager det, så du er godt forberedt.

Bedste hilsner

Peter


Til Beskæftigelsesministeriet.

CC.: Offentliggørelse samt udvalgte politikere og journalister.

VEDR.: Krav til "Sundhedskoordinatoren" fra Regionen, i det kommunale "Rehabiliteringsteam"



Da jeg ikke kan finde dokumentation, som fjerner den forvirring om præcis, hvilket uddannelse en "Sundhedskoordinator" fra Regionen, som medlem af "Rehabiliteringsteamet" skal have, ønsker jeg følgende til besvarelse samt henvisninger til det juridisk korrekte svar.

Baggrunden er desværre skræmmende da kommunerne er begyndt at besætte stillingen som "Sundhedskoordinator" med den kommunalt ansatte administrative lægekonsulent, helt i strid med Tilsynet, Ombudsmanden samt lovgivningen.

Endvidere er kommunerne begyndt, at bruge andre betegnelser for "Rehabiliteringsteamet", som "Indsatteamet" i ressourceforløb, så forvirringen er total for borgerne.

Spørgsmål.:

Er det er juridisk krav at "Sundhedskoordinatoren" skal være uddannet læge? S.U. Se Bilag

Hvis "nej" hvilke krav til uddannelsen stilles der så til stillingen "Sundhedskoordinator" i "Rehabiliteringsteamet" ? S.U.

"Sundhedskoordinatoren" skal iht aftaler fastsætte "sagsbehandligsfrister". Hvilke sagsbehandlingsfrister drejer dette sig om? S.U. Se Bilag

Er disse frister underlagt Lov om Retssikkerhed §3 stk.2 og disses retningslinier? S.U. Se Bilag

Hvilke rettigheder har borgeren/patienten, hvis denne lider eksempelvis af en sjælden diagnose, som CVID, til "Sundhedskoordinatoren" med eller uden lægeuddannelse og "Klinisk Funktion"`s specifikke viden, om den diagnose borgeren/patienten har? S.U. Se Bilag

Her kan alle vel forstå, at medlemmer af "Rehabiliteringsteamet" sidder inde med et enormt ansvar, i forhold til borgeren/patienten fremtidige liv. Her nytter det vel ikke at en CVID patient skal vurderes af en reumatolog, uden viden om CVID. S.U.

Da jeg ikke er jurist bedes jeg venligst modtage svar, som er formuleret på et dansk, som jeg forstår første gang jeg læser ministeriets svar. Ref "Mørkelygten". På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Peter

Bilag.

https://www.sundhed.dk/borger/sygdom...sourceforloeb/

"Det er oftest en læge."

https://subsite.kk.dk/~/media/2F3C71...DDCCA1B72.ashx

"Sundhedskoordinatorens overordnede funktion er at levere lægefaglig ekspertise inden for såvel somatiske som psykiske årsager til sygefravær og arbejdsløshed (fx speciallæge i almenmedicin, arbejdsmedicin eller socialmedicin)"

"Sundhedskoordinatoren" skal fastsætte: "frister for sagsbehandling"

CVID diagnose.

http://idf.dk/immunsystemet-mainmenu...ask=view&id=49

http://www.socialstyrelsen.se/ovanli...brist#anchor_6

"Den som har variabel immunbrist bör inte välja ett yrke som innebär kontakt med många människor, speciellt inte små barn, eftersom de ofta är smittbärare. Arbeten i dammiga och smutsiga miljöer eller med starka kemikalier bör också undvikas."

"Att ha ett infektionskänsligt barn kan vara påfrestande och medföra en social isolering. Hela familjens behov av psykologiskt och socialt stöd behöver tillgodoses. Om och när föräldrarna så önskar bör de erbjudas möjlighet att komma i kontakt med andra föräldrar i liknande situation, som kan dela med sig av sina erfarenheter. Familjen kan också ha behov av hjälp med samordning av olika insatser."

Sidst redigeret af phhmw; 06-11-2014 kl. 00:23.
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2014, 21:26   #7
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.806
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Forsikringsselskaber har ikke en særskilt lovgivning, hvor de kan kræve hverken operationer eller tvangs indtagelse af medicin.

Hilsen Peter

PS Brikke, det kunne være interessant, hvis du undersøgte lidt om den speciallæge, der imod din egen vurdering og mening, ønsker at ordinere dig medicin, om denne speciallæger en en af de såkaldte "lægeshopper"

Intet.... intet kan mere overraske mig i sociale spørgsmål og herunder hvad omgivelserne kan få læger og speciallæger til at udtale, imod betaling.

Sidst redigeret af phhmw; 11-11-2014 kl. 21:33.
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2014, 14:20   #8
Brikke
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 60
Styrke: 14
Brikke er ny på vejen
Psykiateren:
Jeg har ikke kunnet finde noget om psykiateren, der lavede speciallægeerklæringen.
Han står umiddelbart ikke nogle mærkelige steder.
Jeg overvejer at tale med ham og fortælle ham, at jeg er uenig i hans konklusion.
Jeg er enig i, at jeg har en mild depression, men bestemt ikke i, at jeg skal medicineres.

Min praktiserende læge:
Jeg har talt med min praktiserende læge, som sagde, at han gerne ville vente med at udtale sig, til han havde læst psykiaterens konklusion.
Ifølge min praktiserende læge har jeg en mild depression og det mener psykologen også. Det er jeg helt enig i.

Hvis min praktiserende læge skulle være enig med psykiateren mht. medicinering, vil jeg være skuffet og ked af det.
Jeg har ingen intentioner om at tage medicinen, da jeg mener at have haft fremgang ved hjælp af psykologsamtalerne.
Desuden forsvinder min hoveddiagnose, CVID, ikke af medicin.

Mine tanker:
Jeg har indvilget i at få lavet en speciallægeerklæring til Nordea, som de skal bruge til at kunne afgøre min sag om udbetaling for erhvervsevnetab.
Jeg er ikke blevet gjort opmærksom på, at denne psykiater pludselig skulle være behandler og skulle til at kræve medicinering af mig.

Jeg har en hoveddiagnose, som Nordea gerne vil ignorere. De anerkender ikke, at CVID kan give mig en erhvervsnedsættelse.
Det passer således fint for Nordea, at psykiateren er kommet frem til, at jeg skulle have en moderat til svær depression, som han sagtens kan behandle med medicin. Så skulle jeg være rask på få måneder og så ville Nordea ikke skulle betale mig for mere end den tid, behandlingen varer.

Sagen her har udelukkende at gøre med Nordea Liv & Pension.
Dog kommer psykiaterens konklusion med i min journal, som kommunen også har ret til at se i.
Derfor er det også et problem, at han er kommet frem til den diagnose.

Hvad gør jeg?

Vh Louise
Brikke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2014, 14:43   #9
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Brikke Se meddelelser
Psykiateren:
Jeg har ikke kunnet finde noget om psykiateren, der lavede speciallægeerklæringen.
Han står umiddelbart ikke nogle mærkelige steder.
Jeg overvejer at tale med ham og fortælle ham, at jeg er uenig i hans konklusion.
Jeg er enig i, at jeg har en mild depression, men bestemt ikke i, at jeg skal medicineres.

Min praktiserende læge:
Jeg har talt med min praktiserende læge, som sagde, at han gerne ville vente med at udtale sig, til han havde læst psykiaterens konklusion.
Ifølge min praktiserende læge har jeg en mild depression og det mener psykologen også. Det er jeg helt enig i.

Hvis min praktiserende læge skulle være enig med psykiateren mht. medicinering, vil jeg være skuffet og ked af det.
Jeg har ingen intentioner om at tage medicinen, da jeg mener at have haft fremgang ved hjælp af psykologsamtalerne.
Desuden forsvinder min hoveddiagnose, CVID, ikke af medicin.

Mine tanker:
Jeg har indvilget i at få lavet en speciallægeerklæring til Nordea, som de skal bruge til at kunne afgøre min sag om udbetaling for erhvervsevnetab.
Jeg er ikke blevet gjort opmærksom på, at denne psykiater pludselig skulle være behandler og skulle til at kræve medicinering af mig.

Jeg har en hoveddiagnose, som Nordea gerne vil ignorere. De anerkender ikke, at CVID kan give mig en erhvervsnedsættelse.
Det passer således fint for Nordea, at psykiateren er kommet frem til, at jeg skulle have en moderat til svær depression, som han sagtens kan behandle med medicin. Så skulle jeg være rask på få måneder og så ville Nordea ikke skulle betale mig for mere end den tid, behandlingen varer.

Sagen her har udelukkende at gøre med Nordea Liv & Pension.
Dog kommer psykiaterens konklusion med i min journal, som kommunen også har ret til at se i.
Derfor er det også et problem, at han er kommet frem til den diagnose.

Hvad gør jeg?

Vh Louise
Kære Louise

Når din egen læge har modtaget erklæringen fra psykiateren skal du have en snak med ham. Han behøver ikke være enig med psykiateren om behandlingen. Han kender dig og ved at du har fået det bedre af at gå i terapi. Desuden er det jo ikke sådan at dine egen læge har henvist dig til psykiater fordi han ønskede en vurdering af en speciallæge. Din egen læge er sandsynligvis sikker i sin egen behandling af dig, så fordi en psyk gennem et forsikringsselskab kommer med gode ideer, er han ikke forpligtiget til at efterkomme dem. Min læge ville fnyse, hvis nogen uden at være bedt af ham eller mig, blander sig i den behandling han har sat mig i.

Du kan bede egen læge om en kopi af den erklæring psykiateren har sendt ham.

Mht jobcenterets indsigt i din lægejournal så ser de ikke din journal. Jobcenteret beder din læge om lægeerklæringer, ikke om kopi af din journal.

Kh Akvamarin

Sidst redigeret af Akvamarin; 12-11-2014 kl. 14:49.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-11-2014, 15:49   #10
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.806
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du tager det roligt....

Kære Brikke

Fordi, du har overblik i din sag og fremfører dine bekymringer for indtagelse af medicin fra en ikke-behandlende læge ganske fornuftigt.

Jeg er af den mening, at du fremover kun samtaler med din praktiserende læge samt psykolog.

Du skal ikke tage kontakt med psykiateren. Hold dig langt væk fra denne, som ikke er interessant, for dig mere.

Fordi, i alle lægeerklæringer og speciallægeerklæringer er der et punkt nr 1, som lægerne leder efter og bemærker samt notere i deres erklæringer.

Er patienten appellerende eller ej.

Der må ikke komme til at stå i dine journaler, at du er appellerende, som så vil følge dig fremover.

Lidt fakta.

Du har diagnosen CVID.

Du har naturligvis en psykisk overbygning, er påvirket af din diagnose, som alle læger kan forstå.

Modtager kompetent behandling vis psykolog. Som jeg går ud fra at praktiserende læge har ordineret?

Du er oppe imod 2 indstandser, kommunen og forsikringsselskab, som har modsatrettet interesser, i forhold til dine.

Især forsikringsselskaber er professionelle til, at opnå afslag på udbetaling af policeerstatning.

Patienten kan aldrig få slettet i sine journaler, hvad div læger skriver og vurdere om patienten.

Patienten har altid mulighed for at få indført sine bekymringer og egne meninger, som modvægt.

Jeg er enig i hvad Akvamarin mener.

Mit råd.

Samtale med praktiserende læge samt psykolog.

Vær bevidst om at praktiserende læge er den behandlende læge, også i forhold til kommunen.

Undersøg om din familieforsikring har en retshjælp i din police.

Kontakt :

Det er muligt at få et godt råd fra Britta og/eller Sven Fandrup.
De træffes bedst pr. telefon dagligt i tiden fra kl. 10 til 16.
Telefon: 44 61 03 81
fra http://idf.dk/
Eller pr. e-mail: [email protected] eller [email protected].

Læs deres blade hvis ikke du allerede er medlem:

http://idf.dk/dokumenter/doc_view/15...yt-2013-4.html

http://idf.dk/dokumenter/doc_view/15...yt-2013-4.html

Forbered dig, som om du skulle køre en civilretslig sag, uden at tage beslutning her og nu. Det giver ro, når du er forberedt.

Modtag gratis råd her:
http://www.elmer-adv.dk/elmer-og-par...is-retshjaelp/

hvis muligt eller anden gratis rådgivning i første omgang.

http://www.familieadvokaten.dk/emner/161.html

http://www.retshjaelpen.dk/

Hold lidt igen over for din praktiserende læge om "at du ikke vil indtage medicinen under nogen omstændigheder" men fortsæt den voksen - voksen samtale du allerede har med denne og se hvad der sker.

Husk at: "den der kan kommunikere har indflydelsen"

Alt hvad der er sket, sagt og skrevet indtil nu, har du ikke kunne stoppe.

Derfor forbered dig på fremtiden med information, dokumentation og viden.

Tag det roligt, fornuften sejre altid i sidste ende.

Bedste hilsner

Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:43.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension