K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-09-2010, 16:41   #1
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 37
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Mulighed for fp eller flex ?

God eftermiddag :-)

En kort forklaring af mit liv pt.

Er en pige på 24år der siden jeg var 18-19år gammel haft diagnoserne ocd samt adhd !

Haft længere varende forløb hos henholdsvis augustenborg samt distrikt psykiatrien i aabenraa... For omkring lidt over 1år siden valgte vi at stoppe min gang i DPC da jeg havde det godt - havde dog forinden haft en svær dep. Og også prøvet selvmordsforsøg, nå men det hele gik udemærket jeg var nået til 5 semester på mit studie ( med en del fravær grundet min ocd ). Den har aktid været meget slem - men de kan åbenbart ikke hjælpe mig med det !

i marts kører en bil op bagi min bil med omkring 90km i timen - jeg har lige siden været sygemeldt og startet min gang i DPC igen - jeg har nu fået angst - svær dep. og så en diagnose jeg ikke præcis kan huske - noget med chokket over uheldet ! Samt borderline... Samtidig går jeg ved fyseterapeut da jeg har vanvittig ondt i min ryg :-/

Bare tanken om at skulle igang med min uddannelse giver mig kvalme - hjertebanken osv. Jeg kan slet slet ikke se hvordan jeg nogensinde skal kunne klare noget som helst - mit hjem er blevet mit fængsel fordi jeg skal gøre rent konstant samt jeg ikke bryder mig om at være social ( grundet min angst ). Min behandler synes ikke det er forsvarligt at jeg starter noget som helst lige nu - men jeg vil hører hende om jeg evt. skulle prøve en fp !

Hvad mener i - undskyld det blev så rodet :-/
__________________
Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne.
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2010, 17:23   #2
jeanettess
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-05 2010
Indlæg: 81
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
jeanettess er ny på vejen
du er så ung, så måske skal du bare give denne oplevelse lidt tid?

det har vi ælder jo også brug for.
jeanettess er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2010, 17:31   #3
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 37
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Tror jeg har skrevet indlægget for hurtigt :-)

Mine behandlere på henholdvis Augustenborg samt dpc har hele tiden ment jeg ikke ville kunne klare et fuldtidsarbejde - men jeg har ikke ville lytte ! Jeg har et fuldtidsarbejde i mit hjem også derfor jeg får handicaptillæg til min SU !

Åh kan se det her bliver svært at forklare :-/ Jeg kan ikke magte et arbejde og så er det jeg spørger hvordan mine muligheder er med mine diagnoser ? :-)
__________________
Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne.
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-09-2010, 19:43   #4
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
Vent der skal nok komme kloge hoveder til på din tråd ) som kan hjælpe dig .

Men prøv at gå ind i forskellige tråde og læs ..

Men kan sige at det er ikke hvad dine diagnoser er der kan sige hviken chancer du har .

Det er ikke dine diagnoser komunnen kigger på men din arbejdsevne ..og det kan de kun gøre i en arbejdsprøvning.

mvh leduce
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
mulighed for flex E.A Spørgsmål ang fleksjob 6 25-06-2013 14:14
flex eller ikke flex. stumbi Spørgsmål ang fleksjob 19 07-02-2013 15:50
flex eller ej.? CasperR23 Spørgsmål ang fleksjob 1 06-02-2012 10:00
Flex-job eller førtidspension Annemette Alt det andet 17 05-03-2010 01:19
flex,ftp,eller hvad? gandi Spørgsmål ang fleksjob 0 17-07-2007 16:05




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension