K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-02-2014, 16:22   #11
LoveFairy
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2012
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 67
Styrke: 13
LoveFairy er ny på vejen
Jeg var til mit første møde som ledig fleksjobber i dag. Jeg føler mig på dybt vand. Kan slet ikke overskue hvordan jeg skal kunne arbejde. Havde angst, hjertebanken og var svimmel. Hun sagde jeg ville blive indkaldt igen om en måned og lige tænke over hvad jeg kunne arbejde med to timer om ugen. Min hverdag alene er mere end jeg kan klare nogen dage...

Afgørelsen om fleksjob er desværre ikke en lettelse. Måske lyder jeg utaknemmelig. Selvfølgelig var det en lettelse med en afgørelse, at være fri af kontanthjælp, men jeg føler et voldsomt pres. Sb siger jeg nok skal få hjælp til at finde job.

Er der nogen her der har to timer om ugen i fleks? Jeg får det lige så stille værre hver dag, alle mine symptomer tager til.

Indtil videre må jeg holde fast i tanken om at give det en chance. ...
LoveFairy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2014, 17:10   #12
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
De gives ned til 2 times flex, ja. Det er fuldstændig hysterisk, men sådan vil vor temmelig lidt rationelle landsledelse have det.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2014, 19:32   #13
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
måske noget hjemme arbejde, ved ikke lige om du ville kunne klarer et phoner job, eller måske noget let pakke arbejde.

eller måske noget på et lager, hvor du arbejder alene med noget små pakkeri.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-02-2014, 19:36   #14
evelyn
Hvor skulle jeg ellers være
 
evelyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2013
Indlæg: 194
Styrke: 12
evelyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LoveFairy Se meddelelser
Jeg var til mit første møde som ledig fleksjobber i dag. Jeg føler mig på dybt vand. Kan slet ikke overskue hvordan jeg skal kunne arbejde. Havde angst, hjertebanken og var svimmel. Hun sagde jeg ville blive indkaldt igen om en måned og lige tænke over hvad jeg kunne arbejde med to timer om ugen. Min hverdag alene er mere end jeg kan klare nogen dage...

Afgørelsen om fleksjob er desværre ikke en lettelse. Måske lyder jeg utaknemmelig. Selvfølgelig var det en lettelse med en afgørelse, at være fri af kontanthjælp, men jeg føler et voldsomt pres. Sb siger jeg nok skal få hjælp til at finde job.

Er der nogen her der har to timer om ugen i fleks? Jeg får det lige så stille værre hver dag, alle mine symptomer tager til.

Indtil videre må jeg holde fast i tanken om at give det en chance. ...
Hold kontakt med din egen læge og bede om en henvisning til psykiater. Det kan være godt med nogle støttende samtaler. Navnlig når/hvis du får det værre.
Savner din beskrivelse af hvad der skete i itk2.
Mvh Evelyn
evelyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-02-2014, 11:49   #15
Moi
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 14-03 2013
Lokation: Sjælland
Indlæg: 172
Styrke: 12
Moi er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af LoveFairy Se meddelelser
Jeg var til mit første møde som ledig fleksjobber i dag. Jeg føler mig på dybt vand. Kan slet ikke overskue hvordan jeg skal kunne arbejde. Havde angst, hjertebanken og var svimmel. Hun sagde jeg ville blive indkaldt igen om en måned og lige tænke over hvad jeg kunne arbejde med to timer om ugen. Min hverdag alene er mere end jeg kan klare nogen dage...

Afgørelsen om fleksjob er desværre ikke en lettelse. Måske lyder jeg utaknemmelig. Selvfølgelig var det en lettelse med en afgørelse, at være fri af kontanthjælp, men jeg føler et voldsomt pres. Sb siger jeg nok skal få hjælp til at finde job.

Er der nogen her der har to timer om ugen i fleks? Jeg får det lige så stille værre hver dag, alle mine symptomer tager til.

Indtil videre må jeg holde fast i tanken om at give det en chance. ...
Hej LoveFairy
Jeg sidder i samme båd som dig...

Et råd fra mig er at du stadig skal tage en bisidder med til de møder hos jobkonsulenten og formentlig nye sagsbehandler. Min oplevelse er at de flex-teams slet ikke er gearet til os med så lavt timeantal endnu.

Fat mod... Husk på at det er rehabiliterings-teamet der mener at du/vi vil kunne arbejde en halv time om dagen. At det så ikke bliver så nemt at overbevise en kommende arbejdsgiver om at vi er "guld" værd den halve time er jo ikke vores skyld.
Vi har gjort hvad vi kunne og ja vi skal stadig have hjælp til at komme videre.
Moi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-02-2014, 18:01   #16
LoveFairy
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2012
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 67
Styrke: 13
LoveFairy er ny på vejen
Ja du har ret. Tak for dit indlæg. Jeg må prøve at tage det roligt, kan jo ikke præstere mere end jeg kan...
Hvor længe mon de prøver at få fleksjob til "at du" for os på meget lavt timetal?

Mvh
LoveFairy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension