K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-01-2012, 02:45   #61
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af østerbro Se meddelelser
jeg fandt et link til making a noise in this world

Making a noise in this world
Making a noise in this world
You can bet your ass
I won't go quietly
Makin' a noise in this world
http://www.youtube.com/watch?v=3zQ72...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=qmIst-c0tks
Tak, og tak for links.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 02:51   #62
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af archibald Se meddelelser
Endnu en THUMBS UP
Læser det som ,at der endelig er "lys forenden af tunnelen" og der kommer fokus .
Det er jo ikke kun Kbh der er "problemer" med .
Tak håber virkelig der sker en forskel nu, og ja jeg er klar over den er gal i hele landet.

Vi er to der har sendt en fællesklage, og nu er det hele afsendt til pressen her til aften.

Den journalist jeg har talt med, har med den slags sager at gøre, det er en af de største aviser, og det er en meget grim sag, med al dokumentation i orden.

Hvis mod al forventning de ikke tør trykke det alligevel, har vi en plan B.
Så opretter vi en blog og lægger det hele ud der og briefer hele den danske presse om bloggen, samt alle relevante politikere og instanser, samt de kriminelle selv.

Nu skal vi så lige have vores politianmeldelse afsted først.
Har meget hjælp i denne måned, så meget er nået ud og afsted i løbet af januar, så lige politianmeldelse og så presse på sagen, så kan vi ikke gøre det bedre.

Håber det vil komme til at gøre en permanent forskel for alle, som er i klemme i systemets ulovligheder.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 02:54   #63
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Også herfra.
MANGE TAK.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 02:59   #64
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser

(Ved ikke lige helt, hvordan man kopierer indlæg, så det kommer i sådan en blå boks...)

Men Lotte det er alligevel helt imponerende, så godt styr du har på din sag, uanset hjælp eller ej

Hvis/når jeg kommer dertil, vil jeg rigtigt gerne benytte mig af dit tilbud, da jeg ikke er så meget inde i paragraffer og sådan noget, og så tror jeg egentlig også, at jeg er alt for "pæn", når jeg anker

Ha' en god aften

Kh Mumrik
MANGE TAK til dig også, det hjælper bestemt også meget med så meget opbakning fra jer.

Og ja sig til hvis det er, Charlotte (hjælper) kan godt sende dig en del ting, der allerede er preformulerede, og love osv. hvis du får brug for det, det ligger jo i mapper på en computer altsammen i forvejen og har været et stort arbejde at samle, så vi er kun glade hvis flere får glæde af det store arbejde der er lagt i det.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 09:14   #65
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Tak håber virkelig der sker en forskel nu, og ja jeg er klar over den er gal i hele landet.

Vi er to der har sendt en fællesklage, og nu er det hele afsendt til pressen her til aften.

Den journalist jeg har talt med, har med den slags sager at gøre, det er en af de største aviser, og det er en meget grim sag, med al dokumentation i orden.

Hvis mod al forventning de ikke tør trykke det alligevel, har vi en plan B.
Så opretter vi en blog og lægger det hele ud der og briefer hele den danske presse om bloggen, samt alle relevante politikere og instanser, samt de kriminelle selv.

Nu skal vi så lige have vores politianmeldelse afsted først.
Har meget hjælp i denne måned, så meget er nået ud og afsted i løbet af januar, så lige politianmeldelse og så presse på sagen, så kan vi ikke gøre det bedre.

Håber det vil komme til at gøre en permanent forskel for alle, som er i klemme i systemets ulovligheder.
mangler du dokumentation har jeg bånd med 5 læger der taler usandt samt overlagt dokumentfalsk fra kommunen - både skriftligt og båndet
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 12:09   #66
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af lotte68 Se meddelelser
tak Håber virkelig der sker en forskel nu, og ja jeg er klar over den er gal i hele landet.

Vi er to der har sendt en fællesklage, og nu er det hele afsendt til pressen her til aften.

Den journalist jeg har talt med, har med den slags sager at gøre, det er en af de største aviser, og det er en meget grim sag, med al dokumentation i orden.

Hvis mod al forventning de ikke tør trykke det alligevel, har vi en plan b.
Så opretter vi en blog og lægger det hele ud der og briefer hele den danske presse om bloggen, samt alle relevante politikere og instanser, samt de kriminelle selv.

Nu skal vi så lige have vores politianmeldelse afsted først.
Har meget hjælp i denne måned, så meget er nået ud og afsted i løbet af januar, så lige politianmeldelse og så presse på sagen, så kan vi ikke gøre det bedre.

Håber det vil komme til at gøre en permanent forskel for alle, som er i klemme i systemets ulovligheder.
kanon!!!!:d
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 12:11   #67
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
MANGE TAK til dig også, det hjælper bestemt også meget med så meget opbakning fra jer.

Og ja sig til hvis det er, Charlotte (hjælper) kan godt sende dig en del ting, der allerede er preformulerede, og love osv. hvis du får brug for det, det ligger jo i mapper på en computer altsammen i forvejen og har været et stort arbejde at samle, så vi er kun glade hvis flere får glæde af det store arbejde der er lagt i det.
Tak Lotte, det vil jeg huske

Jeg er nemlig også i "kløerne" på Nyropsgade og Musvågevej. Sidstnævnte havde jeg et møde med i sidste uge, og SB var faktisk sød. Men lad os nu se om, hun tager action på dét, hun sagde hun vile gøre
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 17:11   #68
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af SÅrdnok! Se meddelelser
mangler du dokumentation har jeg bånd med 5 læger der taler usandt samt overlagt dokumentfalsk fra kommunen - både skriftligt og båndet
Ejjj hvor fedt - tusind tak Vi overvejer faktisk også en blog nu, og så kan vi godt bruge nogle flere båndcitater, dvs. vi citerer hvad der bliver sagt ordret, men man er self. anonym på bloggen.

F.eks. har jeg to optagelser med TERM-læger, som viser hvordan man gør folk til hypokondere, ved at bilde mig ind mine smerter sidder i hjernevævet.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 17:16   #69
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mumrik Se meddelelser
Tak Lotte, det vil jeg huske

Jeg er nemlig også i "kløerne" på Nyropsgade og Musvågevej. Sidstnævnte havde jeg et møde med i sidste uge, og SB var faktisk sød. Men lad os nu se om, hun tager action på dét, hun sagde hun vile gøre
Øv, kender det jo selv fra årelang terror fra dem.
Hvad venter du på med dem?
Det kommer nemlig helt an på om de kan aktivere dig, hvordan de opfører sig - It's all about the money

Havde engang en flink SB derinde, men efter min arbejdsprøvning var slut og viste ubetydelig arbejdsevne, så var hun ikke at træffe mere, og så lukkede de af for min sag i 1 1/2 år, hvorefter jeg så klagede til Borgerrådgiveren, og fik medhold, men tænk dig, så snart de blev bekendt med min klage skippede de mig over til et andet Jobcenter Musvaagevej, og nu tilbage igen uden nogen forklaring. De Jobcentre er så gennemrådne, og det er på tide vi sætter fokus på det nu for alvor og får den elendige behandling af os stoppet.
Hvis du er for syg til aktivering, så er det de bliver rigtig modbydelige - det er min oplevelse.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 19:06   #70
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lotte68 Se meddelelser
Øv, kender det jo selv fra årelang terror fra dem.
Hvad venter du på med dem?
Det kommer nemlig helt an på om de kan aktivere dig, hvordan de opfører sig - It's all about the money

Havde engang en flink SB derinde, men efter min arbejdsprøvning var slut og viste ubetydelig arbejdsevne, så var hun ikke at træffe mere, og så lukkede de af for min sag i 1 1/2 år, hvorefter jeg så klagede til Borgerrådgiveren, og fik medhold, men tænk dig, så snart de blev bekendt med min klage skippede de mig over til et andet Jobcenter Musvaagevej, og nu tilbage igen uden nogen forklaring. De Jobcentre er så gennemrådne, og det er på tide vi sætter fokus på det nu for alvor og får den elendige behandling af os stoppet.
Hvis du er for syg til aktivering, så er det de bliver rigtig modbydelige - det er min oplevelse.
Jeg har fået afslag på fleksjob fra Nyropsgade (sagen er nu i BAN). De burde have sendt mig videre til Musvågevej, så jeg kunne blive indkaldt af dem til afklaring. Det gjorde de så ikke. De havde dog skrevet i deres brev vedr. afslag på fleks "at dersom du fortsat ønsker afklaring skal du kontakte JC Musvågevej". Dette gjorde jeg så først halvanden måned efter, da jeg troede, at jeg skulle vente på svar fra BAN. Der var så heldigvis folk herinde, der sagde, at jeg skulle kontakte Musvågevej. De (altså Musvågevej) undrede sig i øvrigt over, at Nyropsgade ikke havde sendt sagens akter til dem, så de kunne indkalde mig automatisk, men "de lærer det jo nok en dag", som sb på Musvågevej sagde til mig...

Jeg mener ikke selv, at jeg er for syg til aktivering, men har en del barrierer, der skal tages hensyn til - og derfor mener jeg, at fleks er det eneste rigtige for mig. Men kan næsten forstå (på mange andre indlæg herinde), at det bliver en lang og sej kamp...

Hvorfor f..... lukkede de din sag i 1 1/2 år? og var du da uden nogen indtjening?

Jeg er selv uden indtjening nu, har været det siden 25.11.11, hvor min revalidering stoppede (efter planen). Min psykiaters statusattest viste, at jeg havde varigt nedsat funktionsevne, og dermed kunne jeg naturligvis ikke få forlænget min revalidering. Så søgte derfor fleksjob. Og kassen er bare lukket og slukket, indtil der kommer en afklaring.

Ufatteligt hvad syge mennesker skal igennem
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny lægekonsulent gøjneren Alt det andet 8 28-03-2012 17:26
lægekonsulent meriadol Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 29-12-2011 21:46
Lægekonsulent Stueplanten Dit og Dat 14 18-12-2011 22:20
Lægekonsulent Dorthemusen Dit og Dat 4 26-03-2009 11:07
Forskellen på en Lægekonsulent ansat i lokalforvaltningerne? Og en Lægekonsulent ansa @PerChr Lægekonsulenternes Rolle 2 06-08-2008 01:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:48.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension