K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-03-2017, 12:16   #1
smallhansen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2015
Indlæg: 3
Styrke: 0
smallhansen er ny på vejen
Jobskifte som fleksjobber

Er der nogle der kender reglerne for ansættelse i fleksjob, kan jeg tage et andet fleksjob,når jeg har fleksjob, eller vil kommune så gå ind og fjerne min visitation til fleks ? jeg er i den nye ordning, har været det i ca. 1/2 år.
smallhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2017, 14:55   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du bør nok uddybe om du mener at skifte job fra et til et andet eller om du mener at have to job på samme tid..

Under de nye regler...er det muligt at have to job på samme tid....men nr to job bliver så ikke et fleksjob...

De vil selvfølgelig se på om din arbejdsevne er blevet så stor at du ikke længere opfylder kravene for fleksjob.....hvis du pludselig hæver din arbejdsevne med det dobbelte...alt efter hvor stor din arbejdsevne var da du blev visiteret til fleksjob..

Mener du...om du kan skifte fra et job til et andet....jamen det kan du også alt efter om du kan få kommunen til at oprette det nye job som et fleksjob.--

Så man kan sagtens skifte fra et job til et andet....men det kræver som sagt at kommunen vil oprette jobbet som et fleksjob...

Så du skal have jobcenteret med ind over før du bare skifter.-
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2017, 08:12   #3
smallhansen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2015
Indlæg: 3
Styrke: 0
smallhansen er ny på vejen
Tak for hurtig svar, det jeg ville vide var om man kan dele timer, mellem to arbejdsgiver, har fået et tilbud om at få, job til en lidt højere løn og pension, men er også glad for det sted jeg er nu, men det vil nok ikke særlig godt med at være to steder. Jeg vil tage en snak med kommunen. ��
Mvh Lars
smallhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-03-2017, 08:38   #4
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
"Nogle fleksjobbere har flere fleksjob på få timer. Fx 3 timers rengøring om ugen på 2 forskellige arbejdspladser."

http://www.fleks.nu/v%C3%A6rd-vide-o...jobordningen-0
__________________
førtidspensionist april 2013...
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2017, 12:04   #5
smallhansen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2015
Indlæg: 3
Styrke: 0
smallhansen er ny på vejen
Tak for hjælpen, har snakket med min sagsbehandler, og man kan godt godkende 2 flexjob, bare skånehensynene er tilgodeses.
Mvh Lars

Sidst redigeret af smallhansen; 04-04-2017 kl. 12:05. Årsag: Stavefejl ��
smallhansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension