K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-09-2011, 07:33   #1
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
tandforsikring for all

så lige det her nu her til morges og lyder og er billigt fosikring for ens tænder https://dansktandforsikring.dk/ så ind og se om det er noget for dig kan helt sikkert betale sig i det lange løb hvis man kan få den forsikring
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2011, 07:57   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Spændende, for os der endnu ikke ved om vi kan optages i Sygeforsikringen Danmark og/eller på hvilke vilkår. Jeg vil checke dit link senere, det er ikke helt lige til at gennemskue deres priser og vilkår, men tak for det.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2011, 08:01   #3
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
ja lidt uoverskueligt men https://secure.dansktandforsikring.d...ml#CALCULATION med 80% dækning grad sam alder or kvatalvis betaling så bliver det 349 i kvatalet lige over 1300 årligt men ja desvære også en slat penge
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2011, 08:10   #4
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Gruppe S i Sygeforsikringen Danmark som er en sikringsgruppe med særlige vilkår koster næsten det samme kr. 337,00 i kvt. Jeg har modtaget et tilbud fra dem om optagelse, dog ser det ud som om at jeg på en porcelænskrone til kr. 6.200,00 kun vil få refunderet kr. 250,00 (mod 50 % hvis jeg havde meldt mig ind i S/DK inden jeg blev syg.)

Mon ikke denne her nye forsikring giver mere??

Ved godt at S/DK dækker så meget andet også, men jeg er i tvivl om hvad det kan betale sig, begge måske hvis man havde en sat og fast indkomst.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2011, 08:21   #5
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
det er jo det Ved alle individuelle forsikringer vil der være en karensperiode på 6 måneder før dækningen
træder i kraft. Der vil maksimalt være en årlig erstatningsydelse på kr. 40.000.kr
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-09-2011, 08:36   #6
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Man skal også have en status fra sin tandlæge og sende røntgenbilleder og alle tandlægepapirer med, inden de bedømmer og de vil tage en - da de ikke vil dække problemer der evt allerede er opstået - og de vil også kunne fraskrive sig rep. af eksisterende fyldninger hvis der er mange.
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2011, 09:19   #7
Nucca
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Lokation: Aalborg Kommune
Alder: 40
Indlæg: 182
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Nucca er ny på vejen
Min kæreste er medlem af denne ordning - tandforsikring - og er meget glad for den. Han slider meget på sine tænder i forhold til Tourette, men der var intet problem med at få alle hans tænder dækket.
Nucca er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension