K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-01-2010, 11:46   #31
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille60 Se meddelelser
hejsa de problemmer jeg har er fysiske det er kronisk tarmbetændelse skal have et wc i nærheden og får koliksmerter,
Så er jeg sikker på, at du kan få glæde af smerteskalaen: http://www.k10.dk/media/smerteskema.txt

Du kan evt. rette den til så den passer på din smerteoplevelse.

Brug den på den måde, at når du skriver i din dagbog så sætter du lige et tal på som viser hvordan du havde det på det givne tidspunkt.

Hver eller hver anden uge sender du din dagbog (kopi) til sagsbehandleren (uanset om hun vil have den eller ej), og første gang vedlægger du lige en kopi af din smerteskala, sådan at i begge ved hvad det betyder når du f.eks. har skrevet et 6-tal.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 12:38   #32
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa tak jo den kender jeg godt, fandt et skema jeg har brugt for nogle år tilbage det er lavet som dagbog og smerteskema i et, så det skal jeg bare have kopieret, men er meget spændt på imorgen hvordan det kommer til at gå for er noget usikker om når de ser mig om de så kan finde på at sige det ikke har nogle interesse alligevel og om at hvis jeg skulle gå hjem før tid om de så kunne finde på at sige at jeg ikke skal komme der mere.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 12:48   #33
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
er det iorden at gå hjem før tid har det bare svært med at skulle sige at man tager hjem fordi sådan og sådan til virksomheden ???
får du det dårligt skla man gå hjem går op til bossen og siger har det af h til sig det går ikke idag kan godt være du føler dig dum osv.men siger du ikke fra og bare arbejde selv med smerter du ikkek an klaare ende du bare med noget du ikkek an overkomme og så ramler hele verden sammen der er skam ikken oget flovt i at sige fra det er meningen du skal sige fra og hovedpine osv er ikke noget at gå hjem over.men får du det være sig endelig lig fra eller komme du bare til at skade din sag mere end du gavner og komunen osv troer jo bare det er noget du har i dit hoved. eller sagt med ord vil de jo bare tro du er en hypolonter der ikke fejler noget hård sagt ja men de rvhulder troer sgu det væreste om en men du er heldig du har en sagsbehandler der er ti lat snakke med lyder som min .sig fra.jeg ved hvor svært det er jeg har ikke lært det inu men har heldigvis det sidste sted jeg var i åretvis sparkede min chef mig i røven så jeg gik hjem

Sidst redigeret af superkok; 24-01-2010 kl. 12:51.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 15:55   #34
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Jeg tror at vi allesammen har det svært med at sige, at vi er nødt til at gå hjem når vi ikke kan klare mere, men som superkok skriver, så er du simpelthen nødt til det hvis din arbejdsprøvning skal give et realistisk billede af hvad du kan klare.

Hvis du er der i 20 timer om ugen, så konstaterer din kommune muligvis at du kan arbejde 20 timer pr. uge.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 16:14   #35
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Min arbejdergiver(arbejdsprøvning) sendte mig tidligere hjem en gang i mellem, da de tydeligt kunne se den var gal. samt selv har vuderet i min udtalelse, det var tydeligt han prøvede alt hvad han kunne. Men efter en halv til en time, var der ikke mere arbejdskraft.
så håber du får en god arbejdsgiver.

min point er. man skal prøve, men ikke fuldstædig ødelægge sig selv. fordi nogen påstår man kan arbejde i 15 eller 37 timer.

Sidst redigeret af MTVRV1; 24-01-2010 kl. 16:16.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 16:17   #36
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Min jobkonsulent sagde på et tidspunkt til mig, at "det er jo ikke meningen at du skal vise hvor meget smerte du kan klare, du skal jo bare vise hvor meget du kan klare at arbejde."

Værd at have i baghovedet.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 19:07   #37
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa må ens vejleder/social faglig konsulet godt ringe til en om søndagen når de har fri ?
ja hun har haft ringet idag og undskyldte mange gange men kunne ikke starte i praktik imorgen da papirene ikke var iorden, de manglede lige dem fra min læge af hmm selvom hun havde sagt at min læge havde sagt at jeg kunne state op ½-1time om dagen også havde virksomheden givet udtryk for at de ville have et møde inden jeg skulle starte op og det havde hun jo så heller ikke nævnt til mig tidligere jo, så hun ville have mig til møde på tirsdag som der nu var aftalt for lang tid siden men jo så var blevet slettet da jeg jo skulle i praktik og på det møde skulle vi så snakke om hvad forventninger jeg havde osv og ned og besøge virksomheden også også se om det var noget for dem og for mig. er godt forvirret lige nu !
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 21:16   #38
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille60 Se meddelelser
hejsa må ens vejleder/social faglig konsulet godt ringe til en om søndagen når de har fri ?
Det ved jeg ikke om de "må", men det var vel godt nok, at hun fik fat på dig så du ikke troppede op forgæves.

Hvis det var en emsig sagsbehandler, en af dem der ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, så ville jeg forlængst have gjort hende/ham det klart at de slet ikke skal ringe, hverken weekend eller hverdag.

Men jeg har selv oplevet at min jobkonsulent (det eneste ordentlige menneske jeg har mødt i forbindelse med min næsten 15-årige kamp med kommunen ringede en lørdag formiddag, men det var så fordi at jeg havde ringet forgæves til ham om fredagen og han ikke havde nået at ringe tilbage.

Og jeg har det sådan, at hvis de giver mig en fair og ordentlig behandling så kan jeg strække mig langt.

Når man tager hendes ærinde i betragtning kan jeg ikke umiddelbart se noget forkert i det.

Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2010, 22:39   #39
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
må eller ej nu møder du ikke op forgæves så det er vel ok nok hun gør det hele i en god mening jeg ved for mig selv ville jeg ikke have noget imod det kunne have sparet mig for en masse bøvl
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2010, 11:20   #40
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
jo var selvfølgelig glad for at hun ringede så jeg ikke mødte op og blev sendt hjem igen men at hun aftaler en praktik osv og at jeg skal starte den og den dag uden at holde møde med mig om det og jeg lige kan hilse på virksomheden inden da synes jeg så ikke om men skal til møde hos hende og virksomheden imorgen da virksomheden jo har udtryk at de ville have et møde inden jeg skulle starte, så er da godt de kan banke i bordet he he
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
For godt til at være sandt ! Fagligt kursus, hvor der tages hensyn til, at man er FP. JoEur Nyttigt at vide for Førtidspensionister 3 16-07-2013 16:41
se hvor mange på ftp i kommuner østerbro Politik og Samfund 7 25-04-2013 19:14
Hvor mange?? BFF Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 09-09-2011 10:07
ved I hvor mange vi er ! østerbro Politik og Samfund 11 10-04-2011 09:28
Hvor mange timer, hvor stort tilskud?? veiergang Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2008 17:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension