K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-05-2010, 19:01   #11
sabina_bjerre
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2010
Indlæg: 16
Styrke: 15
sabina_bjerre er ny på vejen
Vi vil forsøge at kontakte fagforening samt min jobkonsulent i morgen, da jeg synes hun har sat mig i en bås, hvor jeg "aldrig" for lov til at udvikle mig rent fagligt (kompetencer)
sabina_bjerre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2010, 22:57   #12
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
jeg kender en udlært butiksslagter som er i fleksjob på kommunen, titlen er kontorassistent..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 03:08   #13
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Husk nu også div. tillæg for fleksibilitet osv.

Det må simpelthen være "guld" for denne børnehave at få sådan en "blæksprutte" som dig

Godt udgangspunkt, at lederen også syntes lønnen var lille... -pas nu på dig selv, alle armene behøves ikke at være i brug hele tiden

Og STORT TILLYKKE med jobbet...
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 08:05   #14
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
Medhjælper

Jeg vil mene at det er den rigtige stillingsbetegnelse da d jo ikke er kontor ass. Man er også pædagog medhjælper selvom man har 20 års erfaring i en børnehave
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 08:48   #15
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hmmm, man kan altså godt aflønnes som pædagog, chauffør, lærer, direktør, kontorassistent osv. selv om man er gået ud af 7. klasse og aldrig har taget en uddannelse... -det er vist kun et spørgsmål om vilje og menneskesyn

Det er vel også mere jobfunktionen og ikke uddannelsen vi/der skal fokuseres på... -tænk på alle dem med en uddannelse, der til daglig IKKE lever op til almindelig lovgivning og skøjter hen over al etik og moral(ingen nævnt, ingen glemt)!
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 21:38   #16
dgilc
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2006
Indlæg: 6
Styrke: 0
dgilc er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sabina_bjerre Se meddelelser
Må jeg være fræk og spørge om hvad trin 12 svare til... selv min leder synes at det jeg var sat til var lat Evt i en pb??
Hej, jeg er ansat i et kommunalt idrætscenter, som ufaglært kontorass. jeg får grundlønstrin 12 og det svarer ca. til 18000 pr. måned.

Men du skal være opmærksom på at de ikke må lønne dig udelukkende på grundløn i længere tid (hvordan man så tolker det ?) jeg får et kvalifikationstillæg oven i min grundløn, så jeg ca. har 20000 i måneden.

noget andet som er meget vigtigt er, at du skal være opmærksom på den pensionsordning du vil få tilbudt efter 9 mdr. ansættelse er tilrettelagt efter hk´s overenskomst. det betyder at man normalt har en forsikringsdel, som dækker kritisk sygdom, dødsfaldsdækning o.s.v således at ens kære på en eller anden måde er sikret, hvis uheldet skulle være ude. denne forsikringsdel kan man ikke få som fleksjobber i hk. så hvis du tidligere har haft en anden pensionsordning vil jeg anbefale dig at bede om at få din pension overført til denne.

jeg fandt desværre ud af det for sent, så jeg hænger i suppedasen

håber du finder ud af det, det er en svær jungle at finde rundt i.
dgilc er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension