K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-03-2015, 08:20   #11
sourceful
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Indlæg: 351
Styrke: 14
sourceful er ny på vejen
Det er simpelthen et så umenneskeligt et forslag og dybt godnat. Nogle har den åndsvage ide at bare fordi en ydelse er gratis så bruger folk den alt det de overhoved kan komme til, hvilket jeg ikke tror på.

Det er et forslag der rammer de socialt svage stillede hårdt, mange af dem vil undgå lægen eller skulle udskyde det til den 1, så kan det godt være de siger der skal være en loft over antal af betalinger, men hvor længe mon det får lov at stå ?, i tilfælde ag et loft der er indkomst bestemt, vil en del af pengene også ryge til noget administration af en eller anden form.
sourceful er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-03-2015, 17:58   #12
sommersen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2014
Indlæg: 174
Styrke: 10
sommersen er ny på vejen
Jeg håber virkelig aldrig det bliver til noget og alt den snak om folk går for meget til læge,jeg gør ikke og kender heller ingen der går op bare fordi og nogen siger så at gamle mennesker går tit til læge fordi de savner nogen at snakke med - de gamle mennesker jeg har kendt er dem der virkelig udskyder et lægebesøg for de regner med at det går over/ser tiden an/klare sig selv/ikke vil lægge andre til last.Hvor mange kender vi selv der tager til læge i tide og utide?

Og tror man virkelig på at det der sparres får man billigere hos tandlægen øh nej det bliver ikke 300 billigere om året-og det åbner op for endnu mere hvad med et lille beløb hos skadestuen osv,men godt at der bliver skrevet om hvad de gerne vil,jeg tror dog det kommer til at gøre ondt
sommersen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2015, 09:21   #13
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Med alle de fadbamser så sveden springer, maveskindet der buler og usund levevis på 1. klasse for andres penge, så skal der nok være en politiker eller to med en kende for meget ondt i pjæktarmen, der gerne vil betale en hund for at høre fra lægen, at det "kun" er roen den er gal med ...
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2015, 09:50   #14
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
- og forhåbentlig næsten fri tandlægebehandling.

Pensionistbetaling til lægehjælp kan nok ske i forhold til tillægsprocent.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-03-2015, 09:51   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Er der noget mere arrogant end en politiker (Løkke) som tjener omkring 2 millioner om året der står og siger at han da gerne vil betale 100 kr for at gå til lægen..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-03-2015, 09:56   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Folk tænker KUN på sig selv. ALLE jeg taler med, der synes det skal koste penge at gå til lægen, er hver og én, folk der sjældent selv går til lægen, eller som ikke har børn.

Personligt går jeg til lægen måske 1-2 gange om året, og nogle år slet ikke. Men jeg kan lide tanken om, at jeg KAN gå til lægen - også med mine børn - uanset dag i ugen, og tid på måneden. Og jeg glæder mig over, at mine meget syge medborgere KAN gå til lægen, om så det er hver eneste uge, flere gange om ugen, eller mere!

Jeg kan da ikke, udfra vores egen lille familie, vurderer hvad alle andre skal have lov til.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension