K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-10-2011, 14:15   #1
logikeren
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 324
Styrke: 15
logikeren er ny på vejen
Politisk dom mod min familie!!!

Jeg har lige hørt, at min fætter er blevet dømt for "forsikringssvindel". Han havde købt nyt hus, og det gamle hus som de var ved at sætte istand, brændte mens de ikke har været i nærheden.

Alligevel blev han dømt for forsikringssvindel og skal 1½ år i fængsel.

Dette er helt klart en politisk dom. Jeg VED 110 % at min fætter ALDRIG kunne finde på at gøre sådan noget. Hele min familie er målløs over dommen, og hans arbejdsgiver har sagt, at han bare kan vende tilbage når han har udstået dommen. Ingen andre end forsikringsselskabet og den KORRUPTE DOMMER i landsretten tror på det **** her!

Jeg giver et nul og niks for retssikkerheden i Danmark! Hele systemet, selv ankesystemet er korrupt og tilgodeser kun storkapitalen!

Det er fandeme et utrygt land at bo i efterhånden! Jagt på de svageste og nu også politiske domsfældelser for at tilgodese storkapitalen (forsikringsfirmaerne)! FØJ FOR ****ING *******!

Lige så snart storkapitalen som Mærsk eller et eller andet forsikringsselskab anklager én for at gå imod deres interesser, så er man retsløs!

Sidst redigeret af logikeren; 20-10-2011 kl. 14:28.
logikeren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2011, 14:51   #2
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Det værste er jo at du har ret..

selvom mod avokater kan man blive snydt.. og her mener jeg både med og mod advokter.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2011, 14:56   #3
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af logikeren Se meddelelser
...Jeg giver et nul og niks for retssikkerheden i Danmark! Hele systemet, selv ankesystemet er korrupt og tilgodeser kun storkapitalen!

Det er fandeme et utrygt land at bo i efterhånden! Jagt på de svageste og nu også politiske domsfældelser for at tilgodese storkapitalen (forsikringsfirmaerne)! FØJ FOR ****ING *******!

Lige så snart storkapitalen som Mærsk eller et eller andet forsikringsselskab anklager én for at gå imod deres interesser, så er man retsløs!
Det er helt korrekt opfattelse af det danske retssystem. Om få uger min sag skal til Strassburg ( har intet med førtidspension at gøre ). Jeg er med 1000 % sikkerhed overbevist om, at korruption florerer ustraffet her i Danmark, bland de danske embedsmand og andre udvalgte individer.

Og ja, jeg giver dig fuldstendigt ret i, at Danmark er på ingen måde et sikkert land at bo i. Disse tider er helt forbi.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2011, 16:08   #4
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Ja. Danmark er blevet et lovløst samfund, hvor alle de små fisk skal nakkes. Gad vide hvad landet vil leve af, når så mange af os bliver smidt ud af samfundsfællesskabet. Ingen penge = dårlig samfundsøkonomi.
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2011, 16:58   #5
Piamus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 314
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Piamus er ny på vejen
Jeg giver heller ikke en dyt for retssystemet i Danmark længere.

Min kæreste fik en dom for hash smugling, fordi han kendte 2 der gjorde det som blev taget på fersk gerning. Han gjorde det ikke selv,(selvom han fik tilbuddet,) da han ikke ville ødelægge muligheden for samvær med hans datter, som han ikke havde set i knap 3 år, på det tidspunkt.

Det at kende folk (den ene en kollega, den anden en ven) er nok til en dom i Danmark.

Videoovervågnings optagelsen fra Norge, som kunne have frikendt ham, valgte staten ikke at hente hjem, selvom forsvaren bad om det.

Da sagen kom for retten, var optagelsen ikke med og den var slettet efter at være opbevaret i 6 mdr.

Han blev dømt på Indicier, så som telefonsamtaler om det gods/de varer han transporterede til Norge (lerkrukker, byggematerialer mv.) Manden kører lastbil, han kan jo ikke kører tom frem og tilbage, det er der ingen penge i.

Dommen: 10 mdr, hvor ca. 7 er afsonet, er ikke det værste, det er overstået og han fik sit gamle job tilbage lige efter.

Sagsomkostningerne på 355.000 dkr kommer han til at bruge minimum 25 år på at betale tilbage, samt de år hans straffeattest er plettet. Det er en høj pris at betale, for at arbejde med og kende et par svage sjæle.

Retssystemet trænger til at blive rettet til, det bør ikke være muligt at blive uskyldigt dømt, i et land som Danmark.

Piamus
Piamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2011, 17:31   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hvis man spørger de indsatte i landets fængsler, så siger 85% de er uskyldig dømt, de fleste af dem tror selv på det.....de andre husker ikke så meget. Ok, dårlig joke.

Kender ikke så meget til de sager, jeg kender faktisk kun de sager hvor folk er skyldige, men leger temmelig uskyldige - tænker på en hvis dame med store læber og et par rockere der kan se NOGET så fortørnet ud når straffen falder. Dét kan de ikke forstå.....

Forfærdeligt hvis uskyldige bliver dømt og ikke har mulighed for at bevise deres uskyld. Det burde ikke kunne ske.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2011, 00:28   #7
Piamus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 314
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Piamus er ny på vejen
Ja mange skyldige siger sådan, og det er nok derfor, at folk som stoler blindt på systemet, ikke tror på, at det sker.

Det akkurart som folk, der ikke kender til de ting, som folk syge og handicappede oplever med kommuner, lægekonsulenter osv, alle kan jo komme og fortælle historier om deres oplevelser, men herinde ved vi jo at det sker, derfor tror vi på det.

Usynlige sygdomme som folk ikke kan se, eksistererjo også selvom de ikke ses, det kan være svært for folk udefra at tro på.

Jeg er blevet kaldt doven hele mit liv og begyndte selv at tro på det, indtil jeg opdagede at jeg har ADHD, nu er jeg doven fordi jeg er træt, at jeg lider af sclerose kan ingen se (endnu).

Min kæreste har lavet en del l*** som ung, men dette var ikke noget han deltog i, han turde simpelthen ikke.

Jeg ved, at det sker, måske ikke tit, men det sker. Her var der ingen beviser, kun få indicier, der i blandt et stop på ca 4 min på en tank, hvor han skulle lade vandet (hvor overvågningen blev slettet), det var der han skulle have afleveret det forbudte varesortiment, (de troede ikke på, at han var på wc, selvom han jo ikke har et indbygget i sædet) det var nok til dommen på 10mdr, som så blev nedsat netop pga manglende beviser.

Min tiltro til retssystemet er røget fuldstændig netop pga denne "oplevelse".
Lige så vel som, at min tiltro til det kommunale system, kan ligge på et meget lille sted, efter at have læst herinde og den smule oplevelser, jeg selv har haft indtil nu.

Piamus
Piamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2011, 00:32   #8
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
eller hash handlerene bliver dømt for at sælge 10 kg hash PGA du ahr haft så mange kunder de køber igennemsnit 100 gram pr kunde de giver = 10 KG hash osv jojo sjovt system vi har.

eller den nye med var det 1.2 ton hash du fandt men de bliver dømt for 1.5 ton hash hvordan hænger det sammen
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2011, 00:41   #9
Piamus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 314
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Piamus er ny på vejen
Nej det hænger ikke sammen, overhovedet.

Nok er der mange skyldige der går fri i USA "desværre", og jeg går ikke ind for dødsstraf i dette omfang (gud nåde trøste den der misbruger mit barn) men jeg kan godt lide deres "beond resenable doubt" det er med til at gøre, at der idag ikke er nær så mange der får en dom, for noget de ikke har gjort, det og så DNA naturligvis.
Piamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-10-2011, 00:51   #10
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
(gud nåde trøste den der misbruger mit barn)
Jeg siger det samme som min far sagde jeg tager med glæde de 8 år
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Døene familie hapsi Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 20-08-2012 22:21
Kommune jager ung familie! buster Politik og Samfund 0 05-11-2010 14:50
Familie der ikke kan håndtere mig !!! Enteneller Accept fra vores omgivelser 23 10-05-2009 00:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension