K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-10-2009, 13:52   #1
ljutic05
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
ljutic05 er ny på vejen
ftp hjælp

konklusion og vurdering speciallæge i Psykiatri:

Patient med kronisk angstproblematik,diagnosen panic disorder. Angstfænomenerne som egentlige angstanfald,diffus angstog psykosomatik.Pacient har tidligere dulmet med alkohol og cannabis, men dette misbrug nu fulstændig afviklet, og det virker ganske troværdigt.Angste grunder sig dels på det habituelle, og dels på oplevelser utryghed i barndomen. det er fremgået at patienten havde meget voldelig stedfar. Det har været hele tiden beskeden framgang indtil det nuværende, og patienten har koopereret vel.
Men som tilstanden er nu,må den betragtes som stationær,og yderliger behandlingsmulighed kanjeg ikke se. Han er forsat motiveret for støtte og guiding, og aktivitets og arbejdsmæssigt vil han givet kunne klare skåne arbejde, og nedset til.Jeg må anfebale, at patienten vurderes med henblik herpå.
Der har i kontakten hertil intet vist sig, patienten har været fulstædig efterretelig. Der er ikke indikation for anlæggelse sag om ftp.Prognostik set skønner , at patient på længere sigt vil kunne konmme i beskæftigelse, i et arbejde, der tager hensyn til patients varige psykiske problem, og således må indeholde skånekarakter.
Angiver præmorbidt i barndommen utryghed, ledsagende diffus angst, og givet med årene tiltagende psykosomatiske manifestationer.
Angiver flere somatiske indlægelser i dk svendborg,tønder hobro , hver gang med psykomatiske manifestationer, og hver gang udskrevet med diagnosen panikangst.
Jeg har haft angst snart i 5-6 år har været i prøvearbejde 1 gang med 2 timer om dagen uden held, nu er jeg startet i prøve arbejde igen de går heller ikke godt. Nu vil jeg spørger jeg om hvad tror i hvad skal der sker med mig og hvro stor er min chance at søge ftp.

Og det her er en dejlig hjemmeside med messer gode oplysninger, hej til alle håber at i kan hjælpe mig...............
ljutic05 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2009, 14:57   #2
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
Din chance for FP bør nok ud fra ovenstående, hvis det er korrekt gengivet - være lig nul:

Ganske vist skrives der: at du vil kunne klare skånearbejde

Skånearbejde gives jo til førtidspensionister...


Citat:
Der er ikke indikation for anlæggelse sag om ftp.Prognostik set skønner , at patient på længere sigt vil kunne konmme i beskæftigelse, i et arbejde, der tager hensyn til patients varige psykiske problem, og således må indeholde skånekarakter.
Tilgengæld må du udfra ovenstående være selskrevet til fleksjob, hvis du kan klare det - er du på fleks i dag?
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2009, 15:23   #3
ljutic05
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
ljutic05 er ny på vejen
tak for din svar jeg er lige nu på arbejdsprøvnig nr 2
ljutic05 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2009, 21:12   #4
superhoax
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2008
Lokation: København
Indlæg: 472
Styrke: 16
superhoax er ny på vejen
PM
Citat:
hej
du mener at jeg kan slet ikke får ftp eller hvad tak for din svar
Jeg mener at jeg kan være mit tidl. svar til dig bekendt, da jeg har prøvet at svare på det du spurgte om:

Da jeg ikke kender hele din sag, skal jeg ikke kunne svare på om du kan få føp eller ej: men som jeg ser det taler speciallæge erklæringen bestemt ikke for pension.

Hvis / når du ser pension som eneste mulighed så bør man spørge til hvad man gør for at få pension, når lægeerklæringen siger som din.

Der er givetvis nogen, der har været igennem systemet som kan dele deres erfaringer i forhold til denne tråd - Og det er også derfor jeg viderebringer din PM, da jeg ikke tror, der kommer noget godt ud af lukket dialog.
superhoax er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-10-2009, 21:36   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Enig med de andre, der er intet der taler for førtidspension udfra erklæringen.

Det lyder mere som om du bevæger dig mod fleksjob....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
HJÆLP!PFA Erhversevnetab, sygedagpenge og nu kontanthjælp labyranten HJÆLP!! Anja-10 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 41 26-06-2013 09:05
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
Hjælp til testamente, akut-hjælp Ricky M. Politik og Samfund 1 07-01-2012 17:17
Hjælp.Hjælp.Hjælp...Overgang fra ledighedsydelse til løn i fleksjob ????? skytten64 Spørgsmål ang fleksjob 10 21-05-2010 06:26
Hjælp hjælp Fra flex-job til pension. Berit p At søge førtidspension 3 30-12-2007 00:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension