K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-06-2010, 23:10   #91
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Kan fortælle dig at jeg blev sat til 16 timer i arbejdsprøvning, men kom aldrig op på det timeantal, da jeg ganske enkelt ikke kunne.

Min læge gav mig det råd: Mød op, om det så er for at gå igen... Men mød op uanset hvad. For så kan de ikke sige du ikke kan det. Kan du kun være der ½-1 time, jamen så er det sådan det er. Pas på dig selv og mærk efter hvad du kan og ikke kan holde til.

Jeg fulgte hans råd og havde ham med på sidelinien hele vejen igennem. Og jeg fik en kollaps efter første uge, syntes jo at jeg skulle vise noget. Men så gik det ellers ned ad bakke, for min krop ville slet ikke lege med mere og jeg brugte det meste af min fritid på at sove.
I den periode var jeg virkeligt dybt taknemmelig for at min mand bare tog over og klarede det hele.

Det kan ikke være sundt at tage flere piller for at klare sig gennem en dag. Så tænk på dig selv og som andre skriver, det du præsterer nu, forventes du også at gøre fremover!
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-08-2010, 10:49   #92
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
afklaring er stoppet

Jeg har fået stoppet min virksomhedspraktik før tid da jeg slat ikke fungerede og min erhverskonsultet fra afklringsstedet jeg startede på sagde at det ikke kunne gå at jeg skulle fortsætte og det samme sage arbejdsgiveren

Nu har jeg så "bare" ventetiden på mine papir bliver færdig skrevet af afklaringsstedet om hvordan de har oplevet mig igennem min afklaring fra febuar mdr også til juli.

Jeg skal til møde med afklaring og kommunen den 26 august hvor mine fremtidige arbejdsevne osv skal tales igennem.

Jeg har mødt så mange dage som muligt og mange dage taget hjem hurtigt jeg har gjort alt jeg har kunnet og i samråd med læge og fagforening, så jeg håber at kommunen har nok til at træffe en afgørelse om det er fleks elle ftp jeg skal have.
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2010, 21:29   #93
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
Jeg skal til statusmøde den 26 august hvor min sagsbehandler, erhvervskonsulent og værkstedsleder deltager i mødet samt jeg selv.

Jeg har været igennem et 18 ugers afklarinsforløb og 4½ uges virksomhedspraktik, er nu færdig afklaret og min erhvervskonsulent og værkstedsleder har begge i deres vurdering lagt op til førtidspension.

Jeg er heldigvis hjemme igen nu men er stadig helt færdig med svedetur ryste ture, græder og min hukommelse er helt væk håber ikke det tager 6 mdr som sidste gang jeg røg ned i kælderen.

Jeg har kronsike depressioner og angst
sproglig opmærksomhedsdysfunktion,

der står i min afklaring at jeg har en møde % på 67 og i gennemsnit over alle ugerne et time antal mellem 7-1 time om ugen

Hvor mange uger må ens kommune være om at træffe en endelig afgørelse af ens sag??

jeg har fået ny sagsbehandler men har ikke mødt hende endnu
jeg har kun haft en uge i hele min afklaring hvor jeg har haft 15 timer om ugen resten har lagt på en gennemsnit på ca 7-1 time om ugen jeg havde ikke fået alle diagnoserne da jeg søgt
der er nu lagt op til en førtidpension fra min erhvervskonsulent af så må tiden vise om kommunen vurdere det saamme eller om de vil noget andet

Sidst redigeret af Stezu; 20-08-2010 kl. 19:39. Årsag: indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-11-2010, 10:20   #94
lillesine
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2008
Lokation: silkeborg
Indlæg: 234
Styrke: 16
lillesine er ny på vejen
venter og venter og sagsbehandlerern svar aldrig

Ja nu går jeg så hjemme og venter på at kommenen skal finde ud af hvad de skal besluute om mig

jeg har været igennem et langt afklaringsforløb fra febuar til juli og venter nu på et nyt lægeskøn da den første ikke mente jeg fik den medicin jeg skulle!!

Men jeg får den optimale behandling siger både min læge, tidligere psykiater samt kommunens psykolog men det mener lægekonsulenten ikke at jeg er optimalt behandlet og at mine behandlingsmuligheder ikke er udtømte !!!

Lægekonsulenten er special læge i hofter og sidder og vurderre folk som mig med kronsiske depressioner, angst og sprogleige dysfunktioner....



Jeg har de sidste 14 dage forsøgt at kontakte min sagsbehandler men hun træffes aldrig jeg har prøvet at hun skulle ringe tilbage og skrevet til hende uden at høre en lyd......

Hvad pokker skal man gøre jeg kæmper stadig for at få en hverdag til at fungere igen efter mit lange forløb...
lillesine er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Må kommunen stoppe mine sygdagpenge? Jette91 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 23-11-2011 22:52
hjælp til penge sprøgsmål og kommune pigespejder Alt det andet 2 21-06-2010 20:36
Mon de tager mine penge!!! sisilong Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 31-03-2010 13:57
Kan de stoppe mine sygedagpenge? Camille De Unge 7 25-06-2009 19:33
De vil stoppe mine sygedagpenge... Hjælp! Pussi83 Alt det andet 27 27-01-2009 18:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension