K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-08-2011, 17:24   #21
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja, man kan jo ikke meget andet, end at afvente tiden...min SB har lige modtaget en ny statusattest, den skal vel osse vendes med LK ??
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2011, 18:01   #22
Frk. Horsens
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2008
Lokation: Horsens
Indlæg: 69
Styrke: 16
Frk. Horsens er ny på vejen
Ned med nakken

Hej allesammen.

Var til et møde igår med sagsbeh og vejleder sammen med min mand.
Vi skulle dels høre, hvad lægekonsulenten var kommet frem til og godkende ressourceprofil, så det kunne blive sendt videre til pensionsteamet og sagen skulle op her den 20.9.

Ja, Gomorgen min bare r..

Jeg vidste godt inderest inde, at jeg ikke skulle tro, at nu var sagen klar for det har jo vist sig at være modsat, hvergang vi har fået en dato, så hvorfor skulle denne gang være anderledes.
Derfor var jeg lidt forberedt, men alligevel ramte beskeden, om hvad det var endt med, med 1000 km/t og jeg brød fuldstændig sammen.
Ellers ikke noget jeg viser folk, men er fandme glad for jeg gjorde det igår.

Har gået ved psykiater i snart 2½-3 år og hun har sendt erklæringer hvergang de har bedt om det, men jeg skal til en jeg overhovedet ikke kender og føler mig tryg ved
Lægen var kommet frem til, at det psykiatriske ikke var godt nok beskrevet så nu skal vi igen vente på at en eller anden psykiater får tid til at snakke med mig og lave en psykiatrisk speciallæge erklæring, som det så fint hedder.

Har prøvet, at søge på nettet omkring dette, men synes alle de fine ord gør mig mere forvirret end klog og derfor tænkte jeg at I herinde sikkert kunne skrive det mere jævnt, så selv jeg kunne forstå det.

Men kære venner : Hvad har jeg i vente og hvad spørger de om ??

Knus Frk. Horsens
Frk. Horsens er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-09-2011, 18:23   #23
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Det behøver du ikke at frygte.

For mit vedkommende var det en snak om mit liv - før skaden og efter og om mine smerter og hvad de gjorde ved mig

Hun er skyld i at jeg i dag ikke må arbejdsprøves og har fået lidt mere ro på.

Håber det bedste for dig
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension