K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-07-2011, 15:59   #11
0401AMvB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2011
Indlæg: 94
Styrke: 14
0401AMvB er ny på vejen
@gunvor. Jeg glemte at skrive at det er Kommunen, der arrangerer dette kursus.
VH
0401AMvB
0401AMvB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2011, 19:14   #12
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
I forhold til det jeg var udsat for med min første rp synes jeg, at det er positivt, at man selv får lov at skrive sin rp, og meget vigtigt i denne sammenhæng; at man får undervisning i det.

På den måde skal man da i det mindste ikke slås med underlige/fejlagtige/løgnagtige/fejlciterede o.s.v oplysninger.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2011, 19:57   #13
Solnedgang
Hvor skulle jeg ellers være
 
Solnedgangs avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2011
Indlæg: 183
Styrke: 13
Solnedgang er ny på vejen
Hej i tråden

Jeg ville også ønske jeg havde fået lov til at lave min ressourceprofil, så jeg var sluppet for alle de fejl og misforståelser min sagsbehandler har flettet sammen. De står der for bestandig, hvilket er helt til grin.

Jeg har således en ressourceprofil der har fem siders tilføjelser og kommentarer (fra mig) sidst i dokumentet, da min sagsbehandler nægtede at fjerne et eneste ord af det "hun" havde skrevet. Hun havde ikke skrevet meget selv, men flettet udtalelser ind fra anden aktør.

Heldigvis har man ret til at få sine kommentarer vedlagt, men det er jo vanvid at dem der skal læse min sag først skal læse tyve siders ævl for til slut at kunne læse at de kan fraregne 75 % af det der står.

Så jo tak, sådan et kursus ville jeg gerne have været på.

Håber du har fået lidt mere mod på det
Solnedgang er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2011, 20:35   #14
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Solnedgang Se meddelelser
Hej i tråden

Jeg ville også ønske jeg havde fået lov til at lave min ressourceprofil, så jeg var sluppet for alle de fejl og misforståelser min sagsbehandler har flettet sammen. De står der for bestandig, hvilket er helt til grin.

Jeg har således en ressourceprofil der har fem siders tilføjelser og kommentarer (fra mig) sidst i dokumentet, da min sagsbehandler nægtede at fjerne et eneste ord af det "hun" havde skrevet. Hun havde ikke skrevet meget selv, men flettet udtalelser ind fra anden aktør.

Heldigvis har man ret til at få sine kommentarer vedlagt, men det er jo vanvid at dem der skal læse min sag først skal læse tyve siders ævl for til slut at kunne læse at de kan fraregne 75 % af det der står.

Så jo tak, sådan et kursus ville jeg gerne have været på.

Håber du har fået lidt mere mod på det
Min RP bestå også mest fra anden aktør

men havde 2 rettelser, da den var i partshøring

et rigtig flot arbejde af den pågældende sagsbehandler
det kunne de godt lærer af på kommunen

har kun været fuldt ud tilfreds med anden aktør
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-07-2011, 23:18   #15
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Solnedgang Se meddelelser
Heldigvis har man ret til at få sine kommentarer vedlagt, men det er jo vanvid at dem der skal læse min sag først skal læse tyve siders ævl for til slut at kunne læse at de kan fraregne 75 % af det der står.
Godt sagt, Solnedgang!

Hvis ikke det var fordi, at en ress.profil optræder i en alvorlig sammenhæng, så er det tragikomisk og lige til opførelse på de skrå brædder!
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2011, 19:20   #16
0401AMvB
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-01 2011
Indlæg: 94
Styrke: 14
0401AMvB er ny på vejen
Hej alle!
Mange, mange tak for jeres respons. Jeg føler mig meget tryggere ved det hele nu.
Jeg har kun været sygemeldt 6 md., så det hele er MEGET nyt for mig. Det er godt at
vide at I findes og har nogle kloge ting at sige.
Hej og Knus
0401AMvB
0401AMvB er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2011, 20:32   #17
tlf_dame
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2010
Lokation: Halsnæs kommune
Indlæg: 383
Styrke: 14
tlf_dame er ny på vejen
Hejsa

Jeg måtte også selv udfylde min RP efter 1. møde med SB i juni 2010 og fik den retur rekonstrueret sidst i marts 2011, derefter måtte jeg så næsten selv lave en ny, da det meste hun havde skrevet var forkert eller direkte løgn og havde ingen intensioner om at ændre den.

Desuden har den aldrig været taget op på nogen af de møder jeg har haft med hende.

Læs evt. om min sag, der hedder sygedagpenge stop i utide.

Hilsen
tlf_dame
tlf_dame er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil christiane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-12-2012 08:31
Ressourceprofil Ayaa Alt det andet 44 21-09-2010 12:34
Ressourceprofil... Susanne2412 Alt det andet 2 07-09-2010 18:28
Ressourceprofil Adam SR Alt det andet 8 04-09-2010 13:10
ressourceprofil Heart2breake Alt det andet 18 24-08-2010 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension