K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-03-2013, 13:12   #21
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er MEGET fornuftigt at tale førtidspension med din psykiater, for din egen læge har INTET at skulle have sagt i den forbindelse (kommunen bruger IKKE din egen læges udtalelser), forstået på den måde, at de ikke vægter ret tungt. De godtager kun speciallægens ord.
Så tal endelig med psykiateren om det ved næste konsultation, for så ved du helt præcis hvordan du står....

Og jo, når er i dialog med en sagsbehandler, så svare det til at stikke hånden ned og trække et lod - man aner ikke om der er gevinst, eller om man har trukket en nitte......................
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-03-2013, 17:25   #22
Jamie36
Glad for at være medlem
 
Jamie36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Lokation: København
Indlæg: 83
Blog Indlæg: 26
Styrke: 12
Jamie36 er ny på vejen
Ang. Førtidspension

Tusind tak for svaret Helenekr , jeg ved godt at jeg har spurgt nogle gange ang. det emne, men hver gang at jeg havde bestemt mig for at nu skulle det være, så fik jeg enten en nedtur, eller så skete der nogen som forhindrede mig at udføre min plan.

Jeg vil spørge min speciellæge ang. Førtidspension når jeg skal hen til ham den 26/3, jeg har oz været vildt meget i tvivl da jeg heller ikke ville træde nogen over tæerne. Men nu tager jeg skridtet og spørger ham, om det og så må det briste eller bære. Troede bare at lægens ord også betød noget for kommunen. Der kan man bare se.

Jeg har endelig afleveret ansøgningen til aktindsigt, men hende jeg afl. den tid vidste nærmest ikke, hvad hun skulle gøre af sig selv og spurgte hvad jeg gerne ville vide og sådan, sagde bare at jeg gerne ville kunne se, hvad de har skrevet om mig. Men hun skrev endelig under og sat stempel på, samt jeg fik en kopi af det. Hun spurgte forresten også om jeg havde fået afslag på noget siden jeg søgte om aktindsigt, vidste ikke at man skulle have afslag for at søge.

Du har så ret med det at det nærmest er sådan at man stikker hånden ned i en pose med lod, og man ved ikke om det er godt eller skidt.

Så må vi se.
Jamie36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2013, 15:05   #23
Jamie36
Glad for at være medlem
 
Jamie36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Lokation: København
Indlæg: 83
Blog Indlæg: 26
Styrke: 12
Jamie36 er ny på vejen
Udfra min speciellæge så er jeg puttet i den forkerte matchgrp, han siger at jeg skal i grp 3 og ikke 2 som jobcenteret har sat mig i. Men som sagt sb gør jo som sagt, hvad der passer dem. Jeg skal søge kontanthjælp næste uge, frygter det værste da de jo ikke ligefrem er kendt for at være sympatiske, og ikke nok med det så går de jo imod det der er skrevet i ens papirer med skånehensyn osv. Men i kender det jo
Jamie36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2013, 09:27   #24
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Aktindsigten kan du til enhver tid forlange, og denne skal være dig i hænde, SENEST 10dage, fra anmodning.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-03-2013, 13:53   #25
Jamie36
Glad for at være medlem
 
Jamie36s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2013
Lokation: København
Indlæg: 83
Blog Indlæg: 26
Styrke: 12
Jamie36 er ny på vejen
Tak til jer begge to, jeg tager ned på kommunen efter Påske og afl. den seddel jeg fik tilsendt om at jeg skulle være specifik om hvad jeg søgte aktindsigt i, samt 2 sider med alle de sager der er om mig, vil bede om det hele!!
Jamie36 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Spørgsmål til førtidspension Kasp1221 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 17-09-2012 00:13
førtidspension § 20 spørgsmål sjl Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 12-05-2012 21:44
Førtidspension og spørgsmål AKA Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 03-04-2012 15:11
Spørgsmål ang Førtidspension clauss Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 23-06-2011 15:39
Spørgsmål om førtidspension RikkeFejrskov Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 16-11-2007 17:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension