K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 07-04-2013, 02:12   #11
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
undskyld tonen!

men var bare kommet helt oppe i det røde felt!


programmet hedder "1240k", pga postnummeret på borgen.


når DA snakker 48 mia. så er det sikkert "os" der allerede er på FP

Sidst redigeret af hejhejhej; 07-04-2013 kl. 02:35.
hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2013, 02:36   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Alt forladt, det er også pænt nemt at ryge op i det røde felt når man ser ham flæskedyret sidde med usympatisk dobbelthage og kaste de svageste mod jorden, i ren nydelse.

Jeg mener naturligvis Claus Hjort Frederiksen, som ellers er en nydelig mand, men når han taler, så bliver han simpelthen så usympatisk at jeg dårligt kan formulere min lede
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2013, 02:56   #13
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
hvor jeg dog hader hjorten!
elendidige klamhugger,bovlamme bolle fjæls,en kvalt et kjok, pusseklud, en sut, et snotklat og socialdemokrat (er han dog ikke).

egon sir det bedst:
https://www.youtube.com/watch?v=LcJQJWwksTQ#t=15s

hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2013, 03:08   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er jo nok ikke helt forkert tænkt....at det nok kommer til at gå ud over dem som har fået førtidspension...

Dette er ikke for at skræmme en masse mennesker....men der bliver sagt af ham formanden for dansk arbejdsgiverforening...at man skal have folk tilbage fra pension og tilbage i job...

Vi ved jo alle at der vil blive lyttet alvorligt til arbejdsgiverene og deres forening...når de blå kommer tilbage til magten...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2013, 03:24   #15
hejhejhej
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2012
Indlæg: 163
Styrke: 12
hejhejhej er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det er jo nok ikke helt forkert tænkt....at det nok kommer til at gå ud over dem som har fået førtidspension...

Dette er ikke for at skræmme en masse mennesker....men der bliver sagt af ham formanden for dansk arbejdsgiverforening...at man skal have folk tilbage fra pension og tilbage i job...

Vi ved jo alle at der vil blive lyttet alvorligt til arbejdsgiverene og deres forening...når de blå kommer tilbage til magten...
yes,præsis!

du skal ikke lægge noget imellem, vi skal være bange!

den nuværende regering har lagt grundstenene, qua deres "reformer" (aka nedskræringer), venstre er med!.vi brokkede os ikke nok da vi blev snytdt for 5000 kr om året, og det kommer til at koste mere nu!
thulesen dahl høster stemmer fra de røde, LA får afgørende mandater.
mantra = se bare på svenskerne (skat) og tyskerne(løn).

Sidst redigeret af hejhejhej; 07-04-2013 kl. 04:25.
hejhejhej er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2013, 05:17   #16
Abraxus
Administrator
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2012
Indlæg: 915
Styrke: 30
Abraxus er ny på vejen
Nu har alt den vrede over rød blok desværre åbnet op for et helvede med blå blok.
Abraxus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2013, 09:23   #17
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Er der nogen der ved, hvordan man kan se det evt via link?

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2013, 10:46   #18
sambadude
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2011
Lokation: randers
Indlæg: 25
Styrke: 14
sambadude er ny på vejen
såvidt jeg forstod på formanden fra DA - er hans plan at ALLE nuværende førtidspensionister burde revuderes, og han mente at min 65% af alle nuværende førtidspensionister burde kunne komme tilbage til arbejdsmarkedet, og at det var det, vi i fremtiden skulle arbejde os hen imod, og ja Claus Hjort (V) gav ham ret - og socialdemokratiet (Sass Larsen) gjorde ingen modstand overhovedet - så uanset er vi f u c k e d vil jeg mene, EL kan ikke redde os alle alene. og vi er for få til at yde en mærkbar modstand.

så stem blåt hvis du er træt af at leve

Denne film er efterhånden mere tæt på virkeligheden, end en komisk parodi, og Claus Hjort er ved styrepinden.



og hvorfor blander DA overhovedet sig i det - de burde ha travlt med at gøre arbejdsmarkedet mere rummeligt i stedet for at bruge tid på pjat.
Uarbejdsduelige arbejdsløse førtidspensionister vil uanset hvad kun blive brugt som arbejdsløse løntrykkerer imod resten af arbejdsmarkedet, præcis som det er med arbejdsløse akutjobberer og flexjoberer lige nu !!! Dvs uden mulighed for reelt job med udsigt til et anstændigt levegrundlag.

og mit hjerte undres at man kan ha så meget folkelig opbakning til et sådan et menneskesyn - jeg væmmes ved det.
__________________
syge mennesker er altså lidt bedre and andre

Sidst redigeret af sambadude; 07-04-2013 kl. 11:03. Årsag: Stavefejl
sambadude er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2013, 13:36   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hejhejhej Se meddelelser
hvor jeg dog hader hjorten!
elendidige klamhugger,bovlamme bolle fjæls,en kvalt et kjok, pusseklud, en sut, et snotklat og socialdemokrat (er han dog ikke).

egon sir det bedst:
https://www.youtube.com/watch?v=LcJQJWwksTQ#t=15s

Nope, ingen kan sige det bedre end Egon Olsen

Ove Sprogøe har også altid været på den lille mands side - engang udtalte han til en avis, at han godt kunne forstå den enlige Mor der hapsede fra hylderne i supermarked eller som røg ud i noget socialt bedrageri. De udtalelser lød som et ramaskrig ude i befolkningen og han måtte pænt glatte udtalelserne ud og trække i land. Men udtalelserne kom jo fordi det var en mand med hjertet på rette sted, og fordi han kunne sætte sig ind i andre folks situationer og hverdag.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Det er jo nok ikke helt forkert tænkt....at det nok kommer til at gå ud over dem som har fået førtidspension...

Dette er ikke for at skræmme en masse mennesker....men der bliver sagt af ham formanden for dansk arbejdsgiverforening...at man skal have folk tilbage fra pension og tilbage i job...

Vi ved jo alle at der vil blive lyttet alvorligt til arbejdsgiverene og deres forening...når de blå kommer tilbage til magten...
Det har jo længe været Venstres vision, at få revurderet ALLE tilkendte førtidspensioner, men det er så første gang der kommer et tal på der siger at 65% menes at have en arbejdsevne. Så når formanden for dansk arbejdsgiverforening går med i den debat og understreger retorikken, så er det sgu nok fordi der er bred enighed. Der var jo heller ingen der sagde noget i mod!!

Og så holder jeg også på, at jeg hellere vil skræmmes og være forberedt, end at gå med lukkede øjne i falsk tryghed og tro alt der godt!

Men jeg kan godt mærke, at jeg panikker lidt ved tanken.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Abraxus Se meddelelser
Nu har alt den vrede over rød blok desværre åbnet op for et helvede med blå blok.
Det kan vist ikke siges mere tydeligt!!

Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Er der nogen der ved, hvordan man kan se det evt via link?

VH Popiae
Ved ikke om det genudsendes i løbet af ugen - måske Web har et TV blad og kan se det??
Han ved alt om alt der har med fjernsyn at gøre
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-04-2013, 17:47   #20
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan se det på nettet på play tv2 men det koster http://play.tv2.dk/tv/nyheder-debat/...3-del-1-66436/

Man kan ikke engang finde det liggende gratis selvom man bruger ninjatricks....

Det ser ikke ud til at det bliver genudsendt mere...så desværre..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stemmer der tæller. klanst Politik og Samfund 67 26-11-2013 13:54
Folketingsvalg på K10 ( hvad stemmer i ) halse Politik og Samfund 30 04-07-2012 00:04
hvad stemmer k10 brugerne? de4aks Politik og Samfund 70 15-09-2010 14:38
Tør du sige, hvad du stemmer på? Antoniette Politik og Samfund 39 18-02-2008 15:39




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension