K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-04-2012, 15:59   #11
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
Lad os være ærlig, ja der er nok nogle der snyder sig til både fleks. fp. og erstatninger og ja der er da træls at kunne blive overvåget men jeg syntes, at det er ok, hvis man kan fange en svindler.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2012, 16:17   #12
jansørensen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2011
Indlæg: 29
Blog Indlæg: 3
Styrke: 14
jansørensen er ny på vejen
det bliver spændene at se hvad de må og ikke må, har hørt at forsikringsselskaber har agenter til at undersøge sager for sig,så sagen her kommer ikke bag på mig,syntes det er groft hvis de må noget som andre almindelige mennesker ikke må,problemet er jo at de til enhver tid kan dreje-gøre sagen-loven til andet end den i virkeligheden er,ser her alle de sager der er om kommuner herinde der osse fortolker loven på deres måde,det kan jo betale sig for dem,der sker jo intet med dem ved at gøre det,det er ren kassetænkning..men ja det er ikke iorden at snyde sig til noget,..undskyld min direkte måde at skrive det på,men jeg kunne bare ikke lade være,ellers god dag til alle
jansørensen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2012, 18:27   #13
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Lad os være ærlig, ja der er nok nogle der snyder sig til både fleks. fp. og erstatninger og ja der er da træls at kunne blive overvåget men jeg syntes, at det er ok, hvis man kan fange en svindler.
Jeg nægter simpelthen at tro, at nogle vil sidde x antal år i systemet, og få det igennem der de ikke er syge. Vi udsættes altså for div lægeerklæringer, dem kan en rask ikke gennemføre uden at blive afsløret...... Så overvågning er helt unødvendigt og umenneskeligt.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2012, 19:11   #14
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Der ER nogle, der snyder sig gennem tilværelsen...

Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
Lad os være ærlig, ja der er nok nogle der snyder sig til både fleks. fp. og erstatninger og ja der er da træls at kunne blive overvåget men jeg syntes, at det er ok, hvis man kan fange en svindler.
Man har nok set på Amerikansk TV, hvor forsikringsagenter har filmet "mega syge mennesker" - som efter tilkendelsen af erstatning m.v. kækt hoppede rundt oppe på garagetaget - væltede mure - og sågar slæbte på træstammer efter at de højtideligt erklærede at de intet kunne på grund af rygskade.

Hvis de kan påvise at nogen virkelig KAN sådanne ting - efter at være erklæret et X antal % invalid - og tilkendt uberettigede erstatninger, så er det altså i orden fra min side.

Det er jo præcis det, der gør det vanskeligt for mennesker, der virkelig er blevet smadret - at få anerkendt sager i forsikringsselskaber.
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-04-2012, 20:02   #15
Debutanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2011
Lokation: Hillerød komune
Indlæg: 235
Styrke: 13
Debutanten er ny på vejen
Med ulovligt mener jeg at loven om fri bevægelighed i det offentlige rum bliver brudt.
Debutanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-04-2012, 08:30   #16
SÅrdnok!
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-06 2009
Lokation: Vejle/Jelling
Indlæg: 405
Styrke: 15
SÅrdnok! er rigtig godt på vej
bliver der fotograferet på privat ejendom uden tilladelse er det ulovligt...

og følger man en person i et tidsrum vil det altid være muligt at få kompromitterende fotos ......vil det være bevis på at jeg er arbejdsdygtig hvis jeg bliver fotograferet i at rense tagrender ?
...der er jo ingen der ud af et foto kan se hvor længe jeg er om det, eller hvor længe jeg gør det

blir man videofilmet fx 3-4 dage i træk i flere timer, i færd med at grave have, så er der nok noget der lugter
SÅrdnok! er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-04-2012, 14:33   #17
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Retsstaten fungere da endnu... -men nu anker Topdanmark vel...... -og trækker sagen så laaaaangt at kunden bliver endnu mere syg ???

http://www.bt.dk/krimi/topdanmark-ov...vinde-ulovligt



.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Retten til dagpenge stolpesten Alt det andet 1 20-12-2012 14:19
er retten til sygedagpenge afhængig af østerbro Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 21 18-10-2011 03:26
Retten til muligheder... Miniature Alt det andet 6 15-06-2010 09:23
I retten mod arbejdsskadestyrrelsen bettina Dit og Dat 36 21-08-2009 12:01
ældre går i retten buster Politik og Samfund 0 02-02-2009 20:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension