K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Hvordan forløb det da du søgte fleks?

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Hvordan forløb det da du søgte fleks? Her kan du beskrive hvordan det er at blive visitert til fleks, hvad enten du er en af dem der har et godt og korrekt forløb, eller en af dem der har et håbløst og umenneskeligt forløb.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-05-2010, 11:45   #21
gh72
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Indlæg: 1.224
Styrke: 21
gh72 er ved at flytte ind på K10gh72 er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
gh72 jo da der er mange der bliver smidt ud af deres lejet lejlighed fordi de ikke kan betale huslejen

Og som jeg læser det ace skriver og det som shylock har skrevet så mener ace alle de ting der er ud over bolig ... hvis man har afdrag på gæld osv ... problemet er bare at med en ejer bolig så kommer kreditorer før eller siden og vil indrive pengene i boligen og det må de godt selv om man bor der , så må man sælge og i en lejer bolig ...

Så håber det hele falder på plads for dig shylock kan da godt se at det ser noget sort ud lige pt og der ikke er mange lyspunkter...

Nogen burde sq gøre noget seriøst ved de kommuner og den regering, det burde ikke være muligt at komme i den situation i et land som Danmark anno 2010
Du har ret Hejdien, selvfølgelig kan man blive smidt ud, hvis man ikke betaler sin husleje! Og ja, det har man da hørt om sker i flere og flere tilfælde. Jeg sad bare lige i min egen verden og tænkte på anden gæld, man kan have! Hvis jeg har et lån jeg ikke betaler på, så tager de pant i min lejlighed, det kan de ikke gøre i en lejet lejlighed, det var bare det, jeg mente, men selvfølgelig er det ligeså alvorligt, hvis man ikke kan betale sin husleje!!

Jeg havde ihvertfald ikke boet, hvor jeg gør idag, hvis jeg ikke havde haft nogen til at hjælpe mig, det er helt sikkert. Og som alle nok ved, så hænger billige boliger ikke på træerne i København.. Men selvfølgelig kan man spare så meget det er muligt, jeg røg da også en overgang, men igen så er det svært at stoppe med sådan noget, når man er under voldsomt pres. Nu er jeg så godt nok stoppet og sparer de penge, men til gengæld er der så meget andet, der er steget.

Jeg siger også bare, at hvis der er noget, der kan hyle en ud af det, så er det økonomiske problemer. Dét ikke at vide om man kan betale næste måneds regninger, det er bare så nedbrydende. Så er der nok nogen der klarer situationen bedre end andre, det kommer jo også an på ens person og personlighed, og vel nok også på, hvor længe man har været under pres. Men hvis man som Shylock ejer et hus, så kan man jo ikke bare stoppe med at betale regningerne uden det får alvorlige konsekvenser, og i det tilfæde kan jeg ikke rigtig se, at det skulle frigive nogle midler?? Så skal der jo bruges penge på salg af hus, flytning, indskud mv.
gh72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2010, 22:07   #22
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 58
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
jubiiiiiii fået fleksjob

jubiiii jubiiii og mere jubiiiiiiii, min sagsbehandler ringede her til eftermiddag...hun sad med min fleksjob godkendelse mellem hænderne, endda dagen før aftalt, men de havde indkalt til specielt råds møde grundet min sag, så endelig er kampen slut og jeg skal ikke dokumentere så meget som 1 lægepapir mere

så nu kommer domino effekten, og så får jeg højst sandsynligt min merudgiftsag afsluttet positivt og arbejdsskadestyrelsen kan endelig færdiggøre min sag

hilsen
jan
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2010, 23:05   #23
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Fedt fedt fedt for dig. håber også du så har eller får et job hurtigt,så du kan komme på fode igen.
Det har du fortjent.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2010, 23:20   #24
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Åh gudskelov! Så er den potte ude af verdenen!!!!

Tillykke Jan, så kan du måske få lidt ro på....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2010, 23:40   #25
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hvor er det dejligt for dig.
pU HA

vH pOPIAE
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 08:55   #26
Diddl
På vej til at lære K10
 
Diddls avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-07 2008
Indlæg: 5
Styrke: 0
Diddl er ny på vejen
Hejsa.

Lækkert, stort tillykke.

Nu kommer den sværeste del så, hvad skal du bruge din tid på ?

-da min sag endelig faldt på plads, fik jeg pludselig et "hul", nemlig al den tid jeg tidligere havde brugt på "sagen".

Mvh.

Diddl.

Sidst redigeret af Diddl; 11-05-2010 kl. 09:00.
Diddl er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 10:57   #27
jsn
Mit andet hjem K10
 
jsns avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2009
Lokation: Aalborg
Indlæg: 600
Styrke: 16
jsn er ny på vejen
Sådan det var fand.. også på tide det gik dig godt.!

Husk nu lige at maile mig de ting som er gået igennem din §100, vi har jo desværre flere ting som passer overens.

Mvh.
Jsn
__________________
Sigenstrøm.dk
Førtidspension pr. den 01-06-2011
jsn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 11:33   #28
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 58
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
tak

hejsa

men men er jo fortsat på kotanthjælp så skal lige have medhold i min sygedagpengestop sag, så det er spændende.

kommunen har jo endelig vedkendt manglende partshøring, så...og hold nu fast for det er så sjovt, partshøringsbrev blev udsendt 30 marts 2010 om stop af sygedagpenge 23 maj 2009!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

får jeg ret så vil det betyde sygedagpenge tom 10 maj 2010 og at få højere ydelse nu i forhold til kontanthjælp, som jo er underskud hver måned.

ellers så kan jeg jo altid smide en dvd på, skrue op på fuld lyd styrke, og se en god film med popcorn til

hilsen
jan
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 12:54   #29
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
men pilen peger den rigtige vej...... happy 4 you...

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 15:08   #30
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
Hvor er det dejligt for dig. Kan se vi har den samme kommune at slås med, men din sag her er da helt grotesk! Ville bare ønske dig tillykke:-)
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er på bar bund.... HJD Alt det andet 2 07-05-2012 22:04
Velfærdsstatens fundament smuldrer buster Politik og Samfund 0 14-11-2011 10:07
Det demokratiske fundament smuldrer buster Politik og Samfund 0 15-02-2011 21:26
Hjælp til gennemskulighed af systemet, er helt på bar bund. ping Alt det andet 2 24-05-2010 12:50
Er flekser samfundets bund ? Hejdien K10 Nyheder 0 06-08-2007 16:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension