K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-03-2010, 19:26   #21
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Thumbs up

Mail afsendt...jeg opdaterer når jeg hører noget

Tak for opbakning og skub i den forhåbentlig rette retning
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2010, 20:23   #22
Ruby
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 230
Styrke: 15
Ruby er ny på vejen
Sender dig også lige et har selv en ødelagt ryg, som er opereret og som ikke vil være med mere... kan heller ikke stå og gå eller sidde ret længe og min sagsbehandler laver indstilling til §18 pension - på tirsdag - siger hun....:-)

Håber at det må komme til at gå dig godt til mødet.... det fortjener du
Ruby er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2010, 20:38   #23
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Tak Ruby
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-03-2010, 20:52   #24
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
*ss* nu er du kommet videre så springer svarene over

Det jeg vil er sådan set bare at sige, SÅDAN og godt du ikke tog min reaktion negativt, for det var jeg faktisk lidt bange for, for det var ikke min mening *ss*
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2010, 00:48   #25
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
LUM..

No harm done...du fik mig jo til at tænke
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2010, 12:00   #26
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Er lige blevet ringet op af lederen af ydelseskontoret (en af de problematiske damer)!

Hun ringede for at fortælle mig, at mødet var klokken 14.30 (det havde de lige glemt at nævne i brevet)...jeg siger så til hende, at jeg mener at både hun og min tidligere sagsbehandler, er inhabile i min sag, hvilket jeg har skrevet i en mail til den sidste møde-deltager.

Dette bliver hun ekstremt provokeret af, kan jeg høre, hvor efter hun arrogant siger: Hverken jeg eller *bip* er inhabile i noget som helst!!!!
Hun siger så, at *bip* ikke deltager da hun er sygemeldt (troede da hun så skulle aktiveres..men hved ved jeg ) men at hun sandelig selv agter at være tilstede.

Så ved jeg da godt hvad udfaldet bliver...og spørger så: Må de sende mig i aktivering i ankeperioden?

lizzy....som sgu snart ikke gider mere
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2010, 13:00   #27
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lizzy Se meddelelser
lizzy....som sgu snart ikke gider mere
Det SKAL!!! du s q, ja altså med mindre du vil trækkes endnu mere rundt ved næsen, have endnu mindre at skulle have sagt omkring dit eget liv, vil fortælle os andre at det er den rigtige vej at give op, og lære kommunen at det er heeelt ok at behandle deres borgere uanstændigt og hjerteløst.

Det går jeg ikke ud fra *ss* Der er ofte mere kampgejst i os end vi tror, og til tider føler, men ikke kun for din egen skyld, er det vigtigt ikke at opgive midt i en kamp, kommer der en mulighed for en pause, kan det være man skal benytte sig af det lidt tid, for at samle kræfter, men endelig ikke for længe for så får man bare af vide at man ikke er samarbejdsvillig, og forhaler sin egen sag... det kan give alvorlige konsekvenser at kommunen glemmer en (tro mig taler af erfaring)

Vi sider her på sidelinjen og hepper på dig, hep hep du kan godt (for du har ikke andre muligheder)

Jeg kan godt høre/fornemme at du er ved at ramme "muren" den er absolut ikke sjov at støde ind i, sig på toget og drøn i gennem muren med sådan et rabalder at det giver dine plageånder tinnitus meget meget lang tid efter (så kan de s q lære det kan de.

Nu venter du lige og ser om der kommer en reaktion på din mail. Jeg ved ikke om det er en klage, eller om du gjorde som jeg skrev, nøjes med at gøre opmærksom på at du anså det for problematisk. Hvis det er det sidste, så læner du dig bare tilbage og lader som ingen ting, til der ligger en afgørelse, er udfaldet negativt (hvilket det jo ikke behøver være, vi hører ind i mellem om folk der bliver MEGET overraskede) så er det i gang med at anke, og klage over inhabilitet.
Har du du formet mailen, som en direkte klage, er du nød til at vente på en afgørelse, trækker de tingene, og du kan se du ikke når at få afgørelsen inden mødet, så beder du om udsættelse af mødet til der ligger en afgørelse på din klage (og det er rimelig udsættelse så det bør du få, din ydelse skal strækkes tilsvarende, ellers er det kommunalbestyrelsen OG borgmester ELLER kommunal ombudsmand, hvis der er sådan en, jeg er sikker på de er enig med dig i tingene skal udsættes)
Når du så har svaret på din mail, hvis kommunen nægter inhabilitet, så anker du afgørelsen, og hvis du ikke allerede på dette tidspunkt har gjort det, beder du sammen med anken om udsættelse af mødet til der ligger en afgørelse på anken.

GO GO du kan, du skal, du kan, du skal, du kan! du er nu et stort tungt lokomotiv, fuuut fuuut, og lige om lidt siger det BAAAAANG!
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-03-2010, 13:41   #28
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Hej LUM.

Jeg skrev bare i mail'en at de to damer, begge havde været involverede i min sag, og derfor måtte være inhabile.
Altså ikke direkte en klage, men mere for at gøre opmærksom på det FØR mødet.
Men giver de mig afslag på pensionen, så har jeg jo bare en ting mere at klage over...nemlig inhabillitet.

lizzy (messer som Thomas det lille tog: Jeg tror jeg kan..jeg tror jeg kan..jeg tror jeg kan )
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2010, 10:35   #29
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Så ringede lederen fra kontoret igen (den besværlige arrogante dame) for at sige. at mødet idag blev aflyst pga sygdom.
Da jeg svarede: Åh....æv da, fortsatte hun: Ja! Det skal da nok blive afholdt inden d. 1.ste, så slap du bare af!

Ja! Gu skal det være før d. 1.ste, for så er der nemlig gået 3 mdr. ARRGH.

Tror snarere hun/de har fået et problem ang. inhabilitet.
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2010, 10:44   #30
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
hvis de ikke laver en afgørelse inden 3 månder så er det ulovligt.
men de kan sende et brev om det med en begrundelse, så er det ikke lovligt
i min sag har de 23 dage til en afgørelse og har endnu ikke modtaget noget brev om jeg kan møde op. så det skal nok blev sjovt når jeg har dokumentation på sagen er overgivet til pensionnævnet.
har ikke tænkt mig og rykke, får jo stadig sygedagpenge. Samt har ventet i 8 måneder i forvejen fra indstilling til pension
samt ved et afslag, har jeg bare endnu en ulovlighed til ankestyrelsen.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension