K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-04-2011, 08:49   #131
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Hvornår er det møde?

Du kan tage et familiemedlem eller lign med.
Det behøver ikke være en decideret bisidder.

Du bør istedet optage samtalen, og skrive dagsorden, som din (person) kan bibeholde overblik over.

Husk at optage skjuldt.

UPS, kan se det er idag!

Lad være med at skrive under på ressourceprofil, men be om at du får den med hjem til gennemgang!

vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 17:51   #132
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Popiae...
Jeps...mødet var idag. Jeg fik ressourceprofilen med hjem (er ikke underskrevet) og som ventet passer halvdelen ikke af hvad der står i den, og det der er vigtigt i sagen er slettet (diagnoser)...
Har dog kun læst den løst igennem, for orker ikke mere idag.
Sagsbehandlerens slutbemærkning da jeg var på vej ud ad døren: Der er andre end dig der har ondt altid, det hjælper altså ikke!
Føj hvor jeg hader at blive mistroet og talt ned til!
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 21:54   #133
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Lizzy,

Godt du kom til mødet, så må du se på rpén når du får kræfter.

Det er frygteligt at specielt sagsbehandlere inden for afklaringsområdet, sygedagpenge og lign. taler ned til folk på den måde. Min sagsbehandler på sdp. området sagde f.eks. også til mig, at hun da også var træt når hun kom fra arbejde, ja tak for kaffe, det var jo noget der trøstede en da jeg i 2007 forsøgte at bibeholde min tilknytning til arbejdsmarkedet.

Du kan ikke andet en trække på skulderen og så kæmpe for din egen ret, rpén skal rettes så alt er med og i hht. hvad du kan stå indenfor.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2011, 22:03   #134
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 15
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lizzy Se meddelelser
Popiae...
Jeps...mødet var idag. Jeg fik ressourceprofilen med hjem (er ikke underskrevet) og som ventet passer halvdelen ikke af hvad der står i den, og det der er vigtigt i sagen er slettet (diagnoser)...
Har dog kun læst den løst igennem, for orker ikke mere idag.
Sagsbehandlerens slutbemærkning da jeg var på vej ud ad døren: Der er andre end dig der har ondt altid, det hjælper altså ikke!
Føj hvor jeg hader at blive mistroet og talt ned til!
Uff...
Lizzy havde du din bisidder med dig idag?? og hørte vedkommede det også.. ♥
Knus Lone
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2011, 08:21   #135
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Enteneller... Du har helt ret, jeg må bare overhøre de dumme bemærkninger

Lunasdatter...Nej, ingen bisidder med. Men har talt med en fra Kolding i tlf. som mente at han kunne rykke i min sag. Som han sagde, så har lægekonsulenten overtrådt alle regler om god skik, idet hendes vurdering/mening IKKE skal fremgå i sagen.
Desuden mener han at alene en af de slettede diagnoser faktisk er pensionsberretigende, nemlig scheuermann, som lægekonsulenten så har slettet i min sag. Hun må jo ikke slette efter hvad hun finder vigtigt. Desuden undrer det mig, at hun sletter denne diagnose fra en sag vedr. en rygpatient!!!
Nu ville den flinke mand fra tlf-samtalen lige tygge på det, og så vende tilbage med aftale om et besøg hos mig.
Håber bare SÅ meget, at det ikke igen er en "fuser".
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2011, 09:32   #136
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Nej, scheuermann er ikke pensionsberettiget, fordi det kun er dem med den lave, der giver store problemer, men ofte forvæksles med den højtsiddende, som stort set/ofte ingen giver.

Men der er INGEN diagnoser, der er pensionsberettiget, men derimod arbejdsevnen.

Det kommer derfor an på, hvordan og hvor hårdt ramt man er af sin/sine lidelser, og det samlede billede, der giver adgang til pension.

Der er derfor vigtigt, at gennemføre en afprøvning, selvom timer stor set er nul.

Men diagnoserne er med til at danne dokumentationen, på arbejdsevnen, og uanset SKAL det fulde helbred incl diagnoser, selvsagt fremgå.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2011, 08:00   #137
Lizzy
Afhængigheds tegn af K10
 
Lizzys avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2009
Lokation: Fyn
Alder: 58
Indlæg: 337
Styrke: 16
Lizzy er ny på vejen
Popiae..
Det ER den lave scheuermann jeg har
__________________
*Først ignorerer de dig, så griner de af dig, så bekæmper de dig og så vinder du!*

Copyright © - mine indlæg må ikke kopieres eller gengives andre steder.
Lizzy er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension