K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-02-2010, 15:48   #1
CBM88
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2010
Lokation: Frederiksberg
Indlæg: 1
Styrke: 0
CBM88 er ny på vejen
Smile Er træt af systemet

Hejsa... Jeg er helt ny herinde oprettede mig igår.. så nu ville jeg prøve mig frem, for har siddet og læst en hel del herinde

Jeg er 21 år gammel og har fået min sag for sig..
Jeg blev sygemeldt i maj 2008 da jeg fik et knæk i min ryg på arb desværre. For jeg var så glad for det arbejde. Men et par mdr efter ville kommunen lukke min sygedagpenge sag fordi de mente jeg ikke var syg. Men de sendte mig først til en reumetolog, Der fik jeg konstateret skæv ryg og hypermobilitet som jeg åbenbart er blevet født med. Først og fremmest skulle der skåne hensyn hvis jeg skulle ud og arbejde. Men det var ikk nok for sagsbehandleren i Glostrup kommune, hun stod direkte "Hvis man havde to stole, ville jeg falde i mellem". Jeg klagede til ankenævnet , men fik afslag.
Jeg måtte gå i min a-kasse fordi de vil lukke af for udbetaling af penge.
De skulle først og fremmest først vurdere mig for at se om de overhovedet kunne give mig understøttelse fordi de mente jeg var syg, men det blev godkendt efter 3 mdr. Jeg skulle bare søge job på almindelig vilkår, også måtte vi tage den derfra. Nå men jeg flyttede så til frederiksberg sammen med min kæreste og skulle så starte forfra, men glostrup ville alligevel ikke hjælpe. Jeg blev kaldt til jobcentret fordi de ville have mig i arb, men først og fremmest skulle jeg i aktivering da jeg fik understøttelse for min a-kasse. Men det var ret hårdt jeg fik altid lov at gå hjem efter to timer for der kunne jeg ikke mere, men det tog jobcentret ikke så tungt, så de forsatte jo self efter jeg var færdig med at enten skulle jeg have 37 timers job eller en uddannelse.
Jeg var ved at knække helt sammen fordi nu synes jeg det havde taget hårdt, jeg havde næsten ikke overskud til mere. Så jeg fik lavet en ansøgning om fleksjob, hvilket nu er blevet taget op. Frederiksberg kommune har ikke tiden så der er et privat firma der hedder ITK 2 der hjælper dem, hun fik min sag ud og jeg kom til møde. Hun havde læst alle mine papir igennem, og vurderet mig ud for at jeg var altså syg. Så hun ville gå videre med det men anbefalede mig at sygemelde mig igen, hvilket jeg så gjorde. Kommunen begyndte at vil have mig i kursus og møder for dem der gik sygemeldte, men jeg ringede til ITK og forklarede det, de ville se hvad de ku gøre. 14 dage efter fik jeg brev om at ITK havde også overtaget min sygedagpenge sag, så jeg blev fritaget for det hele.

Så skete det endnu værre: 28 dec. 2009.
Kæresten og jeg havde været ude og handle, da vi kom kørende i et lyskryds var der en ældre dame der ikk overholdt sin vigepligt så vi kørte galt. Taget blev klippet af bilen så jeg ku komme ud for havde slået ryg og nakke og jeg ku ikk trække vejret. Vi blev indlagt og udskrevet 8 timer efter. Men jeg havde så sindsyg ondt dagen efter så gik til egen læge, men jeg blev indlagt igen. Fik lov at komme hjem igen, hvis jeg blev holdt under opsyn og skulle så til undersøgelse ugen efter. tirsdag d. 5/01-10.
Jeg blev undersøgt af en reumetolog igen, han fik sat nerver på plads i nakken og konstatere at jeg har fået piskesmæld. Jeg lider nu af hovedpine, svimmelhed og div. smerter. efter ulykken har jeg fået mere ondt i min ryg og føler der en der skærer mig i rygen.

D. 9/2-2010.
Var jeg til kontrol. Det var desværre en ny reumetolog. Han mente han havde læst mine papir igennem men jeg syntes ikke det lød sådan. Men han fik konstateret at han vil have mig undersøgt af en fys. og skal til undersøgelser på rigshospitalet og muligvis skal jeg have en kikkertundersøgelse for at se med min hypermobilitet i knæene om det pga jeg har for løse eller lange ledbånd. Da de har det med at sætte sig fast, men jeg er hybermobil i hele krobben. så nu skal jeg gå og vente på det hele går igennem..

det skal lige sige at 2 dage efter ulykken blev jeg godkendt revalidering.
CBM88 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jeg er så træt.... frugammeljas Alt det andet 19 01-03-2011 19:19
Træt Ida Alt det andet 22 23-08-2010 15:22
Er så træt og ked af det. lone t Dit og Dat 5 26-11-2009 12:51
Er bare sk... træt malleaa Dit og Dat 12 17-02-2008 15:05
Jeg er træt af min jobkonsulent.. gh72 Dit og Dat 14 30-03-2007 10:24




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension