K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2010, 15:05   #1
jensen79
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2009
Lokation: VEstsjælland
Indlæg: 35
Styrke: 15
jensen79 er ny på vejen
Hvordan efter syg i 52 uger??

Hejsa

Er der nogen som har styr på, hvor længe man skal være i arbejde og på hvor mange timer efter en sygemelding på de 52 uger, før man igen vil være berettiget til en ny omgang sygedagpenge?

God weekend til jer alle
jensen79 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2010, 16:31   #2
Jørn-Fyn
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-04 2010
Indlæg: 5
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Jørn-Fyn er ny på vejen
Hej. Det kommer vel an på hvad du fejler?
Jeg knækkede selv ned med stress, angst osv, men fik forlænget sygedagpengene et par gange.
Det var noget med at jeg var villig til at prøve alt: Medicin, terapi, og sålænge der er en chance, kan det åbenbart forlænges. Går på 2 1/2 år, og stadig på sygedagpenge - og håber på pension. Men alligevel; alt skal prøves. Også for ens egen skyld.
Selv god weekend.
Jørn-Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2010, 17:12   #3
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Nu ved jeg heller hvilken sygdom det er det. Men hvis du mener du kan arbejde et stykke tid og så sygemelde dig igen i 52 uger.
så skal du begynde hele møllen forfra. Så hvis du mener du ikke kan arbejde fuld tid nu, så er der nok ingen vej uden systemt. hvor øv det nu engang er
Men for at få højste dagpenge, skal du arbejde i 37 timer og man skal hvis være fastansat for at opnår sygedagpenge med fuldløn.

men hvor længe efter, ved jeg faktisk ikke.

Har lige læst et par stykker af dine andre tråde og hvis du dårligt kan klare 12 timer om ugen. så må du for gudskyld ikke lave en raskmeldning.
for så vil du helt sikkert stå meget dårligt på sigt

Men du skal vist have lægerne noget mere på banen

Sidst redigeret af Stezu; 25-04-2010 kl. 22:10. Årsag: indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-04-2010, 21:43   #4
jensen79
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-09 2009
Lokation: VEstsjælland
Indlæg: 35
Styrke: 15
jensen79 er ny på vejen
Nej men hvis det passede med de 120 timer på 13 uger, så kunne jeg faktisk nøjes med at arbejde 10 timer om ugen og ja det er jo trods alt mere indkomst end ingen kontanthjælp og hvis det betød jeg kunne få en ny omgang sygedagpenge, hvor de jo så ikke kan se bort fra det som allerede ligger i sagen, ja så var det da værd at prøve.

Jeg har fibromyalgi og ikke andet og det vil være det som sygemeldingen jo igen går på, da det er det som gør min arbejdsevne er så nedsat, kommunen anerkender det bare ikke

Hvor kunne det være fedt, hvis man kunne bytte med dem en tid ikke, så de på egen krop fik lov at mærke hvad det vil sige, for jeg ville sku ligesom de fleste andre give meget for et almindeligt liv uden smerter og den helt ufattelige invaliderende træthed
jensen79 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Stop af Sygedagpenge efter d 52 uger morstina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 17 10-01-2013 13:02
hjæp efter 52 uger ahn1973 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 11 07-06-2012 23:47
Hvordan man for pension efter første flexjob Bibijanni At søge førtidspension 1 23-06-2011 06:56
kassen lukket efter 23 uger?? sydfyn Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 16 20-03-2011 20:44
Stopper sygedagpengene efter 52 uger. Bjala Alt det andet 16 30-04-2009 09:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension