K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2009, 00:15   #1
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Fjoget

Nå ser sq ikke ud til at, Vi slipper af med fjoget.. men det kan vel bruges på en positiv måde??

Der har jo været så meget Debat omkring ham", og masser der vil Gi`ham væk til Nato, kan Vi, så ikke give ham væk til noget andet??

Jeg vil gerne give ham væk til Langbortistan.. der kan han gøre megen nytte, nede i hulerne.. ligner jo selv en huleand ( undskyld mand)..,

Nå men forslag modtages med Tak.. Hilsen Regeringen.
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 00:20   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden


Mit forslag:

Send ham til Kina, så kan han lære dem om ytringsfrihed.

Der kan han få brug for sine "evner".

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 00:25   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja eller som stopklods under ballongyngen!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 00:30   #4
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Eller som munk i Tibets bjerge.

Og så kan Annemette danse mavedans i rismarkerne.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 00:38   #5
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
LOL flere forslag modtages med Tak
helle4 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 00:47   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Kunne også godt se ham som fungerende cykelstativ ude foran Aldi....hvis han bukker sig langt nok ned altså.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 01:03   #7
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Kan vi ikke lave en indsamling og bestikke de der tyrkere så de tager ham alligevel
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 01:22   #8
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jo, men gad vide, hvor mange penge der så skal fjernes fra vores såkaldte velfærd, som postes videre til diverse "projekter", som Fogh og VKO engagerer sig i?!

SUK!!! Pest eller kolera.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 07:24   #9
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er da derfor Fogh ikke har sagt og ikke ville sige et kvæk om den NATO post... det er fordi han vil være 110% sikker på at han får jobbet før han forlader statsministerposten... han er rent ud sagt usikker på den post, og vil gerne kunne forblive i sin magtposition hvis det glipper.

Jeg kan forestillwe mig, at der er nogle DF'ere der vil kunne leve højt (måske næsten helt uden mad?) i en lang periode på at brokke sig, hvsi Fogh ikke får posten pga. tyrkere... men så kan de jo kun takke sig selv for at det er blevet sådan, for da det er pga. muhammed krisen de ikke vil have ham, så er det da selvmål af 1. klasse.

Det vil da være danmarks indskrænkede syn på alt fremmed der vil være årsagen til at Fogh bliver på sin post, til skræk og irritation for rigtig mange vælgere i DK.

Men på den anden side, så skal USA nok få gjort et eller andet, bare vent og se... havde det været Bush ved roret, tror jeg det var gået stærkere, for han har samme tankegang som Fogh hvad angår terror og krig osv... med Obama kan det blive noget sværere, men jeg er sikker på, at vestens sammensværgelse imod terror nok skal få presset tyrkerne op i en krog... bare vent og se.

Men jeg håber indeligt, at Fogh skrider, for det er ham der er nøglen ang. næste valg, og vi står meget bedre med ham ude af vagten... selv om jeg stadig ikke tror på en overlevelse af VKO regeringen efter næste valg... det har de simpelthen lavet for megen lort i den til.

En fortsat krise (gerne værre), samt Fogh over til NATO og Løkke ind som statsminister, så er vi ved at have en regering hvor selv Muppet Show virker mere organiseret.

Helt ærligt! ... vi kan komme til at side i et DK, hvor både statsminister og finansminister overhovedet slet ikke er valgt ind i tinget af vælgerne selv... Løkke og Hjort har aldrig fået stemmer af andre end Fogh, og jeg synes egentligt det er grotesk, at man kan få så megen magt uden overhovedet at være blevet stemt ind, og noget tyder da også på at dem af dem der ikke har været stemt ind, slet ikke kan finde ud af at varetage deres hverv på en fornuftig måde... gad vide om Fogh blev stemt ind via valgfusk?
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension