K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-08-2008, 21:28   #1
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
job og afklaring

hejsa jeg har lige afsluttet et forløb i job og afklaring( er visiteret til flexjob) men skulle afklares om jeg stadig står tilrådighed for et flexjob , er kaldt til samtale med sagsbehandler hvor min sag skal revuderes .men men det mener jeg ikke at hun kan da jeg ikke har fået papir tilsendt og læst om mit forløb i job og afklaring ,og mener heller ikke at hun kan sende mig til en anden aktør før papirene er læst har jeg ret ??????????????? knus skattepige


ps skal til møde den 15 aug
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 00:02   #2
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Jeg synes det lyder underligt at du pludselig ikke længere står til rådighed for et flexjob - det er man da berettiget til når man er nået så langt at man er visiteret.????Har du fået et endeligt dokument på afgørelse vedr flex job - hvis du har det er den det gældende....
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 00:23   #3
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Det er også muligt, at man vil se, om det skal være førtidspension, hvis helbredet er blevet forværret.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 08:06   #4
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hej zuza

nej jeg har ikke fået papirene endnu trods det vil hun ha mig i et nyt forløb der hedder ramsdal og hun vil også revudere min sag selv om hun ikke har læst mine papir fra job og afklaring skattepige
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 08:38   #5
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Skattepigen jeg syntes helt bestemt at du skal tage bisidder og optager med til det møde.

Her skal du bede hende om grunden til endnu en revudering når du lige har været afsted du skal bede om at få en aktindsigt (skema til dette kan findes under nyttige link) du skal spørge hende hvad det er der arbejdes hen i mod og hvordan de er kommet frem til dette når der end ikke er talt om dit ophold hos job og afklaring..

hvor står du selv henne i alt dette ?? jeg tænker på om du "bare" er arbejdsløs eller om dit helbred er forværret...

Men kan sige så meget at det at de ikke kan finde et job til dig er ikke grundlag til at tage din fleksvisitering fra dig af...

Kom tilbage og fortæl hvad hun har sagt, du er nok nød til at have lidt mere information inden man kan sige noget mere præcist , men bisidder og aktindsigt giver din sagsbehandler et klart signal om at du ikke bare vil sætte dig ned og finde dig i alt...(håber at du har en optager og en bisidder) eller kan skaffe en med så kort varsel held og lykke i dag
  Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 13:27   #6
Phönix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Phönixs avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2008
Lokation: Tølløse
Alder: 72
Indlæg: 162
Styrke: 17
Phönix er rigtig godt på vej
Må man overhovedet optage et møde??

Phönix
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig

Førtidspensionist 1/12-2010
Phönix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 13:31   #7
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Ja, prøv at se her

http://www.k10.dk/showthread.php?t=4...ghlight=optage

Jeg kan anbefale dig at bruge søgefunktionen, hvis du vil vide noget.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-08-2008, 16:57   #8
skattepige
Elsker at være her på K10
 
skattepiges avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-03 2008
Lokation: horsens
Indlæg: 76
Styrke: 17
skattepige er ny på vejen
hejsa ja så har jeg været til møde på kommunen (heidien jeg kunne ikke nå at få en bisidder med eller noget at optage på )

mit forløb i job og afklaring var med henblik på om jeg stod tilrådighed i flexjob
hvad min sagsbehandler mente var spildt men hun var nød til og gøre noget da hun havde et team bag sig.


til det afsluttende møde i job og afklaring var min nye sagsbehandler med som så skulle refere til min igen nye sagsbehandler men som jeg har haft før
om hvad hun havde hørt på mødet og det blev til at jeg stod tilrådighed i et flexjob trods det at hun ikke har fået papir fra mit forløb. der arbejdes hen mod at få mig i flexjob, og det med antal timer i flexjob så ser de ikke mere på det kan du arbejde i 1 time så er det det man skal men men hvem vil ha en i arbejde for en time pr dag.og det med de lægelige papir hjælper ikke meget da det er kommunen der i sidste ende bestemmer om der skal rejses pension

revudering at ens sag er noget der skal gøres en gang om året ,

og så har horsens kommune ikke lavet en resurseprofil sammen med mig så det blev der begyndt på i dag


også til dem der ikke ved det ang ferie når man er på særligledigheds ydelse
så indgår man i samme pulje som dem der får ledighedsydelse som har krav på 25 ferie dage om året pyhhhhhhhhhh det var en lang skrivelse håber det kan bruges til noget heinde hvis der sidder nogen som mener det er forkert det jeg har fået at vide så sig lige til knus skattepige ps de kan sende en til anden aktør som de så kalder for en form for afklaring i ens sag
skattepige er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
afklaring Mølgaard Alt det andet 3 22-06-2012 11:01
Job-afklaring. skorpio Spørgsmål ang fleksjob 8 15-02-2012 13:12
afklaring jomfruen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 14-01-2009 13:54
afklaring ann Spørgsmål ang fleksjob 3 26-03-2006 21:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension