K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-01-2008, 14:25   #131
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Question Optakt til *Fokus 2008* Lægekonsulentproblematikken - Underskriftindsamling m.v.

Optakt til *Fokus 2008* Lægekonsulentproblematikken

København N den 12. januar 2008

Indsamling af underskrifter og beviser til Velfærdsministeren

Kære alle på K10

Jeg har tænk meget på at være med til og sætte fokus i 2008 på emnet. Og det kom der som bekendt en artikel om fra min side.
Jeg har jo fulgt med på sidelinjen vedr. de emner der skrives om på k10 samt andre steder og fundet frem til en del af problemerne for en sags afgørelse og beskrevet det.

Jeg vil gerne indgå et samarbejde med webstedet www.k10.dk og stiller min webside www.depweb.dk/brugerforum_dw/logind_tilmeld.html til rådighed for at bringe artikler m.v. på denne, så også andre borgere kan læse beviserne.

Denne artikelside kan jo så evt. blive kaldt for: k10-social_depweb_laegekonsulent_artikler.

Jeg kunne forestille mig at en stærk og kyndig person fra k.10 måske kunne stå som talsmand og fremlægge de indsamlede underskrifter/beviser til Velfærdsministeren.

For punkter der kræves ændret i regler og love på området. Socialreformen fra tidligere år og fra den nye i 2003 trænger til en grundig ændring på området sagsbehandling m.v.

Samlet står vi jo stærkere. Og det gælder også ved samarbejde på tværs med evt. andre debatsteder og evt. foreninger der har førtidspensions sager o.s.v. som mærkesager.

Tænk over det og kom så med et bud om hvordan vi evt. kan samarbejde på tværs.

Jeg har også skrevet om ovenstående til Webmaster på k10 og forlagt ham lidt ideer til samarbejde.

En afstemning her på kunne måske vise om der er interesse for dette?

Per Christensen
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2008, 14:46   #132
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
det ville være super. det gælder virkelig om at lægge vores krafter, erfaringer sammen.
af foreninger vil jeg nævne landsforeningen for førtidspensionister og langtidssyge, formand Carl-Erik Nielsen, han har også mange jern i ilden.
fokus 2008, er et god start, til at indsamle viden, erfaringer, lovstof, henvisninger, dokumentation mv.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2008, 15:56   #133
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af @PerChr Se meddelelser
Optakt til *Fokus 2008* Lægekonsulentproblematikken

København N den 12. januar 2008

Indsamling af underskrifter og beviser til Velfærdsministeren

Kære alle på K10

Jeg har tænk meget på at være med til og sætte fokus i 2008 på emnet. Og det kom der som bekendt en artikel om fra min side.
Jeg har jo fulgt med på sidelinjen vedr. de emner der skrives om på k10 samt andre steder og fundet frem til en del af problemerne for en sags afgørelse og beskrevet det.

Jeg vil gerne indgå et samarbejde med webstedet www.k10.dk og stiller min webside depweb.dk/brugerforum_dw/logind_tilmeld.html til rådighed for at bringe artikler m.v. på denne, så også andre borgere kan læse beviserne.

Denne artikelside kan jo så evt. blive kaldt for: k10-social_depweb_laegekonsulent_artikler.

Jeg kunne forestille mig at en stærk og kyndig person fra k.10 måske kunne stå som talsmand og fremlægge de indsamlede underskrifter/beviser til Velfærdsministeren.

For punkter der kræves ændret i regler og love på området. Socialreformen fra tidligere år og fra den nye i 2003 trænger til en grundig ændring på området sagsbehandling m.v.

Samlet står vi jo stærkere. Og det gælder også ved samarbejde på tværs med evt. andre debatsteder og evt. foreninger der har førtidspensions sager o.s.v. som mærkesager.

Tænk over det og kom så med et bud om hvordan vi evt. kan samarbejde på tværs.

Jeg har også skrevet om ovenstående til Webmaster på k10 og forlagt ham lidt ideer til samarbejde.

En afstemning her på kunne måske vise om der er interesse for dette?

Per Christensen
Denne her må jeg hellere svare på...tiltrods for sygdom...

Jeg synes personligt at det er groft at du på denne måde går ud med dette indlæg Per...

Ikke at du forslår et samarbejde....for at samarbejde på tværs af websider kan være godt nok...men bestemt ikke på denne måde...ved at vade hen over hovedet på mig som ejer denne side...

Vi har lige haft skrevet sammen privat Per....og der fortalte jeg dig at jeg ikke havde det så godt for tiden...og at jeg ville vende tilbage så snart jeg fik det bedre....så vi kunne aftale nærmere vedr. et evt samarbejde....

Var det ikke godt nok for dig ?

Ved du at du bryder de regler vi har her på K10
Kig i reglerne på punkt 8 og punkt 9: http://www.k10.dk/showthread.php?t=22

Nu har jeg ikke slettet dit indlæg her pga budskabet...og grunden til det er...at jeg absolut ikke vil have hængende på mig at det er mig som der ikke vil være med til at sprede dette budskab ud så flest mennesker hører om det...

Jeg kan godt se at du er ivrig for at sprede budskabet ud...Jeg kan også godt forstå at du gerne vil have flere brugere på din side...men dette er absolut ikke måden at gøre det på...

Hvis man er interesseret i at samarbejde med en anden webside/webmaster...så kontakter man siden ejer og får en aftale i gang....man vader ikke ind i deres forum og forslår at deres brugere melder sig ind på ens egen hjemmeside...og det er uanset om sagen er nok så vigtig...

Nu til selve dit indlæg...

Du skriver
Citat:
Jeg vil gerne indgå et samarbejde med webstedet www.k10.dk og stiller min webside depweb.dk/brugerforum_dw/logind_tilmeld.html til rådighed for at bringe artikler m.v. på denne, så også andre borgere kan læse beviserne. .
Personligt vil jeg selv synes at dette vil forvirre mere end det vil gavne...men det vil jeg selvfølgelig lade være op til brugerne på K10 at bedømme...

De artikler du skriver om...er der en grund til at de ikke kan være her på K10 hvor resten af debatten er ?. Så det hele er samlet...men måske er det mig der misforstår hvad du mener med artikler...men alt det har jeg jo skrevet til dig privat...
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2008, 18:11   #134
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Post Beklager at det tages ilde op.

Hej Webmaster. Mit indlæg er ment i en god mening for at få spredt budskabet at vi er mange der ikke vil finde os i den behandling fra systemet. - Det er /var ikke for at træde nogen over tæerne at jeg skrev dette indlæg.

Jeg har kun skrevet det for blot at høre andres mening også om dette.
(Hvis ikke det skulle ud om evt. samarbejde på tværs? Ja så kan jeg kun beklage at det er sket.)

Jeg skriver jo netop, om at jeg har orienteret dig om evt. at gå sammen. (Og det er ikke for at skabe flere brugere på mit websted.)

Jeg har ej anbefalet direkte at brugerne her kan melde sig til på min side.
Jeg har kun orienteret at jeg der også har artikler som de kan læse. (De skal ikke være medl. for at læse der.

Det med artikler var / er blot et tilbud. Det jo ok at de kan være her på. Jeg kan så evt. henvise til dem via min hp?

Jeg skal da også beklage at jeg overtræder nævnte regler.
Men webadr. til mine steder var for at man der kunne læse, at andre har haft interesse for at bekæmpe Lægekonsulenterne og få ændret måden de begår sig på siden 2001

Jeg holder mig så til at debatter alm. om emnet lægekonsulenter m.v. og ser hvad der sker af tiltag på området.

Hilsen
Per Christensen
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 16:03   #135
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up Jeg har fået bøgerne

Hej alle

Har d.d. modtaget bøgerne og har så lige smugkigget/læst lidt i dem.

Det er ski rystende at læse den måde systemet svindler med lægeakter o.s.v.

At de snyder borgerne så slemt ved at undlade at fremvise fakta er jo rystende at læse om. Og det kun ved min korte kig jeg kan læse mig frem til dette bedrag.

Glæd jer til at læse bøgerne. Det gør jeg.

Det skal frem i off.heden dette bedrag. Forstår godt at politikerne ikke tør kommentere bøgerne.
Sandhederne er åbenbart meget ilde at få på skrift.

Godt at du tør at stå frem Jytte
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 16:08   #136
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Sæt lige et link til bøgerne Per...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 17:22   #137
@PerChr
Udmeldt Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2007
Indlæg: 565
Styrke: 17
@PerChr er ny på vejen
Thumbs up Så gerne Stella

Her er så link til bestillingstederne.


Velfærd eller svindel Del 1
- om korruption og magtmisbrug i den offentl...
1. udgave, 1. oplag - kr. 220,00 DKK
Sprog: Dansk

Velfærd eller Svindel Del 2
- om en virksom, men ignoreret sklerosebehan...
1. udgave, 1. oplag - kr. 130,00 DKK
Sprog: Dansk

Begge bøger kan købes hos:

http://www.bod.dk/index.php?id=465&a*mp;auto_id=16956

eller her:

http://www.saxo.com/author/jytte-hes*tbech
@PerChr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 22:49   #138
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
sociallæger

Hej

Jeg har foreslået det i en anden tråd og vil nu her foreslå det igen. Skal vi ikke rapporterer det til Operation-X med Moreten Spiegelhauer. Om nogen kan så må det da være ham der kan lægge lorten på bordet?

Jeg ser med stor fryd Operation X hver mandag - og tænker ofte på om ikke det kunne være så sjovt at få "knaldet" de socialbedragerlæger en gang for alle. Historien har jo en interessant tvist, da det er borgeren der betaler via skattebilletten for at få sin retsikkerhed parkeret på en blindgyde. Og de der såkaldte korrupte læger tjener bare kassen på at gøre os "raske" - de frembringer det ene mirakkel efter det andet på deres såkaldte socialmedicinske vurderinger. Hvis dette skete i deres private praksisser - så døde de da af sult i mangel på syge patienter. I Odense Kommune der har de oveni købet ansat en læge der er dømt for overtrædelse af lægelovens § 6 SMART

Hvad mener I ??

Jeg vil i hvertfald også gerne bidrage med at få stoppet dette kommunale bestilte korruption.

Hilsen
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 23:23   #139
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Jeg er med Fussen
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2008, 23:42   #140
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
jeg er også med , men skal lige vågne lidt op til dåd, før evt dit forslag over i en helt ny tråd Fussen så kan vi tage den der uden at forstyrre denne tråd og evt finde ud af hvordan vi skal gribe det an
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kom ind i kampen! vito Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 13-03-2012 15:35
Så er kampen slut Fodfolket Dit og Dat 75 12-09-2011 12:14
Kampen er forbi nu Fæhunden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 29 03-09-2010 10:29
Kampen om førtidspension. Fæhunden Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 06-08-2010 11:31
Tak for kampen!!!!!!!!!!!!!!!!! Lotte A. Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 21-05-2008 21:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension