K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > At søge førtidspension

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

At søge førtidspension Gode råd og tips til dem der igang med at søge førtidspension

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-09-2008, 11:39   #41
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej Lunamaria held og lykke i dag , glæder mig til at se hvad du syntes om det og husk at passe på dig selv
  Besvar med citat
Gammel 05-09-2008, 22:29   #42
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen


Hvor er det dejlig at logge ind og så er der så mange hilsener....
Jeg er overvældet af Reva Kolding...det værste ved det hele er for mig at jeg skal tro på at alt er som det ser ud til...ja med andre ord har jeg aldrig været udsat for så meget forståelse og venlighed...( fra min gamle kommune ) Jeg kan bare sige, at er der nogen herfra som bliver henvist til Reva, så vær ikke bange og bekymret...lige som jeg var
Jeg er helt oppe at køre lige i dag, men ved jo ikke hvad jeg siger om en uge ..men nyder følelsen så længe den er der...
Men hold da op hvor er jeg træt...såååå mange forskellige indtryg på engang..både turen hjemfra og så bare det at være ude blandt så mange mennesker, det har jeg det jo ikke specielt godt med..
knus til jer og der komer mere info herfra henad vejen

Sidst redigeret af lunamaria; 05-09-2008 kl. 22:30. Årsag: stavefejl hihi
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 17:36   #43
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
Update- et år efter

Hej alle i søde mennesker som støttede mig dengang . Jeg ´blev helt vrmt om hjertet da jeg læste denne gamle tråd.
Nu har jeg allerede været førtids pensionist i 9 måneder og jeg er kun lige ved at forstå det . Det har været en hård tid . Trodede jo at alt ville blive lettere den dag jeg var pensionist. Det tager bare sin tid at tro på det. JEg er stadig bange for "kommune breve" men er mere tryg ved at vide at det hele nok er som det skal være..og at der sikkert ikke er nogen som lige med et tager pensionen fra mig..
Jeg har levet som "zombie" i flere måneder og dermed mener jeg min medicin
. Efterhånden som tidne går bliver min tvivl mindre og mindre..og jeg er ved at acceptere mig som jeg er . JEg behøver ikke prestere en hel masse for at blive holdt af...nåå ja ...der er jo heller ikke så mange , så jeg skal bevise en hel masse hele tiden..Jeg giver mig lov til at være den jeg er og de få jeg taler med , accepterer mig som den jeg er ...
Jeg vil lige sige tusind tak for jeres støtte dengang..og sender jer alle masser af kærlige tanker...
__________________
Selvom det kan være svært- så tro alligevel altid på at alt bliver som det skal være
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 18:16   #44
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tænk, er der allerede gået et år, jeg husker din sag som var den igår.

Jeg kan heller ikke tåle noget med kommuner mere. Bare det at jeg skulle aflevere ansøgningsskema angående børnebidrag på kommunen i dag, fik minderne til at vælte frem.
Modtagelsen, de vurderende øjne bag skranken, ventetiden, venteværelset og ALT er mig bare så ledt....
Og dertil kommer de breve der jo engang i mellem kommer, pensionsmeddelsen, boligsikring osv....jeg HADER bare de breve, da jeg altid forbinder dem med noget grimt og truende, og tror altid at brevet vil indeholde en ny prøvelse.
Tror faktisk aldrig jeg vil anse kommunen som noget positivt - nærmere noget der bare skal overståes, lidt som en tur til tandlægen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 21:46   #45
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hej lunamarie rart at høre fra dig af og godt at høre at du er ved at have fod på tilværelsen ,desværre er der jo en del tilbage fra dengang du kæmpede din kamp som stadig kæmper deres det er helt vanvittigt , men rigtig dejligt at høre at du klare dig godt trods alt og nej uvilje og skræk for kommunen det forsvinder nok aldrig ...
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
forskel på afslag på pension kbh Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 14-06-2012 22:19
Ved afslag på pension. Enteneller Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 14-07-2010 22:52
Afslag på pension 520 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 39 17-06-2010 14:23
afslag på pension igen rolle Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 0 23-08-2008 15:13
Afslag på forhøjelse af pension.. jannie61 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 11-03-2008 02:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension