K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-08-2012, 08:26   #1
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Sygedagpenge men hvor længe?

Hvad er reglerne nu,til morgen siger de at folk mister sygedagpengene efter 2år efter Nytår.

Det forstår jeg ikke da min søn har fået besked om at hans slutter efter 2år i denne månede,i øvigt uden at man har villet arbejdsprøve ham,da denne nye komune ikke vil bøde for hvad den gamle komune ikke fik gjort.

Man har dog givet han besked om at han kan forlænges hvis lægen vil skrive at han kan reskmeldes inden for 9-12 måndre men lægen er på ferie så det udelukket inden for tidsfristen,bare ærveligt,siger de.

fagforeningen har været med men træker lige som bare på skuldrene,og vænter på læset vælter.

Hved nogle noget om regler for forlængelse ?

Regler for kontant hjælp,når ens X partner stadig bor i fældes ejerboligen,og han selv bor i leget bolig ,er det så i det hele taget muligt at få kontant hjælp?

Sidste spørsmål er næsten det aller vigtigste lige nu.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
sygedagpenge hvor længe...... Bruno Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 1 08-04-2013 12:21
Hvor længe kan jeg forvente sygedagpenge? odense Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 08-02-2012 13:32
Hvor længe? Perlen At søge førtidspension 7 25-04-2011 17:03
Hvor længe skal man have arbejdet for at have optjent sin ret til sygedagpenge igen? Sivtop Alt det andet 6 23-10-2010 18:16
Hvor længe... BRANDO Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 19-07-2010 20:14




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension