K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-02-2011, 17:31   #11
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Hej har selv fået lavet flere speciallægeerklæringer
pga fysiks sygdom kommunen mente ikke de speciallæger jeg er blevet undersøget af var nok så jeg blev sendt til en speciallæge ,da jeg fik brevet fra sygehset om hviklen dato og kl og hvilken læge der skulle fortage undersøgelsen der gik jeg total i pannik og var græde færdig for ham lægen kunne jeg bare slet ikke med.
Så min far ringede til min socialrådgiver og forklarende hende det og bad om at komme til en anden det var ingen problem så kom til en rigtig rar og forstående speciallæge så det var bare så dejligt
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-02-2011, 20:12   #12
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af træt Se meddelelser
Hejsa
Ja jeg står lige nu i samme situation. Har lige været hos min egen læge, som anbefaler mig at skrive til min sagsbehandler, at jeg ikke ønsker min sag vuderet efter denne usande erklæring.
er der nogen der ved om man selv kan være medestemmende om, hvilken speciallæge man vil undersøges af ?
Jeg ved det faktisk ikke, men jeg tror det
I mit tilfælde bad lægekonsulent om en speciallægeerklæring fra en navngiven psykiater. Det er jo noget med at kommunen har en liste over forskellige behandlere
Men hvis man har acceptable argumenter for, hvorfor man ønsker en bestemt, ved jeg ikke lige, hvad problemet skulle være - andet end hvis kommunen ønsker en uvildig udtalelse fra en, der ikke kender dig
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Speciallægeerklæringer Jenzen Politik og Samfund 3 04-10-2012 22:19
Kommuner underkender speciallægeerklæringer buster Politik og Samfund 26 06-07-2011 08:58
Oversættelse af speciallægeerklæringer lena Politik og Samfund 0 14-08-2008 10:12
Speciallægeerklæringer zuza Det er da strengt ! 21 06-07-2008 18:43
Sådan skrives speciallægeerklæringer zuza Et godt link! 0 05-03-2008 01:02




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension