K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2019, 14:39   #32
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Fibromyalgie til Morbus Bechterew

Fra en tilfældig Facebook kommentar, som viser alvoren i denne tråd, hvor nogle godkendte diagnoser aldrig må blive "Funktionelle Lidelser"

""Efter 35 år fandt lægerne ud af at jeg havde arvet min fars autoimmune sygdom Morbus Bechterew. I al den tid havde der stået Fibromyalgie i min journal. Jeg kunne ingen hjælp få. Ikke engang en scanning. For jeg var jo udredt.jeg blev sendt til psykiatrien. Den dag der kom en ny praktiserende læge som sendte mig til scanning, skete der noget. Da kunne jeg næsten heller ikke gå for smerter. Tænk! Nu bliver der lyttet til mig! Nogle gange, når jeg går hjem fra hospitalet eller fysioterapeuten kniber jeg mig selv i armen. Drømmer jeg, eller er jeg vågen? Jeg er sikker på, at der har stået et lille kryds øverst i journalen hvor der stof FL. For funktionel lidelse, så alle kunne se at jeg ikke skulle sendes til flere undersøgelser. TERM er et Kafkask system, som holder pt. Fast i et jerngreb og gør dem psykisk syge. Nogle gange overvejer jeg at lægge sag an.""


Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
 

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:45.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension